Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Мнение от Labros »

Защото май на Димитровград ги мързи да направят маневра.Преди не беше така-фургона си беше винаги след машината.А сега....
Мнения: 192
Регистриран на: Пон Юни 26, 2006 12:09 pm
Местоположение: град София
Обратна връзка:

Мнение от mitko_pz »

Labros написа:Защото май на Димитровград ги мързи да направят маневра.Преди не беше така-фургона си беше винаги след машината.А сега....
Не ги марзи хич на Димитровград защото и в двете посоки влакът си се движе с фургона отзад.На София също го слагат от зад, като маневрата по композирането на този влак се извършва някъде към 16:00 на трети коловоз.Фургона е там и една 52-ка докарва вагоните 43 серия отпред.В някой случай това са вагоните на 1620.
депо подуяне
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

44142 написа:Според мен е защото няма провод за 9 атм. На вагоните ExDB се вкл и провода на 9-те.
Това е отговора.Да допълня нещо-в зимния период на годината,в неелектрифицирания участък По-Дг,влакът се тегли или от модернизирана 071XX-X,или от 070XX-X / 06-00-ца с вагон-отоплител зад нея.В първия случай нямаме проблеми,те идват при подаването на парно отопление от ВО.Ако фургона е непосредствено зад него,към exDB вагоните няма да отива нищо и те ще са студени.Знаем,те са на парно отопление и 1000V~17Hz,така че за да може в тях да е топло,фургона трябва да мине най-отзад.По подобен на Сф начин,на Дг също въртят фургона и при потяглене,той е последен в композицията.
С аналогичен проблем са и вагоните серия 63,но при тях има друго-без включването на вагон-генератор в състава,те не могат да се движат по неелектрифицираните участъци в зимния период на годината.Причината: нямат инсталация за парно,а само за електрическо отопление,затова не могат да се отопляват с вагон-отоплител.Не може да се теглят и от 071XX-X,защото токът,който се подава варира в определени стойности;изводът от главния генератор се включва при набиране на позиции и колкото по-висока е набраната позиция,толкова по-силно е отоплението,а климатиците на серия 63 са на постояннотокова батерия,докато при другите вагони се захранват обикновени печки.Освен това няма от къде да дойде необходимия въздух за отварянето на автоматичните врати.Еднственият вариант остава вагоните да се отопляват направо на перона от гаровата инсталация,преди идване на дизеловия локомотив,но след потеглянето те ще станат отново студени.
Аватар
07
Мнения: 1279
Регистриран на: Пон Фев 13, 2006 11:05 am
Местоположение: Бургас
Аватар

Мнение от 07 »

Проблемът при 07 1хх и вагоните 63 не беше ли че нито напрежението е постоянно нито честотата а на климатиците това не им понасяло? Освен това извода работи само на определени позиции на конторлера (май само между 6та и 10 та)
Мнения: 665
Регистриран на: Пет Юли 21, 2006 7:49 pm
Местоположение: По
Обратна връзка:

Мнение от 44-134 »

След като се върна 07 123 от Го се качих на нея и забелязах че щом бъде включен ПОВ-а машината повишава оборотите така че да произвежда достатъчно ток за вагоните и ТД на машината
Най-великата доблест не е в това никога да не паднеш, а да се изправиш всеки път, когато паднеш.
Аватар
07
Мнения: 1279
Регистриран на: Пон Фев 13, 2006 11:05 am
Местоположение: Бургас
Аватар

Мнение от 07 »

44-134 написа:След като се върна 07 123 от Го се качих на нея и забелязах че щом бъде включен ПОВ-а машината повишава оборотите така че да произвежда достатъчно ток за вагоните и ТД на машината
Всережимният регулатор на диз. двигател върши тая работа при всяко повишаване на "товар"-а
Мнения: 245
Регистриран на: Сря Фев 01, 2006 11:04 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от pavel »

Днес имах малко работа по Централна гара. Беше някъде към 3 след обед и ми щукна да отида да видя дали наистина влак 4612/4613 си заслужава. Оказа се, че сте прави. Всички вагони (4 второкласни 74, 1 първа класа, пак 74 и един инвалиден от по -старата доставка), изглеждаха перфектно, явно са им направили доста сериозен основен ремонт. Дори всички купета са с пердета. На всичкото отгоре, въпреки че беше петък след обед, влакът не беше празен, но нямаше и тъпканица. Според мен е по - добре в тази посока да се пътува с този влак, отколкото да кажем с "Янтрата". Поне на този етап следва вагоните на всички бързи влакове да станат барем такива, ако няма средства за повече.
Друго интересно - видях, че автобусите за Сандански и Петрич са взети от нови фирми с чисто нов подвижен състав - няма ги старите бараки. Та БДЖ ако не иска съвсем да отиде на кино в това направление, знае какво трябва да стори....
Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

Ето няколко интересни снимки от вагоните серия 63, които днес направих, докато се връщахме от Червен бряг.

Пневмотабло за захранване на вратите
Изображение

А следните две снимки показват климатичната и водната инсталация на вагона.
Изображение
Изображение
Мнения: 261
Регистриран на: Пет Ное 03, 2006 7:02 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от Nikola VS »

По кои влакове пускат вагони 47ма Серия? нещо все не мога да засека такива.... :oops:
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

По всички влакове.
Мнения: 245
Регистриран на: Сря Фев 01, 2006 11:04 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от pavel »

През 99-та на практика кокошарниците 47-а серия почти бяха изчезнали от бързите влакове. Тогава май само "кардамеца" и "Пловдив-Шумен" бяха с такива. Почти всичко останало беше с 74-та серия, дори имаше и ПВ с тях. Дори влаковете за Кюстендил и Кулата минаха на купени настаро ГДР-ски вагони, които бяха къде-къде по добре. А това беше преди драстичното орязване на влаковете. Сега тези кокошарници са се завърнали почти по всички БВ.
Зам. Администратор
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Аватар
Зам. Администратор

Мнение от 42 072.9 »

До колкото виждам, само кардамския влак е със старите зелени тапицерии.
Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Мнение от Labros »

Зелените тапицерии ги има все още и на някои пътнически влакове,заминаващи от По.Е,разбира се,че по-рядко могат да се видят,но си ги има.
Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

Влакове, в чиито кокошарниците 74-ма серия не могат да се срещнат са следните:
БВ 7625/7620 - обслужва се от 63 сеия
БВ 4613/4613 - с русенски 74-та серия

Естествено влакове, които са с EX-DB вагони, нямат в състава си кокошарници. Това са:
БВ 1621/1620
БВ 1622/1623
БВ 1650/1651

Всички останали БВ в състава си имат кокошарници. Най-показателни примери за това са 4640/4641, 5621/5624 и 7630/7631. И не само те...
Мнения: 507
Регистриран на: Пет Авг 04, 2006 5:58 pm

Мнение от lok43r »

В 7620 преспокойно могат да се срещнат. Май забрави че влакът вози два вагона от Берковица.
3636/7, 5611/0, 2655/4, 9620/3, 9622/3 са също влакове в които по изключение може да се види вагон 20-47.
Заключено

Обратно към “Архив "Вагони"”

Информация