Като изключим една камара девойки, които отнесоха 20 лева глобичка, че си пушат в купето, въпреки предупрежденията от наша страна, че това се санкционира.43.309 написа:Днес 05.04 влак 13207/8 бе обслужен с 6 пътнически вагона и 01.23. Машината и бригадата се справиха чудесно, населеността също беше на ниво!

Техник
В крайна сметка , ако ядеш една и съща манджа всеки ден и най-вкусната да е накрая ще ти омръзне !
Редно е от страна на БДЖ да се правят такива атракции поне 2 пъти в годината , като дестинациите се променят всеки път , я до Лъкатник , я до Копривщица или някъде другаде !
Както се казва : " Лошото на хубавото и хубавото но лошото е ,че винаги имат край !"
Пък , ако вземат да стегнат и "Митеранките" направо ще "избият рибата " .
Редно е от страна на БДЖ да се правят такива атракции поне 2 пъти в годината , като дестинациите се променят всеки път , я до Лъкатник , я до Копривщица или някъде другаде !
Както се казва : " Лошото на хубавото и хубавото но лошото е ,че винаги имат край !"
Пък , ако вземат да стегнат и "Митеранките" направо ще "избият рибата " .

Външен вид и номер на митеранките.

То според всичките телеграми до сега, разрешената максимална скорост на парната тяга е 60 км/ч. Което значи, че вагоните могат да се използват. От друга страна за атракционно пътуване това е идеална скорост, нали трябва пътниците да се любуват и да възприемат пейзажа и красотите на БългарияSaruman написа:За Банкя стават там така или иначе е 60 - 65.


"От днес нататък българският род история има и става народ!" ...


Глобален модератор
Митеранките отдавна са надвишили пробег за ПР и последните 3 години от експлоатацията им бяха ограничени на 60 км/ч по спирачки. По цени от 2009г ПР предвид състоянието им излизаше по 40,000 лв на вагон, каквито суми ПП ЕООД отказа да даде. Сега парите ще са повече.
Тъй като влаковете с парни машини вече са спрени, темата е изчерпена и й удряме катинара.
Тъй като влаковете с парни машини вече са спрени, темата е изчерпена и й удряме катинара.
Парната машина няма проблеми с ТД, пантографи, прегряване и охлаждане.
Информация
Модератори