Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
:arrow:
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Локомотив 45 187 се е палил и е в депо Подуяне, където са правили комисия вчера и е имало засилено присъствие на началници и отдел "Безопасност". Локомотива има доста щети, викана е пожарната да гаси, чупени са странични прозорци за да се гаси. Използвана е праховата ПГИ. Причините се изясняват.
64.19
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Трафа, трафа... :? много жалко инак за нея... дано я оправят... в тоя случай има ли възможност лок да се прати отново в БТ да я оправят или ще се възстановява в По?
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Nikss написа:Трафа, трафа... :? много жалко инак за нея... дано я оправят... в тоя случай има ли възможност лок да се прати отново в БТ да я оправят или ще се възстановява в По?
Би трябвало да я пратят в Русе, тъй като май още е в гаранция. А иначе все още не се знае точно какво се е запалило. Спори се между запалване на маслото на трафа и късо съединение в АТП.
64.19
Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Мнение от Labros »

На кой влак е била машината при аварията :?:
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

lok45111 написа:
Nikss написа:Трафа, трафа... :? много жалко инак за нея... дано я оправят... в тоя случай има ли възможност лок да се прати отново в БТ да я оправят или ще се възстановява в По?
Би трябвало да я пратят в Русе, тъй като май още е в гаранция. А иначе все още не се знае точно какво се е запалило. Спори се между запалване на маслото на трафа и късо съединение в АТП.
Тамън това си мислех - колко им е гаранцията след ремонта - като време и като пробег в километри тъй като откакто е излязла 187 е минала само 2 ТП-та - на 01.07 и на 11.09; А аз разбрах, че се е подпалил трафа - възможно е и да е маслото, но то запали ли се то - отива и трафа... :?
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

След ПР мисля, че е 6 месеца рекламационния период, но колегата Ghost когато влезе може да даде с точност гаранционните срокове след съответните ремонти.

Иначе за 187 - вероятно е маслото на трафа. На самия траф няма какво да му се запали, но пламне ли маслото, трафа е ясно, че ще замине и той.
64.19
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Именно. А инак пак да те поправя - 187 е от СР. :D :wink: Значи ясно е - маслото се е запалило... :? много почнаха да се палят напоследък горките стари добри Шкоди... дали ще я изкарат още дълго при това тежко положение, което ги наляга постепенно от възрастта и може би недостатъчната поддръжка... :roll:
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Nikss написа:Именно. А инак пак да те поправя - 187 е от СР. :D :wink: Значи ясно е - маслото се е запалило... :? много почнаха да се палят напоследък горките стари добри Шкоди... дали ще я изкарат още дълго при това тежко положение, което ги наляга постепенно от възрастта и може би недостатъчната поддръжка... :roll:
Паленето е дошло я от калпаво масло, я от калпав ремонт на трафа. На машините нищо им няма иначе - последните запалвания са все по вина на калпави компоненти.
64.19
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Лошо е тръгнало тогава... тъй като скоро няма да имаме нов ТПС, а този не се поддържа, не знам къде ще я свършим... то навсякъде слагат калпави части - и по вагоните, и по локомотивите - икономии, ама излизат през носа... :evil:
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Nikss написа:Лошо е тръгнало тогава... тъй като скоро няма да имаме нов ТПС, а този не се поддържа, не знам къде ще я свършим... то навсякъде слагат калпави части - и по вагоните, и по локомотивите - икономии, ама излизат през носа... :evil:
След случаите със запалени АТП-та, в депо Пд докараха нови контакти за тях. Май и ГО получиха от новата партида. Освен това са докарали и четки за ТД и спом. машини, които според колеги са хубави. Иначе казвал съм го и пак ще го кажа, че "Р"-ките ще издържат доста дълго още. Има хляб в тях.
64.19
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Съгласен съм, но нека не се пренебрегват всички видове ремонти, ТП-та и т.н. за да няма излишни проблеми и неприятности. Части знаем, че няма, дори старите се рециклират от нямане. :?
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Nikss написа:Съгласен съм, но нека не се пренебрегват всички видове ремонти, ТП-та и т.н. за да няма излишни проблеми и неприятности. Части знаем, че няма, дори старите се рециклират от нямане. :?
Не се пренебрегват ремонти, поне в София се спазват сроковете за ТП и МПР. Закъснения има най - много до един - два дни, което е в нормите. А когато има да стане белята, тя става ако ще и нов локомотив да е. Никой не е застрахован от аварии.
64.19
Мнения: 323
Регистриран на: Чет Фев 05, 2009 12:26 am
Местоположение: Bulgaria

Мнение от borislaviv »

Аз не знам случай на запалване на маслото в самия трансформатор.Обикновено се получава при пожар близо до трафа и когато прогорят маркучите между трафа и радиаторите,над помпите цялото масло -един тон се излива в тавата и тогава вече, става страшно.Тогава и пожарната е безсилна.Ако стане късо в трансформатора, тогава ще даде газ вътре в трансформатора и газовата защита ще го хване и няма други последствия.
Мнения: 323
Регистриран на: Чет Фев 05, 2009 12:26 am
Местоположение: Bulgaria

Мнение от borislaviv »

А иначе за гаранциите мисля,че бяха за КР-10месеца, за СР-6месеца,заПР-4месеца,за ГПР-един месец или до ТП.
Публикувай отговор

Обратно към “Локомотиви серия 43, 44 и 45 | Electric locomotives series 43, 44, 45”

Информация