
Мина средата на годината и е време да се мисли за новият ГДВ.
4640 и събрат му 4641, в случай, че искат да се назоват бърз влак трябва да се движат по мое му:
Варна-Белослав-Повеляново-Провадия-Каспичан-Шумен-Търговище-Попово-Горна Оряховица-Трявна-Дъбово-Тулово-Стара Загора-Чирпан-Пловдив и наобратно.Така хем ще стане по-бърз хем наистина ще е БВ.
Нощния за Варна 2627 за какво спира по гори и паланки ? Я от София марш директно в Мездра.Е може би да спре само на София-Север.От там насетне бегом марш към Мездра.Да отпадне и Славяново.Виж за Синдел може би има някаква логика за, която не се сещам, ама в случай, че липсва такава за какво е ? Да отпада и Синдел.Айде събрат му 2626 може и в сегашният си вид да се запази.
Въобще си мисля, че трябва БВ и RБВ да спират само на опорни и основни ЖП гари, а ПВ и КПВ да обират и докарват пътниците от другите гари до тези възлови гари, откъдето да се качат на съответния БВ или RБВ.
Не мислите ли, че така доста ще се оптимизират нещата ?
Давам един пример.Споменатия от мен 2627.Да има два ПВ - единият примерно от (1) Бов до София и втория (2) Лакатник до Мездра.(1) да идва в София да речем час по-рано така, че пътниците да имат време да си купят билета за 2627 и да се качат спокойно, (2) да пристига и той час по-рано и по същата схема.Така (1) обира какво има да обира по горите и паланките и (2) върши същата работа само, че в обратна посока.Резултат - един наистина бърз влак пристигащ във Варна по-бързо, което пък го прави по-рентабилен и конкурентен.
Варна-Белослав-Повеляново-Провадия-Каспичан-Шумен-Търговище-Попово-Горна Оряховица-Трявна-Дъбово-Тулово-Стара Загора-Чирпан-Пловдив и наобратно.Така хем ще стане по-бърз хем наистина ще е БВ.
Нощния за Варна 2627 за какво спира по гори и паланки ? Я от София марш директно в Мездра.Е може би да спре само на София-Север.От там насетне бегом марш към Мездра.Да отпадне и Славяново.Виж за Синдел може би има някаква логика за, която не се сещам, ама в случай, че липсва такава за какво е ? Да отпада и Синдел.Айде събрат му 2626 може и в сегашният си вид да се запази.
Въобще си мисля, че трябва БВ и RБВ да спират само на опорни и основни ЖП гари, а ПВ и КПВ да обират и докарват пътниците от другите гари до тези възлови гари, откъдето да се качат на съответния БВ или RБВ.
Не мислите ли, че така доста ще се оптимизират нещата ?
Давам един пример.Споменатия от мен 2627.Да има два ПВ - единият примерно от (1) Бов до София и втория (2) Лакатник до Мездра.(1) да идва в София да речем час по-рано така, че пътниците да имат време да си купят билета за 2627 и да се качат спокойно, (2) да пристига и той час по-рано и по същата схема.Така (1) обира какво има да обира по горите и паланките и (2) върши същата работа само, че в обратна посока.Резултат - един наистина бърз влак пристигащ във Варна по-бързо, което пък го прави по-рентабилен и конкурентен.
Последно промяна от dobo на Сря Юли 27, 2011 1:02 am, променено общо 1 път.

4641-4640 ЗАДЪЛЖИТЕЛНО трябва да спират на Царева ливада за връзка за Габрово! Нощният 2626-2627 преди Мездра би било хубаво да спира и на Своге. Иначе добре е да има до Лакатник пътник, защото съм забелязал, че доста хора пътуват с него. По-рано имаше директен нощен от София за Русе, който в участъка София-Лакатник беше пътнически, но го спряха и затова сега 2627 спира навсякъде. Но какво пък на мен не ми пречи, дефилето е красиво. Дори би било хубаво да спира на Мездра-юг.
НИКОГА НЕ ПРЕМИНАВАЙ НА ОХРАНЯЕМ ЖП-ПРЕЛЕЗ ПРИ СПУСНАТА БАРИЕРА!

