Модератор
Мнения: 390
Регистриран на: Нед Ное 25, 2007 1:35 pm
Местоположение: Shoumen
Модератор

Мнение от todor plamenov »

2637 също е населен,но главно в участъка София - Плевен. Специално към нощните влакове въобще БДЖ трябваше да подходи по-разумно, като ги освободи от безкупейни вагони и им осигурява повече спални или кушет-вагони. Никак не са малко хората, които искат да ползват спални вагони по дестинацията София - Добрич, предвид отдалечеността на Добрич от столицата.
Мнения: 149
Регистриран на: Сря Юни 29, 2011 5:30 pm
Местоположение: Filibe

Мнение от SaiLeR »

Напълно съм съгласен с последното мнение.Аз например пътувам само с нощни влакове.Изключение понякога с дневни, преди можеше човек да поспи.През последната година, и един път не съм успял.
Мнения: 4
Регистриран на: Нед Ное 13, 2011 11:08 pm
Местоположение: Г.Оряховица

Мнение от venelin_p »

Добре е да махнат безкупейните от нощните влакове, но само да не ги заменят с 47 ци, че е излагателство пред пътниците /клиентите/ особено зимата. С този сняг и вода вътре, а какви ветрилници са не е истина!!! Тъй че пред 47 ците, 43/45 са по-добрия вариант, поне няма дъжд,сняг и вятър при пътниците.По-съвременни вагони са! Ако сложат 50ки става.
Мнения: 4
Регистриран на: Нед Ное 13, 2011 11:08 pm
Местоположение: Г.Оряховица

Мнение от venelin_p »

Най-добре е да купят някакви нови купейни вагони за нощните влакове, че тези и без това не стигат, обаче купуване на нови вагони/локомотиви в БДЖ е "мръсна дума" тъй че не се надявам.
Мнения: 1791
Регистриран на: Пет Авг 14, 2009 12:29 pm
Местоположение: Габрово
Обратна връзка:

Мнение от Saruman »

Масово новото производство на вагони е безкупейни.
Мнения: 149
Регистриран на: Сря Юни 29, 2011 5:30 pm
Местоположение: Filibe

Мнение от SaiLeR »

Saruman написа:Масово новото производство на вагони е безкупейни.
То всичко се поръчва.Това ми звучи като "То автомобили с дизел вече не се произвеждат" ;)
Мнения: 1791
Регистриран на: Пет Авг 14, 2009 12:29 pm
Местоположение: Габрово
Обратна връзка:

Мнение от Saruman »

Гледай снимки на западняците, масово безкупейни.
Мнения: 213
Регистриран на: Нед Дек 27, 2009 11:53 pm
Местоположение: Varna

Мнение от dobo »

Безкупейни, щото 500 км не ги взимат за 7-8 часа :D Дето се казва докато се обърнеш и си вече пристигнал.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

venelin_p написа:Добре е да махнат безкупейните от нощните влакове, но само да не ги заменят с 47 ци, че е излагателство пред пътниците /клиентите/ особено зимата. С този сняг и вода вътре, а какви ветрилници са не е истина!!! Тъй че пред 47 ците, 43/45 са по-добрия вариант, поне няма дъжд,сняг и вятър при пътниците.По-съвременни вагони са! Ако сложат 50ки става.
Точно пък 47-ците навремето са били единствените купейни вагони, да не кажа основните тъй като други не е имало. Не е имало 74-ки, 63-ки, 50-ки и други пустиняци, които не могат нито по спирачка, нито по отопление, нито по возия да се сравняват с 47-ците, които при качествена поддръжка подобно на локомотивите може да изкарат още години, но... липсват пари... а пари липсват, защото липсва желание. Желание липсва, защото трябва да се краде, а трябва да се краде, защото такива са интересите, а те са породени от мечтата за бързо забогатяване, защото България винаги е била и май скоро няма да излезе от кризата, налегнала ни от бая време. Сняг и вода има не само в 47-ците, а в почти всички вагони - просто междувагонните пространства са така направени, че при движение снегът се натрупва там и при преминаване на човек от 1 вагон в друг снегът влиза и в коридора. Ветрилници са, защото рамките на прозорците са от алуминий и вече са поизгнили, при ревизии е необходимо да се слагат уплътнения, а не парите за тях да се слагат в джоба. :evil:
vlak022 написа:40104 ще се движи е решено днес,а 40106 се спира
Много добре, други интересни моменти?
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Мнения: 4
Регистриран на: Нед Ное 13, 2011 11:08 pm
Местоположение: Г.Оряховица

Мнение от venelin_p »

