
Тази вечер 04.10.2009г. след обслужване на влак 80142 в гара Сливен е станал ицидент с 32-049/050.Утре за влак 80141 ще бъде теглена с лок. 46-00.Никога не сам я харесвал тази емв а и в Ст. Загора кво ли разбират от емв че да сменят кабелаж.Жалко.




И аз подкрепям идеята за обща тема за 32-00.Имаше много неща да напиша но не намерих къде.А относно 32-49/50 да запалване в една от кабините но незнам коя.

Утре ще се опитам да науча нещо повече.Но като цяло нещата са много зле в Бургас.32-157/158 не можа да дочака ГПР,ама и да беше дочакала като знам че ще е в Ст. Загора..............Чудя се как депо което не обслужва влакове с ЕМВ извършва планови ремонти на ЕМВ 


То до Русе няма влакове изпълнямани от 32-ки. Искам да попитам колко бройки ЕМВ 32 са останали в движение?

Не знам за Пловдивските ама Бургаските ЕМВ бяха в много добро техническо състояние докато не започнаха тези ремонти в Ст. Загора.Каквото мине от там остава погром.32-011/012 и 32-051/052 след ГПР там станаха в окаяно състояние и не можаха да дочакат следващи ремонти.Намирисва ми само на прехвърляне на финансови средста.А за Русе доколкото знам ЛВЗ стана външно на БДЖ предприятие което запази изкл. специалисти посредством добро заплаштане.

Администратор
Ремонта на ЕМВ в ЛВЗ също не е много много перфектен, но се стараят. Специалисти останаха и там малко, тъй като при раздържавяването на завода, всеки се спаси където може. В момента повечето добри кадри са в "ЕКСПРЕС СЕРВИЗ", където има и работи, а и заплащането е добро.
Иначе, според мен редно е ЕМВ 32 да си се правят само в ЛВЗ, където поне с кабелажа няма да се оплескат нещата. В Ст. Загора имат добри майстори, но с електричките им идва малко тегаво, въпреки, че и там се стараят. Що се касае до състоянието на ЕМВ 32 на депо Бс, аз помня 32-051/052 през 2000 г. беше командировка и не беше лоша. После в края на 2001 г., когато и монтираха "Алкател" в София също поработи известно време при нас и пак не беше лоша, но сега е станала голям дранголник.
Имаше в онея години една секция, чиито кабини бяха облепени с кафяв фурнир - говоря за 2000/2001 г., но не се сещам за номера, така, че tunio_slv ако се сеща да разкаже повече. Секцията беше доста пипната отвътре - май беше на прикрепена езда. Бургаска беше.
Иначе, според мен редно е ЕМВ 32 да си се правят само в ЛВЗ, където поне с кабелажа няма да се оплескат нещата. В Ст. Загора имат добри майстори, но с електричките им идва малко тегаво, въпреки, че и там се стараят. Що се касае до състоянието на ЕМВ 32 на депо Бс, аз помня 32-051/052 през 2000 г. беше командировка и не беше лоша. После в края на 2001 г., когато и монтираха "Алкател" в София също поработи известно време при нас и пак не беше лоша, но сега е станала голям дранголник.
Имаше в онея години една секция, чиито кабини бяха облепени с кафяв фурнир - говоря за 2000/2001 г., но не се сещам за номера, така, че tunio_slv ако се сеща да разкаже повече. Секцията беше доста пипната отвътре - май беше на прикрепена езда. Бургаска беше.
64.19

И на мен ми се нрави идеята да се извършват големите планови ремонти само в Русе.Относно 32-051/052 тя беше най-добрата ЕМВ на депо Бургас до преди 3-4 год. работеше в пълен синхрон и на тяга и на реостат с много добро спиране,повреди не даваше и беше истинско удоволствие да се работи с нея.За жалост сега брак в Тулово,напълно разграбена.А за ЕМВ с фурнира е 32-157/158.Много добра ЕМВ,тука за жалост преди 10-15 дни даде някаква странна аномалия свързан с кабелаж и я прибраха в Бургас.Не можа да дочака ГПР макар че от Ст.Загора обещаха да е експресно.lok45111 написа:Ремонта на ЕМВ в ЛВЗ също не е много много перфектен, но се стараят. Специалисти останаха и там малко, тъй като при раздържавяването на завода, всеки се спаси където може. В момента повечето добри кадри са в "ЕКСПРЕС СЕРВИЗ", където има и работи, а и заплащането е добро.
Иначе, според мен редно е ЕМВ 32 да си се правят само в ЛВЗ, където поне с кабелажа няма да се оплескат нещата. В Ст. Загора имат добри майстори, но с електричките им идва малко тегаво, въпреки, че и там се стараят. Що се касае до състоянието на ЕМВ 32 на депо Бс, аз помня 32-051/052 през 2000 г. беше командировка и не беше лоша. После в края на 2001 г., когато и монтираха "Алкател" в София също поработи известно време при нас и пак не беше лоша, но сега е станала голям дранголник.
Имаше в онея години една секция, чиито кабини бяха облепени с кафяв фурнир - говоря за 2000/2001 г., но не се сещам за номера, така, че tunio_slv ако се сеща да разкаже повече. Секцията беше доста пипната отвътре - май беше на прикрепена езда. Бургаска беше.

Администратор

Само двата моторни вагона са в Ст. Загора за да им се свали АЛС и да се постави на 32-157/158.Иначе 32-051/052 няма шанс да тръгне защото е разграбена напълно-няма го вътрешното оборудване/седалки,багажници,тоалетни/,също така са вземати компресори,фазани,всичко от шкафовете от 2 до 10 направо със стоийките т.е. стоят само коша,талигите/които не са нейни/ и тяг. двигатели.

Администратор
Информация
Модератори