И аз това се зачудих преди време - колко общо вагона серия 63 се движат в момента.За да си отговорим на въпроса,нека видим кои влакове се обслужват с тях - "Сл.бряг","Зл.пясъци"- два броя,Чайката,Янтрата и един на Дианата.
По приблизителни сметки,на "Сл.бряг" и "Златните" са по 5 -общо 15,на Дианата е 1,Янтрата е с 6,Чайката не знам само с колко е,но общата сума възлиза някъде около 20-30 вагона в активно движение,като в сметките влизат първокласните и тези за превоз на инвалиди.
По приблизителни сметки,на "Сл.бряг" и "Златните" са по 5 -общо 15,на Дианата е 1,Янтрата е с 6,Чайката не знам само с колко е,но общата сума възлиза някъде около 20-30 вагона в активно движение,като в сметките влизат първокласните и тези за превоз на инвалиди.
Последно промяна от VESO на Чет Мар 08, 2007 9:24 pm, променено общо 1 път.



Администратор

Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Мнения: 507
Регистриран на: Пет Авг 04, 2006 5:58 pm
Единствените влакове които се карат изцяло с ваг. 74 са 2654, 2655, 3636, 3637, 4612, 4613, 5610, 5611, 8611 (варненската част), 8614 (варненската част), 3660, 3661, 9620, 9621, 9622 и 9623 т.е. всички налични 74 извън депо Надежда се движат на точно определени влакове.pavel написа:Господи Боже, каква е тая работа? 63 - та серия би трябвало да са както следва: 55 второкласни сини (първите 5 броя от тези, които ги знаете, бяха рециклирани в Унгария, а останалите - в Дряново) и още 13 първокласни. Следва да добавим и преди това рециклираните в Дряново 3 второкласни и два първокласни, пак с такава серия, но боядисани в бяло и червено, които през 97-а обслужваха "Плевен експрес". Общо 73 бройки. Къде аджеба отидоха? |Сега я вървят 20, я не, другите в **за ли си ги завряха? А трябваше да рециклират и още, но доставените в Дряново части потънаха незнайно къде. Другата глупост беше да преустроят произведените през 87-а в Дряново, преди 74-ките, близо 30 броя, в кушети, дето сега няма кои влакове да обслужват, освен разбира се т.нар "Оптими", които също не се знае по каква далавера вървят. А купените настаро френски вагони толкова зле ли бяха, че ги бракуваха? За 74 не говоря, сега повечето от тях на нищо не мязат, като изключим състава на 4612/4613. А кога бяха в съставите на 8(6)10/8(6)11, 812/813 (сега ги няма, събрани са са с 8614/8615), 814/815, 2610/2611, 2612/13 - т.нар. интер сити, всички сегашни УБВ, плюс още един чифт за Варна през ГО. Пълна мистерия - нямало вагони.
Влакове с 63 са 2601, 2602, 2607, 2608, 3601, 3602, 7620, 7625, 8601 и 8602 или общо около 50 вагона, колкото мисля че са си всичките 63.

Мнения: 507
Регистриран на: Пет Авг 04, 2006 5:58 pm


Кво моо да очакваш друго от загубена държава като България и фирма като БДЖ ЕАД.Може както казва lok43r да има вагони които да седят като резерв но това не може да са повече от 30 вагона.Вместо да седят така що не вземат да ги пуснат в движение,па като се наложи да се вземат като резерв ша ги спрат и ша ги дадат на нуждаещите се влакове.МЕжду другото що не спрат всички 47-ци и да ги рециклират както 63 серия,па през това време да се движат останалите 63-ци.

Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm
Няма как да стане тоя финт.Това ще означава бая влакове да се движат с по 2-3 вагона.Пък и от разговорите до момента се видя,че доста от 63-ките са хванали пътя и не се знае какво става с тях.Изхода е само един - закупуването на нови вагони,па били и те втора ръка.Само така ще се разреши кризата,както и ще се предостави комфорт на пътниците.Обаче няма изгледи скоро да се случи тая хубава работа...МЕжду другото що не спрат всички 47-ци и да ги рециклират както 63 серия,па през това време да се движат останалите 63-ци
.
Информация
Модератори