Чувай го , че части немаlok45111 написа:Един тотман, напълно оригинален KBS-1 работи на машина на "HD RAIL" № 45 111.2За сега няма оплаквания от него, въпреки, че редовно се ползва.
- Директива № 432/Д - несбъднатият холокост«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
Администратор
Пробвай 10s . Лично съм засичал след 10s на оригинален се нормализира, но след 10-те секунди като включиш 370 чакаш 2-3 секунди и той трябва да се рестартира (нормализира) сам.lok45111 написа:Знам, че няма части и за това полагам максимални грижи да го запазя действащ този УНИКАТ! Наистина много съм доволен от работата му, макар, че при изключване на 370 трябва да чакам 40 сек да обезточи.
Този недостатък чакането на въпросните 40 (според мен 10-тина) е преодолян при модифицирания вариант на KBS-1. При него рестартирането (възстановяването) както при смяна на кабини, така и след изпускане на вентил и спиране (затваряне на контакти 521) става просто с натискане на бутон (педал) от пулта, както на всички KBS-2
- Директива № 432/Д - несбъднатият холокост«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
Администратор
Предполагам да. На много "оригинални" тотмани е направена корекция специално за да се избегне условието като ти задържи спирачката (вентил 520 изпуснал) да се чака над 10 секунди при изключен тотман (не е задължително да се изключва от 370, може от предпазител тотман). Това е много стара корекция.lok45111 написа:Току - що пробвах, става с бутона за бдителност на пулта. Явно и тук е пипнато, но като цяло тотмана няма недостатъци. Отговаря на всичко, написано в книгата "Електроподвижен състав на БДЖ" д.и. "Техника" - 1978.
Оригиналното изпълнение без тази първа много стара корекция е много коварно, защото ако поради машинячески причини тотмана обезточи 520 (тотмана "изпусне" жаргонно) не би могло да се възстанови работата му, ако не го изключиш за въпросните поне над 10s. Това означава че той продължава да "изпуска" и е сигурно спиране на влака.
Ако погледнеш платка "Е" ще видиш едно шунтче от страна на пътечките. Това е въпросната корекция от едно време.
Аз имах предвид и друга корекция. При неподвижно возило (затворени контакти 521) въпросния KBS-1 не би трябвало да тества при натискане на бутон (педал) от пулта, т.е. ако задържиш бутона за тотмана на пулта при затворени контакти 521 няма да има заработване на програмата на тотмана.
За тази цел направих и втора корекция за да може да се тества тотмана направо от пулта , а не да се вади стенния конектор на скоростомера, както е правено преди много години. Това е изискване на техническите учени на локомотивно стопанство.
Иначе имаше по-лесен начин за втората корекция - вместо лампата на кутията на тотмана се слага едно бутонче и се опроводява едно кабелче и може да се тества пак при неподвижно возило, но с натискане на това бутонче директно при тотмана. Не се пипа нищо по платките. Виждал съм такъв KBS-1 с бутон вместо лампа, а вътре е опроводен точно така.
За съжаление изискванията са си изисквания. Никой не знае защо пък требе задължително да се тества тотмана от пулта в кабината, а не просто да се отвори шкафа и да се натисне бутона на сами кутията на тотмана
п.п.
Има някакъв резон в това изискване, защото KBS-1 и 2 имат специално реле, което определя активните бутон (педал), лампа и зумер съответно в кабината от която се управлява. Бутон (педал), лампа и зумер в кабината от която не се управлява са неактивни, т.е. не влиаят и не реагират на тотмана.
Ако се тества тотмана от бутон на кутията му, и управлението е в II кабина то трябва някой да отиде до I кабина да го натисне и да следи дали Бутон (педал), лампа и зумер в кабина I са неактивни, а друг човек (приемчик) да следи за съответните Бутон (педал), лампа и зумер в кабина II дали са активмни.
- Директива № 432/Д - несбъднатият холокост«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
Администратор
Ето и снимки на вчерашното състояние на 45 158, която в момента се намира в депо Мездра. Състоянието на машината значително се е подобрило, в сравнение с това което е било преди няколко години. Вероятно скоро този лок. ще тръгне да се движи. Вероятно е да й сложат колооси+редуктори за 130 km/h и да стане 44 158. Ето и няколко снимки на машината:
Външен вид

Преходни резистори и S контактори

Пултът за управление в едната кабина


Машинното помещение

Външен вид

Преходни резистори и S контактори

Пултът за управление в едната кабина


Машинното помещение

Последно промяна от rexkos на Сря Юли 11, 2007 7:22 pm, променено общо 2 пъти.
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Информация
Модератори