Nikss написа:
venelin_p написа:Добре е да махнат безкупейните от нощните влакове, но само да не ги заменят с 47 ци, че е излагателство пред пътниците /клиентите/ особено зимата. С този сняг и вода вътре, а какви ветрилници са не е истина!!! Тъй че пред 47 ците, 43/45 са по-добрия вариант, поне няма дъжд,сняг и вятър при пътниците.По-съвременни вагони са! Ако сложат 50ки става.
Точно пък 47-ците навремето са били единствените купейни вагони, да не кажа основните тъй като други не е имало. Не е имало 74-ки, 63-ки, 50-ки и други пустиняци, които не могат нито по спирачка, нито по отопление, нито по возия да се сравняват с 47-ците, които при качествена поддръжка подобно на локомотивите може да изкарат още години, но... липсват пари... а пари липсват, защото липсва желание. Желание липсва, защото трябва да се краде, а трябва да се краде, защото такива са интересите, а те са породени от мечтата за бързо забогатяване, защото България винаги е била и май скоро няма да излезе от кризата, налегнала ни от бая време. Сняг и вода има не само в 47-ците, а в почти всички вагони - просто междувагонните пространства са така направени, че при движение снегът се натрупва там и при преминаване на човек от 1 вагон в друг снегът влиза и в коридора. Ветрилници са, защото рамките на прозорците са от алуминий и вече са поизгнили, при ревизии е необходимо да се слагат уплътнения, а не парите за тях да се слагат в джоба. :evil:
vlak022 написа:40104 ще се движи е решено днес,а 40106 се спира
Много добре, други интересни моменти?
Ти сам си го написал- "навремето" и точно това е истината, че за времето си 70 те, 80 те години 47ците са били добри, но не и днес. И ще дам пример с автотранспорта. Ако те караха още със старите чавдари дето двигателя беше от дясно на шофьора, сега нямаше да можем да поемем пътникопотока към БДЖ дори и с повече вагони.Те бяха толкова шумни и некомфортни колкото нашите 47ци. Обаче големите автотранспортни фирми разполагат с модерни климатизирани, тихи и комфортни автобуси, затова и са предпочитани от пътниците въпреки по-скъпите билети грубо 70% с авто 30% с жп транспорт.И то голяма част с намаления.Ако ги нямаше намаленията и толкова нямаше да пътуват с БДЖ. И мисълта ми е, че мястото на 47ма серия е в музея, а БДЖ се нуждае от нови вагони отговарящи на съвременните изисквания за качествена транспортна услуга.Иначе конкуренцията бавно но сигурно ни убива и това е видимо ако не забелязвате!!!!!!!!!!
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

С тия дългове от 800 млн лв не се надявай скоро да се появят нови вагони. :wink:
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Мнения: 27
Регистриран на: Пет Сеп 23, 2011 2:06 pm
Местоположение: Варна

Мнение от vlak022 »

Вестник 24 часа май ни метна с няколко влака.2636 и 2637 няма да се движат отделно така че са спрени тези два влака.Явно под този номер се движи само в участъка Повеляново-Добрич????? 1491 Истанбул Букурещ бил влак на Оптима.
Мнения: 608
Регистриран на: Вто Ное 17, 2009 7:22 pm
Местоположение: Sofia

Мнение от svd90 »

В случай,че 4646/7 няма да се движат вече , 8627 ще продължава ли да кисне по 25 мин в СЗ или ще му съкратят престоя ?
Акредитиран фотограф
Мнения: 1239
Регистриран на: Сря Яну 27, 2010 9:00 pm
Местоположение: Стара Загора
Обратна връзка:
Аватар
Акредитиран фотограф

Мнение от bobara_e_tuk »

щом ще спират 4647 ще съкратят престоя на 8627 има ли смисъл да стои около 20-тина минути на гарата
Мнения: 608
Регистриран на: Вто Ное 17, 2009 7:22 pm
Местоположение: Sofia

Мнение от svd90 »

Дано.

Според мен 8627 трябва да го мръднат да тръгва в 23:00 .

На СЗ му намалят престоя на 3 от 23-те минути, на ПО на 5 от 9 и така пак ще пристига в 6:00 в Бургас. Да не говорим че от СФ до ПО му е много разтеглено разписанието и може да тръгва даже след 23ч. и пак да пристига в БС в 6.
Веднъж като пътувах от София на всички гари до Пловдив стояхме по 5-6 минути, защото подраняваше и то солидно
:lol:
Публикувай отговор

Обратно към “График за движение на влаковете | Trains schedule”

Информация