Аватар
07
Мнения: 1279
Регистриран на: Пон Фев 13, 2006 11:05 am
Местоположение: Бургас
Аватар

Мнение от 07 »

73 Бройки серия 63 - сега в движение са 10 за бс 2-композиции дневно и още толкова за Варна, Янтрата са още 5-6 вагона - яяяя то 2/3 ти от тези вагони са се изпарили! А най голямата глупост беше съсипването на серия 74!
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

И аз това се зачудих преди време - колко общо вагона серия 63 се движат в момента.За да си отговорим на въпроса,нека видим кои влакове се обслужват с тях - "Сл.бряг","Зл.пясъци"- два броя,Чайката,Янтрата и един на Дианата.
По приблизителни сметки,на "Сл.бряг" и "Златните" са по 5 -общо 15,на Дианата е 1,Янтрата е с 6,Чайката не знам само с колко е,но общата сума възлиза някъде около 20-30 вагона в активно движение,като в сметките влизат първокласните и тези за превоз на инвалиди.
Мнения: 192
Регистриран на: Пон Юни 26, 2006 12:09 pm
Местоположение: град София
Обратна връзка:

Мнение от mitko_pz »

Чайката е мисля с 4 такива и един първокласен 63 серия
депо подуяне
Мнения: 245
Регистриран на: Сря Фев 01, 2006 11:04 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от pavel »

Ааа, в същност забравих 4-те инвалидни, които не влизат в бройката, значи общо са 77.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Отговорът на въпроса къде са останалите вагони е ясен. Спрени за ревизии и планови ремонти и станали източник на части за останалите от серия 63. Позната картинка при локомотивите.
64.19
Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

Ееее а къде забравихме вагоните, които обслужват БВ 7625/7620 вече 4 месеца? :D
Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Мнение от Labros »

Кой знае къде са ги турили...а пък може да са предадени за вторични суровини под масата,без никой да знае.Не бих се учудил на подобна постъпка.
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

rexkos написа:Ееее а къде забравихме вагоните, които обслужват БВ 7625/7620 вече 4 месеца? :D
Ама те серия 63 ли са? :shock:
Мнения: 507
Регистриран на: Пет Авг 04, 2006 5:58 pm

Мнение от lok43r »

pavel написа:Господи Боже, каква е тая работа? 63 - та серия би трябвало да са както следва: 55 второкласни сини (първите 5 броя от тези, които ги знаете, бяха рециклирани в Унгария, а останалите - в Дряново) и още 13 първокласни. Следва да добавим и преди това рециклираните в Дряново 3 второкласни и два първокласни, пак с такава серия, но боядисани в бяло и червено, които през 97-а обслужваха "Плевен експрес". Общо 73 бройки. Къде аджеба отидоха? |Сега я вървят 20, я не, другите в **за ли си ги завряха? А трябваше да рециклират и още, но доставените в Дряново части потънаха незнайно къде. Другата глупост беше да преустроят произведените през 87-а в Дряново, преди 74-ките, близо 30 броя, в кушети, дето сега няма кои влакове да обслужват, освен разбира се т.нар "Оптими", които също не се знае по каква далавера вървят. А купените настаро френски вагони толкова зле ли бяха, че ги бракуваха? За 74 не говоря, сега повечето от тях на нищо не мязат, като изключим състава на 4612/4613. А кога бяха в съставите на 8(6)10/8(6)11, 812/813 (сега ги няма, събрани са са с 8614/8615), 814/815, 2610/2611, 2612/13 - т.нар. интер сити, всички сегашни УБВ, плюс още един чифт за Варна през ГО. Пълна мистерия - нямало вагони.
Единствените влакове които се карат изцяло с ваг. 74 са 2654, 2655, 3636, 3637, 4612, 4613, 5610, 5611, 8611 (варненската част), 8614 (варненската част), 3660, 3661, 9620, 9621, 9622 и 9623 т.е. всички налични 74 извън депо Надежда се движат на точно определени влакове.
Влакове с 63 са 2601, 2602, 2607, 2608, 3601, 3602, 7620, 7625, 8601 и 8602 или общо около 50 вагона, колкото мисля че са си всичките 63.
Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

VESO написа: Ама те серия 63 ли са? :shock:
Да 63-та серия са. Съставът е: 1 инвалиден (26-метров), 4-5 второкласни серия 63 и 1 първокласен пак серия 63. БВ 7620 пък на опашката си има и два директни вагона от Монтана. :D
Аватар
07
Мнения: 1279
Регистриран на: Пон Фев 13, 2006 11:05 am
Местоположение: Бургас
Аватар

Мнение от 07 »

lok43r написа:
Влакове с 63 са 2601, 2602, 2607, 2608, 3601, 3602, 7620, 7625, 8601 и 8602 или общо около 50 вагона, колкото мисля че са си всичките 63.
Не съм съгласен само 2601 и 2602 имат 2 отделни композиции - за другите чифтове е една композиция за двата влака - така излизат около 30 вагона!
Мнения: 507
Регистриран на: Пет Авг 04, 2006 5:58 pm

Мнение от lok43r »

2601/2 - 10 ваг.
2607/8 - 6 ваг.
3601/2 - 6 ваг.
7620/5 - 5 ваг.
8601/2 - 7 ваг. (от 17.06 до 30.09)
8603/4 - 1 ваг.
Все пак трябва да има и някакви вагони в резерв, на ревизия и т.н.
Мнения: 245
Регистриран на: Сря Фев 01, 2006 11:04 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от pavel »

Много хубаво - вървят 35 от 77.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Кво моо да очакваш друго от загубена държава като България и фирма като БДЖ ЕАД.Може както казва lok43r да има вагони които да седят като резерв но това не може да са повече от 30 вагона.Вместо да седят така що не вземат да ги пуснат в движение,па като се наложи да се вземат като резерв ша ги спрат и ша ги дадат на нуждаещите се влакове.МЕжду другото що не спрат всички 47-ци и да ги рециклират както 63 серия,па през това време да се движат останалите 63-ци.
Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Мнение от Labros »

МЕжду другото що не спрат всички 47-ци и да ги рециклират както 63 серия,па през това време да се движат останалите 63-ци
.
Няма как да стане тоя финт.Това ще означава бая влакове да се движат с по 2-3 вагона.Пък и от разговорите до момента се видя,че доста от 63-ките са хванали пътя и не се знае какво става с тях.Изхода е само един - закупуването на нови вагони,па били и те втора ръка.Само така ще се разреши кризата,както и ще се предостави комфорт на пътниците.Обаче няма изгледи скоро да се случи тая хубава работа...
Заключено

Обратно към “Архив "Вагони"”

Информация