Мнения: 4
Регистриран на: Нед Ное 13, 2011 11:08 pm
Местоположение: Г.Оряховица

Мнение от venelin_p »

3660/3661 не трябва да се спират, но да се върне връзката 2655 с 3660 в Шумен както беше преди няколко години.Това е единствения удобен вариант за пътуващите от Плевен,Свищов и региона до южното черноморие и Бургас. Другите варианти са много връзки с големи престои или пътуване от Плевен до Шумен с електричка- абсолютно непривлекателно! Обратния вариант 3661/2654 връзката съществува но 2655/3660 я махнаха за "удобство на пътниците"!
Мнения: 1178
Регистриран на: Чет Авг 14, 2008 3:57 pm
Местоположение: Русе/Свищов

Мнение от Vancho »

Така е, потвърждавам... 3660/3661 е нецелесъобразно да са Русе Бургас, но от Плевен Бургас има много по гоялма полза. Имам колеги от Бургас и аджеба те сега с какво ще пътуват не ми го побира главата... Те ползват винаги или електричката до Шумен /3660 или 3661/2654. Има и такива, които ползват и през Дъбово, но оттам е по бавно ... ДСа не говорим че лятото 3660/3661 се пукат по шевовете... Това че аз приказвах едни щуротии беше щото 9622 са с малко вагони, а не че имам нещо против 3660 освен че тръгва от Русе а оттам не се качва абсолютно никой ...
О, Велики Глъм, върни влаковете от единия център на Вселената до другия, че малките глъмчета да млъкнат, че ми надуват главата

(Русе-Димитровград 4647) :D
Модератор
Мнения: 390
Регистриран на: Нед Ное 25, 2007 1:35 pm
Местоположение: Shoumen
Модератор

Мнение от todor plamenov »

Евентуалното спиране на 3660/3661 ще затрудни и без това сложното пресичане на Стара Планина в най-изтиочните й части. Още повече,че влака е директен и не се правят досадните връзки, придружени с чакане в негостоприемната чакалня на Комунари. Спеициално по 26-та линия се канят да спират и 30150 и не ми е съвсем ясно какво все пак ще се движи сутрин от Шумен към Комунари след като няма да ги има, нито 30150, нито 3660.
Мнения: 166
Регистриран на: Сря Сеп 29, 2010 7:49 pm
Местоположение: Русе/Плевен

Мнение от gugu_134 »

Защо пък в 3660 никой да не се качва от Русе? Всички мой познати от Русе, пътуващи към Бургас използват именно 3660. Лятото всички ученици, лагеруващи по южното черноморие пътуват с този влак. 3661 от друга страна прави много удобна връзка с 2654 и много студенти пътуват по този начин. Добре е да си има една връзка между Русе и Бургас, а ще е добре да има и директен влак Русе-Пловдив. :badgrin:
Мнения: 398
Регистриран на: Съб Ное 21, 2009 12:12 am
Местоположение: grad shumen

Мнение от RAILWAYSTATION »

В нощния 4647-4646 Русе-Димитровград-Подкова е имало директен вагон за Пловдив, който на Стара Загора са го прикачвали към варненския 8636-8637, сега обаче няма трябва да се слезе от влака за да се направи връзката
НИКОГА НЕ ПРЕМИНАВАЙ НА ОХРАНЯЕМ ЖП-ПРЕЛЕЗ ПРИ СПУСНАТА БАРИЕРА!
Мнения: 149
Регистриран на: Сря Юни 29, 2011 5:30 pm
Местоположение: Filibe

Мнение от SaiLeR »

4647/6 трябва да се спрат в участъка СЗ - Дг, там наистина вози по 5 човека със двата си вагона.И без това следващия влак е чак след час, така че не е проблемно.Вагоните от 4646/7 да отиват на 8627/36 и без това и двата влака седят по 15 минути на СЗ, а русенския идва доста преди тях няма нужда дори от корекция на разписанията.
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

В последните разписания , в които се движеше този вагон , беше един.През 2003-та бяха цели 3 седящи и един спален , по - късно си спомням за тези - един седящ и един спален , като нерядко се пускаха русенски 74-ки.
За последно директният вагон бе такъв.
Мнения: 149
Регистриран на: Сря Юни 29, 2011 5:30 pm
Местоположение: Filibe

Мнение от SaiLeR »

Весо, объркал си се, може да е имало спален през 2003-та, но директен имаше и през 2009-та.Неясно защо го спряха, влака все още се изпразва на СЗ.
Мнения: 398
Регистриран на: Съб Ное 21, 2009 12:12 am
Местоположение: grad shumen

Мнение от RAILWAYSTATION »

SaiLeR написа:4647/6 трябва да се спрат в участъка СЗ - Дг, там наистина вози по 5 човека със двата си вагона.И без това следващия влак е чак след час, така че не е проблемно.Вагоните от 4646/7 да отиват на 8627/36 и без това и двата влака седят по 15 минути на СЗ, а русенския идва доста преди тях няма нужда дори от корекция на разписанията.

