Техник
Мнения: 592
Регистриран на: Чет Окт 08, 2009 7:43 pm
Местоположение: Град София
Техник

Мнение от n0_aLoNe »

43.309 написа:Днес 05.04 влак 13207/8 бе обслужен с 6 пътнически вагона и 01.23. Машината и бригадата се справиха чудесно, населеността също беше на ниво!
Като изключим една камара девойки, които отнесоха 20 лева глобичка, че си пушат в купето, въпреки предупрежденията от наша страна, че това се санкционира.
Координатор УС
Мнения: 629
Регистриран на: Пон Ное 27, 2006 3:34 pm
Местоположение: София
Аватар
Координатор УС

Мнение от stankos »

В крайна сметка , ако ядеш една и съща манджа всеки ден и най-вкусната да е накрая ще ти омръзне !
Редно е от страна на БДЖ да се правят такива атракции поне 2 пъти в годината , като дестинациите се променят всеки път , я до Лъкатник , я до Копривщица или някъде другаде !
Както се казва : " Лошото на хубавото и хубавото но лошото е ,че винаги имат край !"
Пък , ако вземат да стегнат и "Митеранките" направо ще "избият рибата " .
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Интериорът на митеранките е такъв:
- купе 1;
- купе 2;
- тоалетна;
- коридор.

Считам , че ако се постегнат , пътници няма да липсват.
Мнения: 47
Регистриран на: Пет Авг 18, 2006 1:42 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от Vlado »

Дай обща снимка да ги видим тези красавци. :-)
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Външен вид и номер на митеранките.
Мнения: 66
Регистриран на: Съб Мар 20, 2010 3:39 am
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от vladimir.lekov »

Весо, а какъв е проблемът със спирачката, че са ограничени на 60? Аз писах ако може някой да даде повече подробности относно митеранките в темата за вагоните, но досега никой не е отговорил, пък и търсих из форума, не видях някъде да има инфо конкретно за тези вагони.
Мнения: 1791
Регистриран на: Пет Авг 14, 2009 12:29 pm
Местоположение: Габрово
Обратна връзка:

Мнение от Saruman »

За Банкя стават там така или иначе е 60 - 65. :)
Мнения: 66
Регистриран на: Съб Мар 20, 2010 3:39 am
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от vladimir.lekov »

Е нали говорим да се пуска парна машина и не само до Банкя... а и като гледам вагони до 160 ги карат до 130, тоест май не е препоръчително да се достига скоростта, на която са ограничени.
Мнения: 166
Регистриран на: Нед Дек 26, 2010 6:33 pm
Местоположение: sofia

Мнение от marvitch »

Saruman написа:За Банкя стават там така или иначе е 60 - 65. :)
То според всичките телеграми до сега, разрешената максимална скорост на парната тяга е 60 км/ч. Което значи, че вагоните могат да се използват. От друга страна за атракционно пътуване това е идеална скорост, нали трябва пътниците да се любуват и да възприемат пейзажа и красотите на България :D . Тук не се гони бързо стигане от точка А до точка Б, а удоволствието от пътуването. :)
"От днес нататък българският род история има и става народ!" ...
Мнения: 1791
Регистриран на: Пет Авг 14, 2009 12:29 pm
Местоположение: Габрово
Обратна връзка:

Мнение от Saruman »

Ами а де да ги бяха пуснали, на тях нама какво толкова да им се пази както на вагоните от Корона и Витоша експрес. Така или иначе седят на открито.
Глобален модератор
Мнения: 754
Регистриран на: Съб Фев 04, 2006 1:31 pm
Местоположение: Сф-Пл-ГО
Глобален модератор

Мнение от Tramway »

Митеранките отдавна са надвишили пробег за ПР и последните 3 години от експлоатацията им бяха ограничени на 60 км/ч по спирачки. По цени от 2009г ПР предвид състоянието им излизаше по 40,000 лв на вагон, каквито суми ПП ЕООД отказа да даде. Сега парите ще са повече.

Тъй като влаковете с парни машини вече са спрени, темата е изчерпена и й удряме катинара.
Парната машина няма проблеми с ТД, пантографи, прегряване и охлаждане.
Заключено

Обратно към “ПАРНИ ЛОКОМОТИВИ И МОТРИСИ | Steam locomotives and railcars”

Информация