Мнения: 42
Регистриран на: Вто Авг 11, 2009 4:26 pm
Местоположение: Sliven
Тази вечер 04.10.2009г. след обслужване на влак 80142 в гара Сливен е станал ицидент с 32-049/050.Утре за влак 80141 ще бъде теглена с лок. 46-00.Никога не сам я харесвал тази емв а и в Ст. Загора кво ли разбират от емв че да сменят кабелаж.Жалко.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Колега, обясни по-подробно какво точно е станало с въпросния ЕМВ. Предполагам, че щом споменаваш кабелажа, че се е подпалил? :?
Мнения: 1004
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 8:08 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от dido73 »

Предлагам модераторите да направят темата ЕМВ 32 обща дискусия или нещо такова, защото има обща дискусия за 33, но за 32 няма.
Изображение - Директива № 432/Д - несбъднатият холокост
«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Подкрепям те напълно, дори онзи ден се чудих къде да пиша. :D
Мнения: 42
Регистриран на: Вто Авг 11, 2009 4:26 pm
Местоположение: Sliven
ЕМВ 32-00

Мнение от tunio_slv »

И аз подкрепям идеята за обща тема за 32-00.Имаше много неща да напиша но не намерих къде.А относно 32-49/50 да запалване в една от кабините но незнам коя.
Мнения: 323
Регистриран на: Чет Фев 05, 2009 12:26 am
Местоположение: Bulgaria

Мнение от borislaviv »

Чак се чудя какво може да се запали в кабината на ЕМВ? Освен нещо свързано с калорифера. Или може би шкафът с РУ, поне там има силови кабели.Ама той е зад кабината.
Мнения: 42
Регистриран на: Вто Авг 11, 2009 4:26 pm
Местоположение: Sliven
32-49/50

Мнение от tunio_slv »

Утре ще се опитам да науча нещо повече.Но като цяло нещата са много зле в Бургас.32-157/158 не можа да дочака ГПР,ама и да беше дочакала като знам че ще е в Ст. Загора..............Чудя се как депо което не обслужва влакове с ЕМВ извършва планови ремонти на ЕМВ :?:
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Те и пловдивските ходят в Стара Загора.По същата логика и Русе нямат зачислени 32-00-ки , но реалността е очевидна.
Мнения: 1791
Регистриран на: Пет Авг 14, 2009 12:29 pm
Местоположение: Габрово
Обратна връзка:

Мнение от Saruman »

То до Русе няма влакове изпълнямани от 32-ки. Искам да попитам колко бройки ЕМВ 32 са останали в движение?
Мнения: 42
Регистриран на: Вто Авг 11, 2009 4:26 pm
Местоположение: Sliven

Мнение от tunio_slv »

Не знам за Пловдивските ама Бургаските ЕМВ бяха в много добро техническо състояние докато не започнаха тези ремонти в Ст. Загора.Каквото мине от там остава погром.32-011/012 и 32-051/052 след ГПР там станаха в окаяно състояние и не можаха да дочакат следващи ремонти.Намирисва ми само на прехвърляне на финансови средста.А за Русе доколкото знам ЛВЗ стана външно на БДЖ предприятие което запази изкл. специалисти посредством добро заплаштане.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Ремонта на ЕМВ в ЛВЗ също не е много много перфектен, но се стараят. Специалисти останаха и там малко, тъй като при раздържавяването на завода, всеки се спаси където може. В момента повечето добри кадри са в "ЕКСПРЕС СЕРВИЗ", където има и работи, а и заплащането е добро.

Иначе, според мен редно е ЕМВ 32 да си се правят само в ЛВЗ, където поне с кабелажа няма да се оплескат нещата. В Ст. Загора имат добри майстори, но с електричките им идва малко тегаво, въпреки, че и там се стараят. Що се касае до състоянието на ЕМВ 32 на депо Бс, аз помня 32-051/052 през 2000 г. беше командировка и не беше лоша. После в края на 2001 г., когато и монтираха "Алкател" в София също поработи известно време при нас и пак не беше лоша, но сега е станала голям дранголник.

Имаше в онея години една секция, чиито кабини бяха облепени с кафяв фурнир - говоря за 2000/2001 г., но не се сещам за номера, така, че tunio_slv ако се сеща да разкаже повече. Секцията беше доста пипната отвътре - май беше на прикрепена езда. Бургаска беше.
64.19
Мнения: 42
Регистриран на: Вто Авг 11, 2009 4:26 pm
Местоположение: Sliven

Мнение от tunio_slv »

lok45111 написа:Ремонта на ЕМВ в ЛВЗ също не е много много перфектен, но се стараят. Специалисти останаха и там малко, тъй като при раздържавяването на завода, всеки се спаси където може. В момента повечето добри кадри са в "ЕКСПРЕС СЕРВИЗ", където има и работи, а и заплащането е добро.

Иначе, според мен редно е ЕМВ 32 да си се правят само в ЛВЗ, където поне с кабелажа няма да се оплескат нещата. В Ст. Загора имат добри майстори, но с електричките им идва малко тегаво, въпреки, че и там се стараят. Що се касае до състоянието на ЕМВ 32 на депо Бс, аз помня 32-051/052 през 2000 г. беше командировка и не беше лоша. После в края на 2001 г., когато и монтираха "Алкател" в София също поработи известно време при нас и пак не беше лоша, но сега е станала голям дранголник.

Имаше в онея години една секция, чиито кабини бяха облепени с кафяв фурнир - говоря за 2000/2001 г., но не се сещам за номера, така, че tunio_slv ако се сеща да разкаже повече. Секцията беше доста пипната отвътре - май беше на прикрепена езда. Бургаска беше.
И на мен ми се нрави идеята да се извършват големите планови ремонти само в Русе.Относно 32-051/052 тя беше най-добрата ЕМВ на депо Бургас до преди 3-4 год. работеше в пълен синхрон и на тяга и на реостат с много добро спиране,повреди не даваше и беше истинско удоволствие да се работи с нея.За жалост сега брак в Тулово,напълно разграбена.А за ЕМВ с фурнира е 32-157/158.Много добра ЕМВ,тука за жалост преди 10-15 дни даде някаква странна аномалия свързан с кабелаж и я прибраха в Бургас.Не можа да дочака ГПР макар че от Ст.Загора обещаха да е експресно.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

32-051/052 в момента е в депо Стара Загора и чака ремонт. Разделена е на две на коловоза зад ел. цеха.
64.19
Мнения: 42
Регистриран на: Вто Авг 11, 2009 4:26 pm
Местоположение: Sliven
32-051/052

Мнение от tunio_slv »

Само двата моторни вагона са в Ст. Загора за да им се свали АЛС и да се постави на 32-157/158.Иначе 32-051/052 няма шанс да тръгне защото е разграбена напълно-няма го вътрешното оборудване/седалки,багажници,тоалетни/,също така са вземати компресори,фазани,всичко от шкафовете от 2 до 10 направо със стоийките т.е. стоят само коша,талигите/които не са нейни/ и тяг. двигатели.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Не съм се катерил да я оглеждам, но ми направи впечатление, че е доста поопоскана. А за 32-157/158, като се качвах лятото в нея, кабините не бчха облицовани с фурнир - само пултовете. Защо и кой е махнал хубавата декорация? :roll:
64.19
Публикувай отговор

Обратно към “ЕМВ серия 32 и 33 | Electric multiple units series 32 and 33”

Информация