
Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Не ги марзи хич на Димитровград защото и в двете посоки влакът си се движе с фургона отзад.На София също го слагат от зад, като маневрата по композирането на този влак се извършва някъде към 16:00 на трети коловоз.Фургона е там и една 52-ка докарва вагоните 43 серия отпред.В някой случай това са вагоните на 1620.Labros написа:Защото май на Димитровград ги мързи да направят маневра.Преди не беше така-фургона си беше винаги след машината.А сега....
депо подуяне
Това е отговора.Да допълня нещо-в зимния период на годината,в неелектрифицирания участък По-Дг,влакът се тегли или от модернизирана 071XX-X,или от 070XX-X / 06-00-ца с вагон-отоплител зад нея.В първия случай нямаме проблеми,те идват при подаването на парно отопление от ВО.Ако фургона е непосредствено зад него,към exDB вагоните няма да отива нищо и те ще са студени.Знаем,те са на парно отопление и 1000V~17Hz,така че за да може в тях да е топло,фургона трябва да мине най-отзад.По подобен на Сф начин,на Дг също въртят фургона и при потяглене,той е последен в композицията.44142 написа:Според мен е защото няма провод за 9 атм. На вагоните ExDB се вкл и провода на 9-те.
С аналогичен проблем са и вагоните серия 63,но при тях има друго-без включването на вагон-генератор в състава,те не могат да се движат по неелектрифицираните участъци в зимния период на годината.Причината: нямат инсталация за парно,а само за електрическо отопление,затова не могат да се отопляват с вагон-отоплител.Не може да се теглят и от 071XX-X,защото токът,който се подава варира в определени стойности;изводът от главния генератор се включва при набиране на позиции и колкото по-висока е набраната позиция,толкова по-силно е отоплението,а климатиците на серия 63 са на постояннотокова батерия,докато при другите вагони се захранват обикновени печки.Освен това няма от къде да дойде необходимия въздух за отварянето на автоматичните врати.Еднственият вариант остава вагоните да се отопляват направо на перона от гаровата инсталация,преди идване на дизеловия локомотив,но след потеглянето те ще станат отново студени.

Днес имах малко работа по Централна гара. Беше някъде към 3 след обед и ми щукна да отида да видя дали наистина влак 4612/4613 си заслужава. Оказа се, че сте прави. Всички вагони (4 второкласни 74, 1 първа класа, пак 74 и един инвалиден от по -старата доставка), изглеждаха перфектно, явно са им направили доста сериозен основен ремонт. Дори всички купета са с пердета. На всичкото отгоре, въпреки че беше петък след обед, влакът не беше празен, но нямаше и тъпканица. Според мен е по - добре в тази посока да се пътува с този влак, отколкото да кажем с "Янтрата". Поне на този етап следва вагоните на всички бързи влакове да станат барем такива, ако няма средства за повече.
Друго интересно - видях, че автобусите за Сандански и Петрич са взети от нови фирми с чисто нов подвижен състав - няма ги старите бараки. Та БДЖ ако не иска съвсем да отиде на кино в това направление, знае какво трябва да стори....
Друго интересно - видях, че автобусите за Сандански и Петрич са взети от нови фирми с чисто нов подвижен състав - няма ги старите бараки. Та БДЖ ако не иска съвсем да отиде на кино в това направление, знае какво трябва да стори....
По кои влакове пускат вагони 47ма Серия? нещо все не мога да засека такива.... 


През 99-та на практика кокошарниците 47-а серия почти бяха изчезнали от бързите влакове. Тогава май само "кардамеца" и "Пловдив-Шумен" бяха с такива. Почти всичко останало беше с 74-та серия, дори имаше и ПВ с тях. Дори влаковете за Кюстендил и Кулата минаха на купени настаро ГДР-ски вагони, които бяха къде-къде по добре. А това беше преди драстичното орязване на влаковете. Сега тези кокошарници са се завърнали почти по всички БВ.
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am

Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm
Влакове, в чиито кокошарниците 74-ма серия не могат да се срещнат са следните:
БВ 7625/7620 - обслужва се от 63 сеия
БВ 4613/4613 - с русенски 74-та серия
Естествено влакове, които са с EX-DB вагони, нямат в състава си кокошарници. Това са:
БВ 1621/1620
БВ 1622/1623
БВ 1650/1651
Всички останали БВ в състава си имат кокошарници. Най-показателни примери за това са 4640/4641, 5621/5624 и 7630/7631. И не само те...
БВ 7625/7620 - обслужва се от 63 сеия
БВ 4613/4613 - с русенски 74-та серия
Естествено влакове, които са с EX-DB вагони, нямат в състава си кокошарници. Това са:
БВ 1621/1620
БВ 1622/1623
БВ 1650/1651
Всички останали БВ в състава си имат кокошарници. Най-показателни примери за това са 4640/4641, 5621/5624 и 7630/7631. И не само те...

Мнения: 507
Регистриран на: Пет Авг 04, 2006 5:58 pm
Информация
Модератори