Снощи са изпратили 44 185 от Бс до Сз като втора на товарни влакове и сутринта е била на 10602 до По. С това командировката й в Бс приключи.
След време обаче вероятно пак тя или пък друга нейна посестрима отново ще бъде командирована в Бс, понеже в момента се провежда курс за 44-та серия с бургазлии в депо Сз.
45 147 днес е втора на 20610 и вероятно отива в Пд за доизкусуряване - сиреч RFT и т.н. (щях по навик да кажа и реостат, ама се сетих, че тя няма
). Може и за Дца да ходи за боя, но ме съмнява. Доколкото знам е от ГПР, а 159 по-миналата година не я боядисаха. 
45 147 днес е втора на 20610 и вероятно отива в Пд за доизкусуряване - сиреч RFT и т.н. (щях по навик да кажа и реостат, ама се сетих, че тя няма
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm
Интересно за чий дявол са я секли от 20103 и са подали тънкажната 44 140.
Що се отнася до 147, по-проклети от нея в Мездра са единствено 171 и 176. На тея трите който им е дал сертификат за безопасност е за разстрел.
Лично аз не смятам, че е нужно да се наливат пари за ремонта им, докато 170 и 193 киснат на оградата в очакване на заветните им ремонти. 
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Искам да попитам за тази машина, това сегашната 44 198 ли е?
Вместо да съсипват тия 45-ци, можеше да комплектоват все още скопените 44 и тези, които вървят с набити оси за кратък период от време, след което отново биват скопявани... ама нали все обратно на нормалното трябва да вървим...VESO написа:Машините от серията , които са преминали трансформация са следните:
45151-844151-9;
45161-744161-8;
45164-144164-2;
45174-044174-1;
45185-644185-7;
45198-944198-0;
45202-944202-0.
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Администратор
Информация
Модератори
- Директива № 432/Д - несбъднатият холокост