Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Неуместен трансфер на електровози е станал тези дни между депа По и ГО (в лицето на р-н Ва). Тънка, но все пак вървяща на пушка 44 134 за варненци, срещу изтребителя 44088 за майните. :roll: Какво ли е наложило това :?: :roll: :idea: :arrow:
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Размяната предполагам е станала на 9-ти декември.Тогава 8613 беше начело със 134 и локомотивът вероятно е останал във Варна.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Снощи са изпратили 44 185 от Бс до Сз като втора на товарни влакове и сутринта е била на 10602 до По. С това командировката й в Бс приключи. :D След време обаче вероятно пак тя или пък друга нейна посестрима отново ще бъде командирована в Бс, понеже в момента се провежда курс за 44-та серия с бургазлии в депо Сз. :arrow:
45 147 днес е втора на 20610 и вероятно отива в Пд за доизкусуряване - сиреч RFT и т.н. (щях по навик да кажа и реостат, ама се сетих, че тя няма :lol: ). Може и за Дца да ходи за боя, но ме съмнява. Доколкото знам е от ГПР, а 159 по-миналата година не я боядисаха. :roll:
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Мнения: 114
Регистриран на: Нед Сеп 05, 2010 11:20 pm
Местоположение: slivnica

Мнение от Georgi Dimitrov »

Според мен 45 147 ще я пребоядисат. Последно съм я виждал малко преди да я спрат и помня че беше много зле на вид (а като чета коментарите за нея разбирам че и като цяло не е много обичана).
Освен това нали и 182 тази година я пребоядисаха след ГПР (или бъркам)? :)
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Да, и 182 е боядисана. А за 147 ще видим, може и в Пд да са я пращали, а може и в Дца, а може и двете. :roll:
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

45147 днес си беше в депо Мездра и беше в резерв. Лок е изписан от ГПР и работи вече но не е боядисван.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Интересно за чий дявол са я секли от 20103 и са подали тънкажната 44 140. :evil: :x Що се отнася до 147, по-проклети от нея в Мездра са единствено 171 и 176. На тея трите който им е дал сертификат за безопасност е за разстрел. :D :lol: Лично аз не смятам, че е нужно да се наливат пари за ремонта им, докато 170 и 193 киснат на оградата в очакване на заветните им ремонти. :twisted:
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Мнения: 415
Регистриран на: Нед Авг 08, 2010 1:15 am
Местоположение: Sofia, Bulgaria

Мнение от desiro_94 »

Искам да попитам за тази машина, това сегашната 44 198 ли е?
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Точно така. :) Сега е със сменени редуктори, поради което е в серия 44.
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Машините от серията , които са преминали трансформация са следните:
45151-8 :arrow: 44151-9;
45161-7 :arrow: 44161-8;
45164-1 :arrow: 44164-2;
45174-0 :arrow: 44174-1;
45185-6 :arrow: 44185-7;
45198-9 :arrow: 44198-0;
45202-9 :arrow: 44202-0.
Мнения: 415
Регистриран на: Нед Авг 08, 2010 1:15 am
Местоположение: Sofia, Bulgaria

Мнение от desiro_94 »

Благодаря за бързия отговор! :)
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

VESO написа:Машините от серията , които са преминали трансформация са следните:
45151-8 :arrow: 44151-9;
45161-7 :arrow: 44161-8;
45164-1 :arrow: 44164-2;
45174-0 :arrow: 44174-1;
45185-6 :arrow: 44185-7;
45198-9 :arrow: 44198-0;
45202-9 :arrow: 44202-0.
Вместо да съсипват тия 45-ци, можеше да комплектоват все още скопените 44 и тези, които вървят с набити оси за кратък период от време, след което отново биват скопявани... ама нали все обратно на нормалното трябва да вървим... :evil:
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

45 140 къде я забрави, тя стана 44 140.2
Мнения: 1004
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 8:08 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от dido73 »

lok45111 написа:45 140 къде я забрави, тя стана 44 140.2
Тоест възстановена си е в оригиналната серия с която е доставена - 44 140.2
Изображение - Директива № 432/Д - несбъднатият холокост
«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
Координатор УС
Мнения: 486
Регистриран на: Пет Юли 24, 2009 7:42 pm
Местоположение: Wien / Sofia
Обратна връзка:
Аватар
Координатор УС

Мнение от NiGhtPiSH »

Изображение

Дискутирайте сега.
"Бирата е най-великото изобретение. Колелото също не е зле, но не върви с пържени картофки."
Публикувай отговор

Обратно към “Локомотиви серия 43, 44 и 45 | Electric locomotives series 43, 44, 45”

Информация