

Администратор
Докато ние си унищожаваме 33-ките, сърбите не само, че ги подлагат на всякакви ремонти и прочие, но и след възлагане от Железнице Србие, институт "Кирило Савич" е изготвил нова документация за ремонт и обслужване на ЕМВ.
Ето сервизната документация от официалния сайт за ЕМВ серия 412/416 на сръбските железници:
http://www.412emvbeovoz.com/servisvouputstvo.htm
За да го гледате са ви необходими
JAVA приставка
Acrobat Reader
Ето сервизната документация от официалния сайт за ЕМВ серия 412/416 на сръбските железници:
http://www.412emvbeovoz.com/servisvouputstvo.htm
За да го гледате са ви необходими





Администратор

Унищожението на нашите 33-ки е престъпление. Те бяха новички - кабелаж, оборудване, всичко набор 94. Безумие е да се изкорми хубавата алуминиева дограма от 33-ка за да се сложи на ръждясалия кош на 32-ка, вместо да се възстанови 33-ката. Трябваше да се възстановят 33-ките. А сервизната документация е уникална. Само дето е със стария РФ. От "Кирило Савич" не са направили документация за инвертора.lok45111 написа:Докато ние си унищожаваме 33-ките, сърбите не само, че ги подлагат на всякакви ремонти и прочие, но и след възлагане от Железнице Србие, институт "Кирило Савич" е изготвил нова документация за ремонт и обслужване на ЕМВ.

«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs



На серия 33 електронните блокове си бяха у ред. Вътре подподовия кабелаж го нарязаха апашите, както и разграбиха шкафното оборудване. В една 33-ка е като след бомбен взрив. Всички електронни блокове на "БУД" са свалени и са в лабораторията в изправност и готови ако се наложи да се поставят отновоdenarr написа:кои да ги вастанови бе колега на миро пенсионерите ли.та те не могат да се убуят та камоли да се оправят с електроника за6тото проблемни електронните блокове си4ко друго си е уред.

Пенсионерите на Миро се справиха с полагането на кабелажа на последната орязана 32-ка, въпреки че не могат да се обуят.

«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs


На 33 реостата е много бъгав. Когато работи накъдря релсите, но това състояние обикновено е нетрайно и по-често никакъв го няма.
Затова и малко се ползва, за сметка на супер удобния кранмашинист.
Иначе с работещ реостат спира по-бързо и от влаковете в метрото, особено като задържиш и прикачните с кранмашиниста (на реостат моторните не държат).
А и пустото заместване само се бърка в спирането и спускането само с едната половинка също става неудобно. Бях откачвал заместването на една веднъж... На 32 хубаво е махнато.
Затова и малко се ползва, за сметка на супер удобния кранмашинист.
Иначе с работещ реостат спира по-бързо и от влаковете в метрото, особено като задържиш и прикачните с кранмашиниста (на реостат моторните не държат).
А и пустото заместване само се бърка в спирането и спускането само с едната половинка също става неудобно. Бях откачвал заместването на една веднъж... На 32 хубаво е махнато.
Информация
Модератори