А щом са боядисани,аз не знаех и нали....Labros написа:Веднага искам да добавя,че вече двата локомотива са боядисани.Поне така бяха като ги видях миналия месец.
Глобален модератор
Това е 28.48. 555 е старият й номер (до 1936г). Тя от КР направо отиде на площада зад гара СЗ, отначало временно, до излизане на решението за възстановяване под пара. Но така си и остана. Сега вече е толкова пробита, че не става за нищо.VESO написа:555 още си стои в Ст.загора зад приемното сдание.Когато с Наско бяхме там преди време,отидох до парната машина и я огледах.Състоянието и коренно се е влошило.Друго нещо,което констатирах: в кабината ( будката ) се забелязваха фасове и спринцовки от наркомани.
48.04 продължава да стои на отговорно пазене в бившия ЖПЗ. Тя също е от КР, в отлично състояние е и е готова да й се драсне клечката. Докога обаче ще се пази...48.04 не знам сега къде е, но ето каква е информацията, която е дал авторът на снимката: "Изваждане на локомотив 48-04 от музея на бившия ЖПЗ-София през месец август.".
Не е 540 а 504. И двете машини са музейни, 613 е определена за привеждане в движение, за 504 още не е ясно.Има и два теснопътни парни локомотива,находащи се понастоящем на гара Банско,които за съжаление не са в движение.Номарата са 613 и 540.
Някой разполага със снимки. Например снимките на 14.49, 20.05 (Калояновец) и 13.20 (Дупница) към статията на инж. Деянов за музейните машини във в. "Железничар" отпреди 2 седмици са мои.Някой не разполага ли със снимки на намиращите се парни локомотиви от базите в Калояновец и Асеново?
Парната машина няма проблеми с ТД, пантографи, прегряване и охлаждане.
ето снимки на 13.20 от депо Дупница
http://www.bgphoto.net/photos/13369/o63 ... 500000.jpg
http://www.bgphoto.net/photos/13369/o63 ... 187500.jpg
http://www.bgphoto.net/photos/13369/o63 ... 500000.jpg
http://www.bgphoto.net/photos/13369/o63 ... 187500.jpg
Още един експонат, изваден на бял свят: http://bgrail.info/site/picture.php?wid ... ic_id=1655
Администратор
А за какво е пред Експлоатацията този локомотив? Надявам се, че смятат да го пуснат в движение, защото наистина 26.26 е уникална машинка, а и е доста запазена.bdz46 написа:Още един експонат, изваден на бял свят: http://bgrail.info/site/picture.php?wid ... ic_id=1655
64.19
Предвид максималната скорост от 45км/ч ще се радва на слаб интерес от туристите и най-много в някой филм да участва. Освен това котела тече и трябва доста сериозен ремонт, а има други машини, които трябва да са с предимство пред 26.26, като 03.12 и 14.25.
Доколкото разбрах искали да я възстановяват, или поне да премислят възможностите за възстановяване. Това разбира се не е потвърдено, може просто да им трябва канала в халето и машината да е пречела.
Доколкото разбрах искали да я възстановяват, или поне да премислят възможностите за възстановяване. Това разбира се не е потвърдено, може просто да им трябва канала в халето и машината да е пречела.
Работата се изясни. Канала в халето е зает от 19 001 докато получи нови бандажи и 26.26 е временно навън. 19 001 щяла да има доста пробег това лято с разни началници и старите бандажи няма да и стигнат.bdz46 написа:Още един експонат, изваден на бял свят: http://bgrail.info/site/picture.php?wid ... ic_id=1655
Глобален модератор
Предвид факта, че изобщо не е ясно кога ще излезе решение на УС за ремонт на 14.25, а тя вече почти 2 години стои безнадзорна на открит коловоз в депо СЗ, днес сутринта проведох среща със съответни длъжностни лица, на която настоях да разпоредят машината да се закара обратно в халето на база Калояновец. Там поне ще е под ключ докато се реши кога и къде ще се ремонтира. Ръководството на депо СЗ не я иска. Естествено като се спусне заповед щат не щат ще я правят, но това ще е работа на инат, резултатът от която отсега е ясен.
Парната машина няма проблеми с ТД, пантографи, прегряване и охлаждане.
Информация
Модератори