Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

И алуминиевите багажници , които са в салона , могат да се използват за серия 32-00. :)
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

От тези багажници малко е останало.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Докато ние си унищожаваме 33-ките, сърбите не само, че ги подлагат на всякакви ремонти и прочие, но и след възлагане от Железнице Србие, институт "Кирило Савич" е изготвил нова документация за ремонт и обслужване на ЕМВ.

Ето сервизната документация от официалния сайт за ЕМВ серия 412/416 на сръбските железници:
http://www.412emvbeovoz.com/servisvouputstvo.htm

За да го гледате са ви необходими
:arrow: JAVA приставка
:arrow: Acrobat Reader
Мнения: 282
Регистриран на: Съб Юли 17, 2010 4:56 pm
Местоположение: Велинград

Мнение от vkakachev »

Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Ами какво чакаш? Яхай и ръгай! :D :lol: :wink:
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Мнения: 166
Регистриран на: Сря Сеп 29, 2010 7:49 pm
Местоположение: Русе/Плевен

Мнение от gugu_134 »

Днеска видях 33-ка на Плевен, защо бях срещнал мнения, че не се движат?
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Движи се само ЕМВ 33-007/008, който работи в депо Мездра.
64.19
Мнения: 1004
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 8:08 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от dido73 »

lok45111 написа:Докато ние си унищожаваме 33-ките, сърбите не само, че ги подлагат на всякакви ремонти и прочие, но и след възлагане от Железнице Србие, институт "Кирило Савич" е изготвил нова документация за ремонт и обслужване на ЕМВ.
Унищожението на нашите 33-ки е престъпление. Те бяха новички - кабелаж, оборудване, всичко набор 94. Безумие е да се изкорми хубавата алуминиева дограма от 33-ка за да се сложи на ръждясалия кош на 32-ка, вместо да се възстанови 33-ката. Трябваше да се възстановят 33-ките. А сервизната документация е уникална. Само дето е със стария РФ. От "Кирило Савич" не са направили документация за инвертора.
Изображение - Директива № 432/Д - несбъднатият холокост
«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
Мнения: 12
Регистриран на: Пон Мар 15, 2010 5:20 pm
Местоположение: mezdra

Мнение от denarr »

кои да ги вастанови бе колега на миро пенсионерите ли.та те не могат да се убуят та камоли да се оправят с електроника за6тото проблемни електронните блокове си4ко друго си е уред.
Мнения: 63
Регистриран на: Пет Май 28, 2010 2:56 am
Местоположение: София

Мнение от mitio-tuca »

Изображение
2007-ма година някъде
Мнения: 1004
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 8:08 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от dido73 »

denarr написа:кои да ги вастанови бе колега на миро пенсионерите ли.та те не могат да се убуят та камоли да се оправят с електроника за6тото проблемни електронните блокове си4ко друго си е уред.
На серия 33 електронните блокове си бяха у ред. Вътре подподовия кабелаж го нарязаха апашите, както и разграбиха шкафното оборудване. В една 33-ка е като след бомбен взрив. Всички електронни блокове на "БУД" са свалени и са в лабораторията в изправност и готови ако се наложи да се поставят отново :!: Не говорете глупости като не знаете.
Пенсионерите на Миро се справиха с полагането на кабелажа на последната орязана 32-ка, въпреки че не могат да се обуят.
Изображение - Директива № 432/Д - несбъднатият холокост
«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
Мнения: 12
Регистриран на: Пон Мар 15, 2010 5:20 pm
Местоположение: mezdra

Мнение от denarr »

и циганите полагат кабели бе колега ма требе и да се варжат правилно.а за електронните блокове сака и да се настроят не само да са изправни.
Мнения: 12
Регистриран на: Пон Мар 15, 2010 5:20 pm
Местоположение: mezdra

Мнение от denarr »

и междо другото от както излезе от ремонт едната половинка е без реостат 1оо пьти оди да я прават и се така не могат да я настроят та не ми ги фали.един вагон скалодки изтьрка из4ерпа лимита за калодки на депото само тя.
Мнения: 212
Регистриран на: Пет Сеп 30, 2011 7:33 pm
Местоположение: Sofia

Мнение от KRAKOMOBILA »

Ми приемчика що я е пуснал без реостат ?
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

На 33 реостата е много бъгав. Когато работи накъдря релсите, но това състояние обикновено е нетрайно и по-често никакъв го няма.
Затова и малко се ползва, за сметка на супер удобния кранмашинист.

Иначе с работещ реостат спира по-бързо и от влаковете в метрото, особено като задържиш и прикачните с кранмашиниста (на реостат моторните не държат).

А и пустото заместване само се бърка в спирането и спускането само с едната половинка също става неудобно. Бях откачвал заместването на една веднъж... На 32 хубаво е махнато.
Публикувай отговор

Обратно към “ЕМВ серия 32 и 33 | Electric multiple units series 32 and 33”

Информация