Мнения: 212
Регистриран на: Пет Сеп 30, 2011 7:33 pm
Местоположение: Sofia

Мнение от KRAKOMOBILA »

Според мен ако се предприема модернизация (макари и частична) на локомотивите от серията най-добрият вариант е да бъдат изпратени в Крайова (Softronic) и да се извърши една качествена модернизация и подобряване не само на ел, но и на механичната част на локомотивите. Ако всичко това се изпълни както трябва - може и да станат едни прилични локомотиви за работа по товарното движение.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Това е най-удачния вариант, но поради финансови причини със сигурност ще се избере нещо от типа "нова кръпка на стара дреха" и ще гледаме сеири после.
64.19
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

Информацията за 46200 ми е стара. На ново щяли да правят списъци за деленето на лок. Слухове всякакви вървят. За частична модернизация на 460, че ще направят останалите 46200 където чакат, че кончар ще подържа маш на ТП, за чехите където са идвали и тн. За сега обаче сигурното е, че чехите не са правили офиц запитване до БДЖ за кошовете, а само са оглеждали. До няколко месеца, вероятно всичко ще излезне на яве.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Едно е сигурно - някой ще направи много яка далавера, от която ще лапне доста мангизи, после току-виж се оттеглил и го видим с нов превозвач...
64.19
Мнения: 212
Регистриран на: Пет Сеп 30, 2011 7:33 pm
Местоположение: Sofia

Мнение от KRAKOMOBILA »

Иван е прав, че информацията се мени със всяка минута.. Кое е вярното е трудно да се отсее. Както се казва - времето ще покаже.

За Чехите едно е сигурно - имат желание да купят локомотиви тъй като както в CD Cargo така и в частните им превозвачи има голям недостиг на локомотиви. Инфото освен от слуховете в България е потвърдено и от хора от Чехия.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

За чехите се знае, че искат да купят. Да видим обаче с 46-та каква ще я втасат трите БДЖ-та, холндинг, ПП и ТП.
64.19
Координатор УС
Мнения: 629
Регистриран на: Пон Ное 27, 2006 3:34 pm
Местоположение: София
Аватар
Координатор УС

Мнение от stankos »

Предполагам , че както и да се раздели серията машините на ПП ще ги постегнат малко , а тези на ТП ще оставят на новия собственик да им " бере гаелето " и сам да решава какво ще ги прави ! Очаквам продажбата на ТП да се реализира до лятото или в най-лошия случай до ранна есен. Но нека не слагаме каруцата пред коня ! :wink:
Мнения: 255
Регистриран на: Сря Мар 19, 2008 2:23 pm
Местоположение: Варна
Обратна връзка:

Мнение от vesko7 »

За Шкодите е ясно - ще хващат пътя към родината. Носи се слух, че италянките ще бъдан тарязани Божков. Като цяло гладът за локомотиви в Европа е много голям. Не знам обаче чехите дали ще се хвърлят на LE 5100. Ако гладът е толкова голям по скоро биха се хвърлили на унгарските V43 - все пак вече GANZ е част от концерна SKODA.
Powered by Mac OS X 10.7.3 /Lion/ & Safari 5.1.2

Изображение
Мнения: 585
Регистриран на: Сря Дек 16, 2009 10:58 am
Местоположение: Provadiq

Мнение от stani_46001 »

Искам да попитам нещо хората, които работят с локомотивите 46-та серия, движещи се от известно време между Горна Оряховица и Русе и Горна Оряховица и Мездра, защото ми е много интересно. Как се представя тази серия на товарните влакове по споменатите от мен трасета? По-лесно ли изкарват тежките товарачки? Само веднъж съм пътувал по линията Русе - Горна Оряховица и ми направи впечатление, че малко преди Горна има доста голямо и продължително спускане. Надявам се, че присъствието на 46-та серия по тези линии е необходимо и вече е доказало ползата и ефективността си и според мен това трябваше да се случи доста по-рано!
Мнения: 110
Регистриран на: Вто Апр 26, 2011 1:55 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от bdzman654 »

Утре по всяка вероятност лок. 46 012.1 заминава за Карнобат, вероятно ще я сложат да гние заедно с дружките си.
Фен на влаковете в България!
Мнения: 334
Регистриран на: Вто Дек 01, 2009 10:47 am
Местоположение: София

Мнение от turboto »

KRAKOMOBILA написа:Иван е прав, че информацията се мени със всяка минута.. Кое е вярното е трудно да се отсее. Както се казва - времето ще покаже.

За Чехите едно е сигурно - имат желание да купят локомотиви тъй като както в CD Cargo така и в частните им превозвачи има голям недостиг на локомотиви. Инфото освен от слуховете в България е потвърдено и от хора от Чехия.
Потвърждавам думите на Красен за чехите... информацията ми е от източник близък до правителството (клиенти са ми във фирмата в която работя:) )
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

46 012.1 ще тръгне скоро, днес и смениха трансформатора, като взеха този от 46 014.7, която от доста време пази Карнобат от вятър.

На оградата са: 46 009, 46 013, 46 016, 46 030, 46 040;

46 125.1 неуморно днес заместваше чамугата Бс - Слв - Кн, Кн - Бс. 46 045.1 пък бе забелязана пред ел. цеха на депото в Бургас.

Потвърдена е и информация, че "възкръстналите" френски оси, които се пръкнаха в Карнобат преди дни, ще отидат за машини, стоящи за колооси. Днес в депото дойдоха още от осите.
64.19
Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Мнение от 46 242 »

По мои сред пазещите на оградата от вятъра са още 006, 007, 027, 037. За други спрени дараци не се сещам.
Мнения: 110
Регистриран на: Вто Апр 26, 2011 1:55 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от bdzman654 »

46 032.9 също трябва да е там, 46 013,9 също.
Фен на влаковете в България!
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Пропуснахте 022, 026 и 033. :idea: :arrow:
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Публикувай отговор

Обратно към “Електрически локомотиви серия 46 | Electric locomotives series 46”

Информация