Кой ли **** го е мислил това?
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
При пътническите влакове положението с престоите също не е по-различно... почвам да изброявам тези в моя вилает:
20101 може да иде на 06:15 ч. от Сф и да престоява по-малко на М, колкото да го надмине 2611.
20103 има нужда от престой 3 минути на М за смяна на лок бригади, а не 1 както е заложено!
20105 може с 10 до 20 мин по-късно да се дръпне от начална гара, за да не престоява толкова много на М.
20110 може да иде на 05:40 от ГО и на Л да седи само 7 мин, които са достатъчни. И тук идва въпросът защо седи 10 мин на Пл? А също и на М?
20111 пък цели 55 мин на М, да го пуснат на 14:50 от Сф, какви са тези престои абсурдни?!
20130 може да иде на 05:20 от Тг и на ГО да седи само 10 мин
20137 въпреки, че е коригиран 10 мин по-късно от начална гара, може да иде на 13:40 ч. от Чб и на ГО да престоява само 12 мин
Между другото, прегледах новия файл и 2627 пак е сбюротък... кви са тия Лакатник и Зверино?
Че пък и цели 5 мин на Пл, айде нема нужда толкова да седи, може и с 2 мин да мине!
Като цяло оценка 3,50 по шестобалната давам за това, което са сътворили (или по-скоро преписали!), но нека има влакове!
20101 може да иде на 06:15 ч. от Сф и да престоява по-малко на М, колкото да го надмине 2611.
20103 има нужда от престой 3 минути на М за смяна на лок бригади, а не 1 както е заложено!
20105 може с 10 до 20 мин по-късно да се дръпне от начална гара, за да не престоява толкова много на М.
20110 може да иде на 05:40 от ГО и на Л да седи само 7 мин, които са достатъчни. И тук идва въпросът защо седи 10 мин на Пл? А също и на М?
20111 пък цели 55 мин на М, да го пуснат на 14:50 от Сф, какви са тези престои абсурдни?!
20130 може да иде на 05:20 от Тг и на ГО да седи само 10 мин
20137 въпреки, че е коригиран 10 мин по-късно от начална гара, може да иде на 13:40 ч. от Чб и на ГО да престоява само 12 мин
Между другото, прегледах новия файл и 2627 пак е сбюротък... кви са тия Лакатник и Зверино?
Като цяло оценка 3,50 по шестобалната давам за това, което са сътворили (или по-скоро преписали!), но нека има влакове!
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
като гледам ГДВ 2012 удължават КПВ 80233/80234 от Ст.Загора до Зимница и обратно
Модератор
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Точно така! Виждал съм как в определен ден след пристигането на 2614 , 55-00-цата отзад набута още два вагона, в които се качиха доста пътници , чакащи на гарата , тъй като в редовната композиция сводобни места почти не се намираха.Същия ден (мисля , че беше неделя) дизелът набута и на 40103 един вагон и влакът за Стара Загора замина с общо 4.Всички тези допълнителни бяха 47-ци , а съм виждал понякога и 74-ки с гара на домуване "София" , вероятно дошли с друг влак до Горна.
В момента 40103 е всекидневно с 2 вагона и няма допълнителни
Тъпканицата дори в ден като вчерашния, когато ученици и студенти почиват /а има и още един ден т.е. днес/ беше потресаваща ...
2613 често в петъците вози допълнителни по 2 3 от които няма особен смисъл. Като цяло на 2613 в този сезон и то ден петък нормалния му състав а не моментния орязан е достатъчен / 4 + 1 / а той се движи 3 + 1
О, Велики Глъм, върни влаковете от единия център на Вселената до другия, че малките глъмчета да млъкнат, че ми надуват главата
(Русе-Димитровград 4647)
(Русе-Димитровград 4647)
миналата година зимата 40103 се движеше пак с 2 вагона но малко преди коледа бяха сложили още един вагон допълнителен вагон и какво стана накрая влака си беше отново фул 
Аз и преди съм писал , нужно е да се приложи следната схема - 40103 да тръгва още от Русе с 3 вагона.Дали на Горна да му се прикача допълнителен , ще се решава с оглед ситуацията.След пристигането на влака в Стара Загора , два от вагоните се прегарират за 40106 , а 3-тия (и евентуално , ако има от Горна и 4-ти) остават да нощуват , като на следващия ден ги закачат на 40104.Така ще се регулира големия пътникопоток през Балкана.Тези чиновници как толкова години наред не разбраха , че 40103 и 40104 са най - натоварените влакове.Докато 40101 , 40102 , 40105 и 40106 могат да са с по два вагона , тази обедна двойка не съумява да събере пътниците си в камерни състави.Пък и голяма работа , че патицата в Ст. Загора ще се разкарва да прегарира вагоните.
Информация
Модератори