
Модератор
2637 също е населен,но главно в участъка София - Плевен. Специално към нощните влакове въобще БДЖ трябваше да подходи по-разумно, като ги освободи от безкупейни вагони и им осигурява повече спални или кушет-вагони. Никак не са малко хората, които искат да ползват спални вагони по дестинацията София - Добрич, предвид отдалечеността на Добрич от столицата.

Добре е да махнат безкупейните от нощните влакове, но само да не ги заменят с 47 ци, че е излагателство пред пътниците /клиентите/ особено зимата. С този сняг и вода вътре, а какви ветрилници са не е истина!!! Тъй че пред 47 ците, 43/45 са по-добрия вариант, поне няма дъжд,сняг и вятър при пътниците.По-съвременни вагони са! Ако сложат 50ки става.


Масово новото производство на вагони е безкупейни.

Гледай снимки на западняците, масово безкупейни.

Точно пък 47-ците навремето са били единствените купейни вагони, да не кажа основните тъй като други не е имало. Не е имало 74-ки, 63-ки, 50-ки и други пустиняци, които не могат нито по спирачка, нито по отопление, нито по возия да се сравняват с 47-ците, които при качествена поддръжка подобно на локомотивите може да изкарат още години, но... липсват пари... а пари липсват, защото липсва желание. Желание липсва, защото трябва да се краде, а трябва да се краде, защото такива са интересите, а те са породени от мечтата за бързо забогатяване, защото България винаги е била и май скоро няма да излезе от кризата, налегнала ни от бая време. Сняг и вода има не само в 47-ците, а в почти всички вагони - просто междувагонните пространства са така направени, че при движение снегът се натрупва там и при преминаване на човек от 1 вагон в друг снегът влиза и в коридора. Ветрилници са, защото рамките на прозорците са от алуминий и вече са поизгнили, при ревизии е необходимо да се слагат уплътнения, а не парите за тях да се слагат в джоба.venelin_p написа:Добре е да махнат безкупейните от нощните влакове, но само да не ги заменят с 47 ци, че е излагателство пред пътниците /клиентите/ особено зимата. С този сняг и вода вътре, а какви ветрилници са не е истина!!! Тъй че пред 47 ците, 43/45 са по-добрия вариант, поне няма дъжд,сняг и вятър при пътниците.По-съвременни вагони са! Ако сложат 50ки става.

Много добре, други интересни моменти?vlak022 написа:40104 ще се движи е решено днес,а 40106 се спира
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!

Ти сам си го написал- "навремето" и точно това е истината, че за времето си 70 те, 80 те години 47ците са били добри, но не и днес. И ще дам пример с автотранспорта. Ако те караха още със старите чавдари дето двигателя беше от дясно на шофьора, сега нямаше да можем да поемем пътникопотока към БДЖ дори и с повече вагони.Те бяха толкова шумни и некомфортни колкото нашите 47ци. Обаче големите автотранспортни фирми разполагат с модерни климатизирани, тихи и комфортни автобуси, затова и са предпочитани от пътниците въпреки по-скъпите билети грубо 70% с авто 30% с жп транспорт.И то голяма част с намаления.Ако ги нямаше намаленията и толкова нямаше да пътуват с БДЖ. И мисълта ми е, че мястото на 47ма серия е в музея, а БДЖ се нуждае от нови вагони отговарящи на съвременните изисквания за качествена транспортна услуга.Иначе конкуренцията бавно но сигурно ни убива и това е видимо ако не забелязвате!!!!!!!!!!Nikss написа:Точно пък 47-ците навремето са били единствените купейни вагони, да не кажа основните тъй като други не е имало. Не е имало 74-ки, 63-ки, 50-ки и други пустиняци, които не могат нито по спирачка, нито по отопление, нито по возия да се сравняват с 47-ците, които при качествена поддръжка подобно на локомотивите може да изкарат още години, но... липсват пари... а пари липсват, защото липсва желание. Желание липсва, защото трябва да се краде, а трябва да се краде, защото такива са интересите, а те са породени от мечтата за бързо забогатяване, защото България винаги е била и май скоро няма да излезе от кризата, налегнала ни от бая време. Сняг и вода има не само в 47-ците, а в почти всички вагони - просто междувагонните пространства са така направени, че при движение снегът се натрупва там и при преминаване на човек от 1 вагон в друг снегът влиза и в коридора. Ветрилници са, защото рамките на прозорците са от алуминий и вече са поизгнили, при ревизии е необходимо да се слагат уплътнения, а не парите за тях да се слагат в джоба.venelin_p написа:Добре е да махнат безкупейните от нощните влакове, но само да не ги заменят с 47 ци, че е излагателство пред пътниците /клиентите/ особено зимата. С този сняг и вода вътре, а какви ветрилници са не е истина!!! Тъй че пред 47 ците, 43/45 са по-добрия вариант, поне няма дъжд,сняг и вятър при пътниците.По-съвременни вагони са! Ако сложат 50ки става.![]()
Много добре, други интересни моменти?vlak022 написа:40104 ще се движи е решено днес,а 40106 се спира



щом ще спират 4647 ще съкратят престоя на 8627 има ли смисъл да стои около 20-тина минути на гарата

Дано.
Според мен 8627 трябва да го мръднат да тръгва в 23:00 .
На СЗ му намалят престоя на 3 от 23-те минути, на ПО на 5 от 9 и така пак ще пристига в 6:00 в Бургас. Да не говорим че от СФ до ПО му е много разтеглено разписанието и може да тръгва даже след 23ч. и пак да пристига в БС в 6.
Веднъж като пътувах от София на всички гари до Пловдив стояхме по 5-6 минути, защото подраняваше и то солидно

Според мен 8627 трябва да го мръднат да тръгва в 23:00 .
На СЗ му намалят престоя на 3 от 23-те минути, на ПО на 5 от 9 и така пак ще пристига в 6:00 в Бургас. Да не говорим че от СФ до ПО му е много разтеглено разписанието и може да тръгва даже след 23ч. и пак да пристига в БС в 6.
Веднъж като пътувах от София на всички гари до Пловдив стояхме по 5-6 минути, защото подраняваше и то солидно

Информация
Модератори