Ми ок айде и Влико Търново и Царева ливада ще ги включим, не е болка за умиране, ама повече спирания мисля, че не трябва да има.
@RAILWAYSTATION редовия пътник не го интересува красотата на дефилето посред нощ.Той иска да стигне бързо и удобно до крайната си цел.И да може би и Своге е добре да се включи...
@RAILWAYSTATION редовия пътник не го интересува красотата на дефилето посред нощ.Той иска да стигне бързо и удобно до крайната си цел.И да може би и Своге е добре да се включи...
БВ и еРБВ могат да станат наистина такива , само ако се пуснат повече ПВ и КПВ , но там се сблъскваме с 2 проблема !
Проблем № 1 - няма машини за обслужването на тези влакове , имам в предвид ПВ и КПВ .
Проблем № 2 - няма вагони за същите .
Освен да се вкарат в графика на ЕМВ/ДМВ , но ме съмнява да е възможно !
Проблем № 1 - няма машини за обслужването на тези влакове , имам в предвид ПВ и КПВ .
Проблем № 2 - няма вагони за същите .
Освен да се вкарат в графика на ЕМВ/ДМВ , но ме съмнява да е възможно !

Ами в тоя случай изобщо нека 4640/41 да стане ПВ и да не се занимаваме с глупости, за какво ми спират на Самоводене и Горна Оряховица разпределителна!?! Никой не се качва и никой не слиза, същото е и на Радевци и Дебелец и на Соколово, единствено на Борущица има хора и то не 2, 3. Ами 4641 при положение, че има 20130 той пак си спира на всички там спирчици.
4640 за мен е най удачно да спира до Шумен по сегашния график.След това, Търговище - Попово - Славяново - Стражица - ГО - ВТ - Дряново - ЦЛ - Трявна - Плачковци - Кръстец - Радунци - Дъбово - Тулово - СЗ - Чирпан и ПО.
4641 по същата схема наобратно.
@Saruman, искаш да спреш единствения БВ който пътува по 4-та в планината ли? Впрочем забравям и 4646/7 но надали пътуваш с него заради изключително удобните връзки които ги няма на ЦЛ.
Влака генерира достатъчно пътникопоток от СЗ/ТЛ/Дъбово/ГО/ВТ за да няма нужда да спира на всяко дърво.Ако толкова ги е грижа за останалите 20 пътника в планината да пуснат едно ПВ между ТЛ и ПА.
Ако не му намалят времепътуването, то поне да изчистят редовните закъснения от по 15-20 минути до ГО, че да не го чака Дунава.
4641 по същата схема наобратно.
@Saruman, искаш да спреш единствения БВ който пътува по 4-та в планината ли? Впрочем забравям и 4646/7 но надали пътуваш с него заради изключително удобните връзки които ги няма на ЦЛ.
Влака генерира достатъчно пътникопоток от СЗ/ТЛ/Дъбово/ГО/ВТ за да няма нужда да спира на всяко дърво.Ако толкова ги е грижа за останалите 20 пътника в планината да пуснат едно ПВ между ТЛ и ПА.
Ако не му намалят времепътуването, то поне да изчистят редовните закъснения от по 15-20 минути до ГО, че да не го чака Дунава.

Добре де, ако стане ПВ, ще спира сигурно и на Бачо Киро, Скутаре, Честово, Божковци.Сега времепътуването му е към 9ч ПО - Ва.Ако е ПВ ще стигне сигурно 11ч.Saruman написа:Кой казал че искам да спирам нещо !?! Радунци е безсмислено по добре Борущица, там има хора на Радунци само 1 ръководител.
ии да чака турчина на Радунци по принцип, но той си закъснява редовно с +50, така че реално изчакването е на Дъбово.

Модератор
4640/4641 се движат почти като ПВ.Категорията им обаче ще си остане като за бърз влак по простата причина, че трябва да се заплаща по-висока цена на билета.Официалното становище на "Пътнически Превози" е, че тези влакове се движат в часови пояси, когато поради лиспата на ПВ се налага тяхното задължително спиране по малките населени места за отвозване на пътуващите.Това е трайна тенденция, която не се очертава да се промени в обозримо близко бъдеще.

Добре познато основание.Но нека, докато си седи така колегите ми от Габрово, ВТ и Русе ще си пътуват с автобус.todor plamenov написа:4640/4641 се движат почти като ПВ.Категорията им обаче ще си остане като за бърз влак по простата причина, че трябва да се заплаща по-висока цена на билета.Официалното становище на "Пътнически Превози" е, че тези влакове се движат в часови пояси, когато поради лиспата на ПВ се налага тяхното задължително спиране по малките населени места за отвозване на пътуващите.Това е трайна тенденция, която не се очертава да се промени в обозримо близко бъдеще.
Информация
Модератори