Мнения: 214
Регистриран на: Съб Дек 30, 2006 11:34 am
Местоположение: София

Мнение от Mashinista »

Labros написа:Веднага искам да добавя,че вече двата локомотива са боядисани.Поне така бяха като ги видях миналия месец.
А щом са боядисани,аз не знаех и нали.... :wink:
Гост
Гост

Мнение от Гост »

Машиниста написа:
Labros написа:Веднага искам да добавя,че вече двата локомотива са боядисани.Поне така бяха като ги видях миналия месец.
А щом са боядисани,аз не знаех и нали.... :wink:
Боята не кара локомотива,и като са боядисани пак са в същото състояние :?
Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

VESO написа:
Защо втората и третата ти снимка са еднакви?Нали това не е един и същи локомотив?
Оправих линковете. :)
Гост
Гост

Мнение от Гост »

rexkos написа:
VESO написа:
Защо втората и третата ти снимка са еднакви?Нали това не е един и същи локомотив?
Оправих линковете. :)
А ако и напишеш къде са тези лок.щото аз и ти може да знаеме къде са ама някой може да не знаят
Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

На снимките 14.25 и 555 са в Стара Загора, предполагам и сега са там. 48.04 не знам сега къде е, но ето каква е информацията, която е дал авторът на снимката: "Изваждане на локомотив 48-04 от музея на бившия ЖПЗ-София през месец август.".
609.76 естествено е в Септември. :)
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

555 още си стои в Ст.загора зад приемното сдание.Когато с Наско бяхме там преди време,отидох до парната машина и я огледах.Състоянието и коренно се е влошило.Друго нещо,което констатирах: в кабината ( будката ) се забелязваха фасове и спринцовки от наркомани.
Глобален модератор
Мнения: 754
Регистриран на: Съб Фев 04, 2006 1:31 pm
Местоположение: Сф-Пл-ГО
Глобален модератор

Мнение от Tramway »

VESO написа:555 още си стои в Ст.загора зад приемното сдание.Когато с Наско бяхме там преди време,отидох до парната машина и я огледах.Състоянието и коренно се е влошило.Друго нещо,което констатирах: в кабината ( будката ) се забелязваха фасове и спринцовки от наркомани.
Това е 28.48. 555 е старият й номер (до 1936г). Тя от КР направо отиде на площада зад гара СЗ, отначало временно, до излизане на решението за възстановяване под пара. Но така си и остана. Сега вече е толкова пробита, че не става за нищо.
48.04 не знам сега къде е, но ето каква е информацията, която е дал авторът на снимката: "Изваждане на локомотив 48-04 от музея на бившия ЖПЗ-София през месец август.".
48.04 продължава да стои на отговорно пазене в бившия ЖПЗ. Тя също е от КР, в отлично състояние е и е готова да й се драсне клечката. Докога обаче ще се пази...
Има и два теснопътни парни локомотива,находащи се понастоящем на гара Банско,които за съжаление не са в движение.Номарата са 613 и 540.
Не е 540 а 504. И двете машини са музейни, 613 е определена за привеждане в движение, за 504 още не е ясно.
Някой не разполага ли със снимки на намиращите се парни локомотиви от базите в Калояновец и Асеново?
Някой разполага със снимки. Например снимките на 14.49, 20.05 (Калояновец) и 13.20 (Дупница) към статията на инж. Деянов за музейните машини във в. "Железничар" отпреди 2 седмици са мои.
Парната машина няма проблеми с ТД, пантографи, прегряване и охлаждане.
Мнения: 12
Регистриран на: Сря Фев 01, 2006 10:44 pm
Местоположение: София, България

Мнение от POWERa »

Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

Мир на праха й ....
Гост
Гост

Мнение от Гост »

Не, и не, и не! Мир на ламарината й :arrow:
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Още един експонат, изваден на бял свят: http://bgrail.info/site/picture.php?wid ... ic_id=1655
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

bdz46 написа:Още един експонат, изваден на бял свят: http://bgrail.info/site/picture.php?wid ... ic_id=1655
А за какво е пред Експлоатацията този локомотив? Надявам се, че смятат да го пуснат в движение, защото наистина 26.26 е уникална машинка, а и е доста запазена.
64.19
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Предвид максималната скорост от 45км/ч ще се радва на слаб интерес от туристите и най-много в някой филм да участва. Освен това котела тече и трябва доста сериозен ремонт, а има други машини, които трябва да са с предимство пред 26.26, като 03.12 и 14.25.
Доколкото разбрах искали да я възстановяват, или поне да премислят възможностите за възстановяване. Това разбира се не е потвърдено, може просто да им трябва канала в халето и машината да е пречела.
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

bdz46 написа:Още един експонат, изваден на бял свят: http://bgrail.info/site/picture.php?wid ... ic_id=1655
Работата се изясни. Канала в халето е зает от 19 001 докато получи нови бандажи и 26.26 е временно навън. 19 001 щяла да има доста пробег това лято с разни началници и старите бандажи няма да и стигнат.
Глобален модератор
Мнения: 754
Регистриран на: Съб Фев 04, 2006 1:31 pm
Местоположение: Сф-Пл-ГО
Глобален модератор

Мнение от Tramway »

Предвид факта, че изобщо не е ясно кога ще излезе решение на УС за ремонт на 14.25, а тя вече почти 2 години стои безнадзорна на открит коловоз в депо СЗ, днес сутринта проведох среща със съответни длъжностни лица, на която настоях да разпоредят машината да се закара обратно в халето на база Калояновец. Там поне ще е под ключ докато се реши кога и къде ще се ремонтира. Ръководството на депо СЗ не я иска. Естествено като се спусне заповед щат не щат ще я правят, но това ще е работа на инат, резултатът от която отсега е ясен.
Парната машина няма проблеми с ТД, пантографи, прегряване и охлаждане.
Публикувай отговор

Обратно към “ПАРНИ ЛОКОМОТИВИ И МОТРИСИ | Steam locomotives and railcars”

Информация