
има баш контролер от волан на москвич на който пише АЗЛК 

От 9.02 спират поетапно от експлоатация мотрисите серии 32 и 33
http://dnes.dir.bg/news/spirane-bdz-mot ... 94089?nt=6
Има ли определени за музей или всичко отива на оксижена?
http://dnes.dir.bg/news/spirane-bdz-mot ... 94089?nt=6
Има ли определени за музей или всичко отива на оксижена?
Според мен този път ще ги спрат окончателно. Общественото внимание сега се фокусира върху такива неизпълнени обещания, дадени в миналото - спирането на 32, скъсаната стена на язовир "Иваново" и др. Изпуснатият влак от Враца е капак на всичко.vesko7 написа:Ако се спрат 32 000 реално няма как да се върже графика. Няма достатъчно електровози и вагони. Работата намерисва като 2008г. когато пак искаха да ги спират.
Относно покриване на графика - предполагам, че ще стане с влакове, теглени и от дизели където няма "Дезиро" или електровози в наличност. 55 серия са с котел за отопление и спокойно могат да обслужват влаковете на къси разстояния. Друга възможна алтернатива е спиране на част влаковете, обслужвани досега от 32
То уж вагони излизат постепенно от 180-те дет са пратени за ревизии, ама идва времето и на други ... А ГО се справяха като бяха ремонтите в Балкана пускаха 63-ки на Хебър и пътническите по втора
1 вагон за Габрово им стига 


О, Велики Глъм, върни влаковете от единия център на Вселената до другия, че малките глъмчета да млъкнат, че ми надуват главата
(Русе-Димитровград 4647)
(Русе-Димитровград 4647)


1 вагон и впрегнат ванчо на 4 бара, щото 10 ще го озорят и тегли на 21 промила. 

Съгласен съм като цяло, въпреки че за мен лично проблема със спирачките се дължи на чиста немарливост. По въпроса за 55 000 серия и вагоните - въпроса ми е по-скоро чисто риторичен - Колко от локомотивите 55 000 серия са оборудвани с изправни парни котли и колко от вагоните са с изправни парни серпентини в купетака ?! Според мен се отива на варианта - спиране на влакове.Petko Ivanov написа:Според мен този път ще ги спрат окончателно. Общественото внимание сега се фокусира върху такива неизпълнени обещания, дадени в миналото - спирането на 32, скъсаната стена на язовир "Иваново" и др. Изпуснатият влак от Враца е капак на всичко.vesko7 написа:Ако се спрат 32 000 реално няма как да се върже графика. Няма достатъчно електровози и вагони. Работата намерисва като 2008г. когато пак искаха да ги спират.
Относно покриване на графика - предполагам, че ще стане с влакове, теглени и от дизели където няма "Дезиро" или електровози в наличност. 55 серия са с котел за отопление и спокойно могат да обслужват влаковете на къси разстояния. Друга възможна алтернатива е спиране на част влаковете, обслужвани досега от 32

Powered by Mac OS X 10.7.3 /Lion/ & Safari 5.1.2



Информация
Модератори