Чувай го , че части немаlok45111 написа:Един тотман, напълно оригинален KBS-1 работи на машина на "HD RAIL" № 45 111.2За сега няма оплаквания от него, въпреки, че редовно се ползва.
 .... и нема да има.
 .... и нема да има. 
    					    					    				Чувай го , че части немаlok45111 написа:Един тотман, напълно оригинален KBS-1 работи на машина на "HD RAIL" № 45 111.2За сега няма оплаквания от него, въпреки, че редовно се ползва.
 .... и нема да има.
 .... и нема да има. - Директива № 432/Д - несбъднатият холокост
 - Директива № 432/Д - несбъднатият холокост 
    					    					    				 
    					    					    				Пробвай 10s . Лично съм засичал след 10s на оригинален се нормализира, но след 10-те секунди като включиш 370 чакаш 2-3 секунди и той трябва да се рестартира (нормализира) сам.lok45111 написа:Знам, че няма части и за това полагам максимални грижи да го запазя действащ този УНИКАТ! Наистина много съм доволен от работата му, макар, че при изключване на 370 трябва да чакам 40 сек да обезточи.

 - Директива № 432/Д - несбъднатият холокост
 - Директива № 432/Д - несбъднатият холокост 
    					    					    				 
    					    					    				Предполагам да. На много "оригинални" тотмани е направена корекция специално за да се избегне условието като ти задържи спирачката (вентил 520 изпуснал) да се чака над 10 секунди при изключен тотман (не е задължително да се изключва от 370, може от предпазител тотман). Това е много стара корекция.lok45111 написа:Току - що пробвах, става с бутона за бдителност на пулта. Явно и тук е пипнато, но като цяло тотмана няма недостатъци. Отговаря на всичко, написано в книгата "Електроподвижен състав на БДЖ" д.и. "Техника" - 1978.
 
  
 
 - Директива № 432/Д - несбъднатият холокост
 - Директива № 432/Д - несбъднатият холокост 
    					    					    				 
    					    					    				 
    					    					    				




Последно промяна от rexkos на Сря Юли 11, 2007 7:22 pm, променено общо 2 пъти.
