Мнения: 11
Регистриран на: Съб Юни 03, 2006 7:18 am
42 072.9: Моля, не се отделяй от темата! Ако искаш да научиш повече за 46 има специален раздел за това. :)
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Проблема с боксуването е много сериозен. При боксуване в колоосите се появяват екстремни усукващи натоварвания. Честото и интензивно боксуване води до преждевременна умора на материала, следвана от пукнатини и скъсвания на осите. Проблема с лок 46 е в некачествените елементи в окачването, трудното му регулиране и неефективната система против боксуване.
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Цялата история с модернизацията се оказа провал. Модернизираните машини изобщо не са по-добри от старите. Разбира се, че трябваше да се сменят двигателите с асинхронни, но явно целта не е да се решат проблемите, а да се отбие номера. 46 200 са пълни с такива недомислици и компромиси.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

lok45111: Темата е разделена, тъй като последните постове доста се отдалечиха от тематиката на раздела, в който бяха пуснати!

Поздрави!
64.19
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

bdz46 написа:Цялата история с модернизацията се оказа провал. Модернизираните машини изобщо не са по-добри от старите. Разбира се, че трябваше да се сменят двигателите с асинхронни, но явно целта не е да се решат проблемите, а да се отбие номера. 46 200 са пълни с такива недомислици и компромиси.
Що ли си мисля, че 46 200 са като цяло един голям компромис във всяко отношение(качество и експлоатационна надеждност)? :roll: Язък за похабените пари, с които щеше да се направят капитални ремонти(много по - успешни) на поне 10 Шкоди.
64.19
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Тук играят големи пари и частни интереси, така че не търси логика. Имаш ли представа някои хора колко хиляди са прибрали за тази модерницация? И не си помисляй веднага за Йордан Василев - той е безобиден, голямата далавера е няколко етажа по-нагоре.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

bdz46 написа:Тук играят големи пари и частни интереси, така че не търси логика. Имаш ли представа някои хора колко хиляди са прибрали за тази модерницация? И не си помисляй веднага за Йордан Василев - той е безобиден, голямата далавера е няколко етажа по-нагоре.
Важното е, че парите ги няма а резултатът е от лош по - лош :(
64.19
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Това има някакво значение само за мен, теб и останалия низш персонал. Тези които са осрали работата не се возят на влакове и не ги интересува резултата от модернизацията.

П. П. Под низш персонал разбирай всичко до началник на ПТП/ППП включително.
Аватар
07
Мнения: 1279
Регистриран на: Пон Фев 13, 2006 11:05 am
Местоположение: Бургас
Аватар

Мнение от 07 »

На 46.ххх при доставката им колелата бяха моноблок но имаха ли бандажи или не? Или нямаха а после ги пристъргаха и ги направиха бандажни......
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

07 написа:На 46.ххх при доставката им колелата бяха моноблок но имаха ли бандажи или не? Или нямаха а после ги пристъргаха и ги направиха бандажни......
Думата "моноблок" би трябвало ясно да ти подсказва, че нямат бандажи!!! Такива се набиха по - късно след като колелата бяха солидно престъргани.
64.19
Мнения: 13
Регистриран на: Пон Сеп 25, 2006 1:08 pm
Относно 46.200

Мнение от igorhinov »

Би ли могъл някой да отговори поради какви съображения тяговите двигатели при модернизацията са групирани по двойки? Лично аз смятам, че при управление на всеки ТД поотделно би могло значително да се увеличи тяговото усилие, а също така и да се сведе боксуването до минимум.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор
Re: Относно 46.200

Мнение от Mario Evstatiev »

igorhinov написа:Би ли могъл някой да отговори поради какви съображения тяговите двигатели при модернизацията са групирани по двойки? Лично аз смятам, че при управление на всеки ТД поотделно би могло значително да се увеличи тяговото усилие, а също така и да се сведе боксуването до минимум.
Цялата работа, колега е, че при модернизацията е залегнало да се запази основния принцип на свързване на ТД. Единствените изменения по силовата част са в трансформатора и тиристоризацията на токоизправителите. Допълнително са монтирани датчици за ток, напрежение и токови трансформатори, но всичко останало по силовата схема си е като при диодното изпълнение на серия 46. Освен това при серия 46 200 е влошена схемата, защото ТД са свързани по два последователно и изолирайки единия ТД, се изолира цялата двумоторна група, а не както при старата конструкция да можеш да изолираш всеки ТД поотделно. Като цяло тази измислица, наречена модернизация е жива ОМАЗВАЦИЯ и не води до никакви добри резултати. След модернизацията, експлоатационната готовност и надеждност на лок. серия 46 се е понижила или е останала в застой, но няма подобряване. Премахнати са едни, но са предизвикани други дефекти, които особено влошават надеждността на локомотива и водят до чести аварии с оставяне на влакове.
64.19
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

При 46 оригинален вариант всеки един ТД си има собствена силова верига и собствена вторична намотка, няма никакво групиране по двойки, тройки и други такива. Всеки ТД е самостоятелен.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

bdz46 написа:При 46 оригинален вариант всеки един ТД си има собствена силова верига и собствена вторична намотка, няма никакво групиране по двойки, тройки и други такива. Всеки ТД е самостоятелен.
При оригиналния вариант, тяговите двигатели са с индивидуално захранване, но в спирачен режим нещата стоят другояче. При 46 200 има три двумоторни групи, както следва:
:arrow: 1-ва група: М1 и М4;
:arrow: 2-ра група: М2 и М5;
:arrow: 3-та група: М3 и М6;

Когато решиш да изолираш повреден ТД при 46 200, ти фактически изолираш и другия ТД в групата, а не само повредения.
64.19
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

При спирачен режим възбуждането е общо, а котвените вериги са самостоятелни, но групиране по двойки няма при никакви обстоятелства при оригиналните 46, тогава за какво запазване на основния принцип на свързване на ТД говорим при 46 200? Свързването по двойки си е ново, няма нищо общо със основния принцип при старите 46.
Публикувай отговор

Обратно към “Електрически локомотиви серия 46 | Electric locomotives series 46”

Информация