Произведени са във Франция.За съжаление днес няма такива вагони в движение.

15 серия - тип купеен
Произведени са в Дряново,България.За тях почти нямам никаква информация,но знам че и днес се движат такива.
17 серия-тип безкупеен
Произведени са в Дряново.Тъй като са безкупейни са ограничени до 100 км/ч.Срещат се по всички пътнически влакове в страната както и по главните,така и по второстепенните жп.линии.
40 серия
9х6-1 класа,смесени 1/2 класа,първокласните на Белия Кон.Имат сертификация по UIC (без тези на Белия Кон),т.е могат да излязат в чужбина.Максималната им скорост е 140 км/ч.По производство са източногермански.
43 EX-DB
тип:салон
Нямат сертификация по UIC.Влаковете съставени от тези вагони са УБВ8603/8604 София-Ямбол "Диана",БВ1621/1620 Перник-София-Пловдив-София,БВ1622/1623 Пловдив-София-Пловдив,локалните Пловдив-Карлово,1650/1651 Димитровград-София-Димитровград.Няколко пъти съм виждал и такъв вагон на влак София-Видин и Видин-София.В цялата композиция имаше само един такъв вагон.
47 серия
Производство:България,в завода Дряново.
Купейни;1 класа-10х6,2 класа-10х8.Срещат се навсякъде в страната по пътническите влакове.Но има и много бързи влакове,които са съставени от такива вагони или в състава им има такъв.С такива вагони съм виждал бързи влакове като 2610,2611,2612,2613,бързите влакове от и за Видин,8610,8611,8614,8615.Доколкото знам БВ4640/4641 Пловдив-Шумен,винаги е съставен от такива вагони.Някои от тях май мат сертификация по UIC.
50 серия
Източногермански са.
Купейни;1 класа-10х6,2 класа 11х6
63 серия
Тип:салон
Рециклирани са в Дряново.Срещат се по Ускорените бързи влакове като 2601,2602,2607,2608,3601,3602,8601,8602,8603,8604.Ограничени са до 100 км/ч.
74 серия
Произведени са в България.Имат дискови спирачки.Талигите на серия 74 са оразмерени за 160км/ч, но са ограничени на 130км/ч по спирачка.Нямат сертификация по UIC,поради голямото им разширение на коша.