Според мен ако се предприема модернизация (макари и частична) на локомотивите от серията най-добрият вариант е да бъдат изпратени в Крайова (Softronic) и да се извърши една качествена модернизация и подобряване не само на ел, но и на механичната част на локомотивите. Ако всичко това се изпълни както трябва - може и да станат едни прилични локомотиви за работа по товарното движение.

Администратор

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm
Информацията за 46200 ми е стара. На ново щяли да правят списъци за деленето на лок. Слухове всякакви вървят. За частична модернизация на 460, че ще направят останалите 46200 където чакат, че кончар ще подържа маш на ТП, за чехите където са идвали и тн. За сега обаче сигурното е, че чехите не са правили офиц запитване до БДЖ за кошовете, а само са оглеждали. До няколко месеца, вероятно всичко ще излезне на яве.

Администратор
Иван е прав, че информацията се мени със всяка минута.. Кое е вярното е трудно да се отсее. Както се казва - времето ще покаже.
За Чехите едно е сигурно - имат желание да купят локомотиви тъй като както в CD Cargo така и в частните им превозвачи има голям недостиг на локомотиви. Инфото освен от слуховете в България е потвърдено и от хора от Чехия.
За Чехите едно е сигурно - имат желание да купят локомотиви тъй като както в CD Cargo така и в частните им превозвачи има голям недостиг на локомотиви. Инфото освен от слуховете в България е потвърдено и от хора от Чехия.

Администратор
Предполагам , че както и да се раздели серията машините на ПП ще ги постегнат малко , а тези на ТП ще оставят на новия собственик да им " бере гаелето " и сам да решава какво ще ги прави ! Очаквам продажбата на ТП да се реализира до лятото или в най-лошия случай до ранна есен. Но нека не слагаме каруцата пред коня ! 

За Шкодите е ясно - ще хващат пътя към родината. Носи се слух, че италянките ще бъдан тарязани Божков. Като цяло гладът за локомотиви в Европа е много голям. Не знам обаче чехите дали ще се хвърлят на LE 5100. Ако гладът е толкова голям по скоро биха се хвърлили на унгарските V43 - все пак вече GANZ е част от концерна SKODA.
Powered by Mac OS X 10.7.3 /Lion/ & Safari 5.1.2


Искам да попитам нещо хората, които работят с локомотивите 46-та серия, движещи се от известно време между Горна Оряховица и Русе и Горна Оряховица и Мездра, защото ми е много интересно. Как се представя тази серия на товарните влакове по споменатите от мен трасета? По-лесно ли изкарват тежките товарачки? Само веднъж съм пътувал по линията Русе - Горна Оряховица и ми направи впечатление, че малко преди Горна има доста голямо и продължително спускане. Надявам се, че присъствието на 46-та серия по тези линии е необходимо и вече е доказало ползата и ефективността си и според мен това трябваше да се случи доста по-рано!

Потвърждавам думите на Красен за чехите... информацията ми е от източник близък до правителството (клиенти са ми във фирмата в която работя:) )KRAKOMOBILA написа:Иван е прав, че информацията се мени със всяка минута.. Кое е вярното е трудно да се отсее. Както се казва - времето ще покаже.
За Чехите едно е сигурно - имат желание да купят локомотиви тъй като както в CD Cargo така и в частните им превозвачи има голям недостиг на локомотиви. Инфото освен от слуховете в България е потвърдено и от хора от Чехия.

Администратор
46 012.1 ще тръгне скоро, днес и смениха трансформатора, като взеха този от 46 014.7, която от доста време пази Карнобат от вятър.
На оградата са: 46 009, 46 013, 46 016, 46 030, 46 040;
46 125.1 неуморно днес заместваше чамугата Бс - Слв - Кн, Кн - Бс. 46 045.1 пък бе забелязана пред ел. цеха на депото в Бургас.
Потвърдена е и информация, че "възкръстналите" френски оси, които се пръкнаха в Карнобат преди дни, ще отидат за машини, стоящи за колооси. Днес в депото дойдоха още от осите.
На оградата са: 46 009, 46 013, 46 016, 46 030, 46 040;
46 125.1 неуморно днес заместваше чамугата Бс - Слв - Кн, Кн - Бс. 46 045.1 пък бе забелязана пред ел. цеха на депото в Бургас.
Потвърдена е и информация, че "възкръстналите" френски оси, които се пръкнаха в Карнобат преди дни, ще отидат за машини, стоящи за колооси. Днес в депото дойдоха още от осите.
64.19

Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Информация
Модератори