Ако се спрат в участъка СЗ-Дг с какво ще ходят хората от Русе до Хасково и Кърджали, нали от Дг е връзката за Подкова??? :roll:
НИКОГА НЕ ПРЕМИНАВАЙ НА ОХРАНЯЕМ ЖП-ПРЕЛЕЗ ПРИ СПУСНАТА БАРИЕРА!
Мнения: 149
Регистриран на: Сря Юни 29, 2011 5:30 pm
Местоположение: Filibe

Мнение от SaiLeR »

RAILWAYSTATION написа:
SaiLeR написа:4647/6 трябва да се спрат в участъка СЗ - Дг, там наистина вози по 5 човека със двата си вагона.И без това следващия влак е чак след час, така че не е проблемно.Вагоните от 4646/7 да отиват на 8627/36 и без това и двата влака седят по 15 минути на СЗ, а русенския идва доста преди тях няма нужда дори от корекция на разписанията.

Ако се спрат в участъка СЗ-Дг с какво ще ходят хората от Русе до Хасково и Кърджали, нали от Дг е връзката за Подкова??? :roll:
Тия хора се броят на пръсти.Дори 1 вагон им е много, а за тях има пътник след час, така че няма да е проблем.
Мнения: 1178
Регистриран на: Чет Авг 14, 2008 3:57 pm
Местоположение: Русе/Свищов

Мнение от Vancho »

Пределно ясон беше че 4647 е обречен на гибел без ваогн до Пловдив. Винаги този ЕДИН вагон беше по пълен от останалите три взети заедно ... Само не знам като го няма 4646 с какво работещите ще идват към Русе - 40112 е прекалено късно ...
О, Велики Глъм, върни влаковете от единия център на Вселената до другия, че малките глъмчета да млъкнат, че ми надуват главата

(Русе-Димитровград 4647) :D
Мнения: 176
Регистриран на: Нед Май 14, 2006 9:59 pm
Местоположение: Димитровград и София
Обратна връзка:

Мнение от SoAlien »

SaiLeR написа:
RAILWAYSTATION написа:
SaiLeR написа:4647/6 трябва да се спрат в участъка СЗ - Дг, там наистина вози по 5 човека със двата си вагона.И без това следващия влак е чак след час, така че не е проблемно.Вагоните от 4646/7 да отиват на 8627/36 и без това и двата влака седят по 15 минути на СЗ, а русенския идва доста преди тях няма нужда дори от корекция на разписанията.

Ако се спрат в участъка СЗ-Дг с какво ще ходят хората от Русе до Хасково и Кърджали, нали от Дг е връзката за Подкова??? :roll:
Тия хора се броят на пръсти.Дори 1 вагон им е много, а за тях има пътник след час, така че няма да е проблем.
A защо се броят на пръсти ? Свършиха хората в Хасково, Кърджали и Димитровград ? Това е 150 хил. д. население ... Проблема е много по-дълбок.
Мнения: 149
Регистриран на: Сря Юни 29, 2011 5:30 pm
Местоположение: Filibe

Мнение от SaiLeR »

Ами по дълбок е, но той въобще не е конкретно за димитровградския влак, ами и за много други.
Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

Доста интересно беше, когато в първите 4 вагона на 4647 имаше по 2-3 пътници във вагон, докато в пловдивския пътниците бяха многократно повече. Населеността във вагона надхвърляше 50% и то в събота вечер, а не в петък или неделя.
Един вагон, ама пълен! (4627)
Модератор
Мнения: 390
Регистриран на: Нед Ное 25, 2007 1:35 pm
Местоположение: Shoumen
Модератор

Мнение от todor plamenov »

Ванчо е прав. Ако съкратят 4646 няма да има ранен влак към Русе. При това положение 40112 ще трябва да тръгва по-рано и едва ли ще може да прави връзките в Горна Оряховица. Изобщо получава се ефекта на доминото с тези глупави и необмислени опити за реформи.
Публикувай отговор

Обратно към “График за движение на влаковете | Trains schedule”

Информация