Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Какви са тези глупости - 13131 стои 5 минути на Елин Пелин и 5 минути на Септември , а не спира на Пазарджик.Същото е и със 13132 , 13141 , 13143 , 13144.... и там другите.Толкова много международни влакове по 1-ва не бях виждал. :shock:
Кой ли **** го е мислил това? :evil:
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Виждал ли си Оптима да спира на Пазарджик?
Какво да търси там?
На ЕП спират за помощна машина.
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Оооо , кажете , че са Оптими. Тъкмо се зарадвах за толкова много международни влакове. :lol: :lol:
Причината за Септември предполагам е проба , а на Харманли за какво спират?
Зам. Администратор
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Аватар
Зам. Администратор

Мнение от 42 072.9 »

На Еп и Сп се спира за помощна машина, ако е необходимо.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

При пътническите влакове положението с престоите също не е по-различно... почвам да изброявам тези в моя вилает:
20101 може да иде на 06:15 ч. от Сф и да престоява по-малко на М, колкото да го надмине 2611.
20103 има нужда от престой 3 минути на М за смяна на лок бригади, а не 1 както е заложено!
20105 може с 10 до 20 мин по-късно да се дръпне от начална гара, за да не престоява толкова много на М.
20110 може да иде на 05:40 от ГО и на Л да седи само 7 мин, които са достатъчни. И тук идва въпросът защо седи 10 мин на Пл? А също и на М?
20111 пък цели 55 мин на М, да го пуснат на 14:50 от Сф, какви са тези престои абсурдни?!
20130 може да иде на 05:20 от Тг и на ГО да седи само 10 мин
20137 въпреки, че е коригиран 10 мин по-късно от начална гара, може да иде на 13:40 ч. от Чб и на ГО да престоява само 12 мин
Между другото, прегледах новия файл и 2627 пак е сбюротък... кви са тия Лакатник и Зверино? :evil: :x Че пък и цели 5 мин на Пл, айде нема нужда толкова да седи, може и с 2 мин да мине!
Като цяло оценка 3,50 по шестобалната давам за това, което са сътворили (или по-скоро преписали!), но нека има влакове! :arrow:
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Акредитиран фотограф
Мнения: 1239
Регистриран на: Сря Яну 27, 2010 9:00 pm
Местоположение: Стара Загора
Обратна връзка:
Аватар
Акредитиран фотограф

Мнение от bobara_e_tuk »

като гледам ГДВ 2012 удължават КПВ 80233/80234 от Ст.Загора до Зимница и обратно
Модератор
Мнения: 390
Регистриран на: Нед Ное 25, 2007 1:35 pm
Местоположение: Shoumen
Модератор

Мнение от todor plamenov »

Тези пет минути престой на 2627 да не би да са за смяна на локомотивните бригади. С такъв престой в Плевен са 460 и 2626, при които има смяна на машинистите в Плевен.Може да са решили да дадат на плевналии този влак.
Мнения: 213
Регистриран на: Нед Дек 27, 2009 11:53 pm
Местоположение: Varna

Мнение от dobo »

Аз пак да питам, защо на БВ 2614 ВА_12:50 СФ_20:36 400/500т 115% лок44 има това 400/500 т ? Обикновено, примерно на кардамския значи, че ще се прикачват вагони, групата за Силистра, ама на този обеден влак какво имат в предвид ?
Мнения: 21
Регистриран на: Пон Окт 18, 2010 1:54 pm
Местоположение: Karlovo

Мнение от doctors »

Здравейте!Моля ви,ако може да ми дадете работещ линк с окончателния вариант на проектографика за движение на влаковете 2011/2012.
По-горе дадения линк към сайта не работи.
Благодаря предварително!
Мнения: 1791
Регистриран на: Пет Авг 14, 2009 12:29 pm
Местоположение: Габрово
Обратна връзка:

Мнение от Saruman »

Зам. Администратор
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Аватар
Зам. Администратор

Мнение от 42 072.9 »

Имали са предвид, че на Го ще прикачат няколко вагона и това се случва в определени дни.
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Точно така! Виждал съм как в определен ден след пристигането на 2614 , 55-00-цата отзад набута още два вагона, в които се качиха доста пътници , чакащи на гарата , тъй като в редовната композиция сводобни места почти не се намираха.Същия ден (мисля , че беше неделя) дизелът набута и на 40103 един вагон и влакът за Стара Загора замина с общо 4.Всички тези допълнителни бяха 47-ци , а съм виждал понякога и 74-ки с гара на домуване "София" , вероятно дошли с друг влак до Горна.
Мнения: 1178
Регистриран на: Чет Авг 14, 2008 3:57 pm
Местоположение: Русе/Свищов

Мнение от Vancho »

В момента 40103 е всекидневно с 2 вагона и няма допълнителни :evil: Тъпканицата дори в ден като вчерашния, когато ученици и студенти почиват /а има и още един ден т.е. днес/ беше потресаваща ... :? 2613 често в петъците вози допълнителни по 2 3 от които няма особен смисъл. Като цяло на 2613 в този сезон и то ден петък нормалния му състав а не моментния орязан е достатъчен / 4 + 1 / а той се движи 3 + 1
О, Велики Глъм, върни влаковете от единия център на Вселената до другия, че малките глъмчета да млъкнат, че ми надуват главата

(Русе-Димитровград 4647) :D
Акредитиран фотограф
Мнения: 1239
Регистриран на: Сря Яну 27, 2010 9:00 pm
Местоположение: Стара Загора
Обратна връзка:
Аватар
Акредитиран фотограф

Мнение от bobara_e_tuk »

миналата година зимата 40103 се движеше пак с 2 вагона но малко преди коледа бяха сложили още един вагон допълнителен вагон и какво стана накрая влака си беше отново фул :roll:
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Аз и преди съм писал , нужно е да се приложи следната схема - 40103 да тръгва още от Русе с 3 вагона.Дали на Горна да му се прикача допълнителен , ще се решава с оглед ситуацията.След пристигането на влака в Стара Загора , два от вагоните се прегарират за 40106 , а 3-тия (и евентуално , ако има от Горна и 4-ти) остават да нощуват , като на следващия ден ги закачат на 40104.Така ще се регулира големия пътникопоток през Балкана.Тези чиновници как толкова години наред не разбраха , че 40103 и 40104 са най - натоварените влакове.Докато 40101 , 40102 , 40105 и 40106 могат да са с по два вагона , тази обедна двойка не съумява да събере пътниците си в камерни състави.Пък и голяма работа , че патицата в Ст. Загора ще се разкарва да прегарира вагоните.
Публикувай отговор

Обратно към “График за движение на влаковете | Trains schedule”

Информация