

Администратор

Администратор
Локомотив 45 187 се е палил и е в депо Подуяне, където са правили комисия вчера и е имало засилено присъствие на началници и отдел "Безопасност". Локомотива има доста щети, викана е пожарната да гаси, чупени са странични прозорци за да се гаси. Използвана е праховата ПГИ. Причините се изясняват.
64.19


Администратор
Би трябвало да я пратят в Русе, тъй като май още е в гаранция. А иначе все още не се знае точно какво се е запалило. Спори се между запалване на маслото на трафа и късо съединение в АТП.Nikss написа:Трафа, трафа...много жалко инак за нея... дано я оправят... в тоя случай има ли възможност лок да се прати отново в БТ да я оправят или ще се възстановява в По?
64.19

Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Тамън това си мислех - колко им е гаранцията след ремонта - като време и като пробег в километри тъй като откакто е излязла 187 е минала само 2 ТП-та - на 01.07 и на 11.09; А аз разбрах, че се е подпалил трафа - възможно е и да е маслото, но то запали ли се то - отива и трафа...lok45111 написа:Би трябвало да я пратят в Русе, тъй като май още е в гаранция. А иначе все още не се знае точно какво се е запалило. Спори се между запалване на маслото на трафа и късо съединение в АТП.Nikss написа:Трафа, трафа...много жалко инак за нея... дано я оправят... в тоя случай има ли възможност лок да се прати отново в БТ да я оправят или ще се възстановява в По?


Администратор
След ПР мисля, че е 6 месеца рекламационния период, но колегата Ghost когато влезе може да даде с точност гаранционните срокове след съответните ремонти.
Иначе за 187 - вероятно е маслото на трафа. На самия траф няма какво да му се запали, но пламне ли маслото, трафа е ясно, че ще замине и той.
Иначе за 187 - вероятно е маслото на трафа. На самия траф няма какво да му се запали, но пламне ли маслото, трафа е ясно, че ще замине и той.
64.19


Администратор
Паленето е дошло я от калпаво масло, я от калпав ремонт на трафа. На машините нищо им няма иначе - последните запалвания са все по вина на калпави компоненти.Nikss написа:Именно. А инак пак да те поправя - 187 е от СР.![]()
Значи ясно е - маслото се е запалило...
много почнаха да се палят напоследък горките стари добри Шкоди... дали ще я изкарат още дълго при това тежко положение, което ги наляга постепенно от възрастта и може би недостатъчната поддръжка...
64.19


Администратор
След случаите със запалени АТП-та, в депо Пд докараха нови контакти за тях. Май и ГО получиха от новата партида. Освен това са докарали и четки за ТД и спом. машини, които според колеги са хубави. Иначе казвал съм го и пак ще го кажа, че "Р"-ките ще издържат доста дълго още. Има хляб в тях.Nikss написа:Лошо е тръгнало тогава... тъй като скоро няма да имаме нов ТПС, а този не се поддържа, не знам къде ще я свършим... то навсякъде слагат калпави части - и по вагоните, и по локомотивите - икономии, ама излизат през носа...
64.19


Администратор
Не се пренебрегват ремонти, поне в София се спазват сроковете за ТП и МПР. Закъснения има най - много до един - два дни, което е в нормите. А когато има да стане белята, тя става ако ще и нов локомотив да е. Никой не е застрахован от аварии.Nikss написа:Съгласен съм, но нека не се пренебрегват всички видове ремонти, ТП-та и т.н. за да няма излишни проблеми и неприятности. Части знаем, че няма, дори старите се рециклират от нямане.
64.19
Аз не знам случай на запалване на маслото в самия трансформатор.Обикновено се получава при пожар близо до трафа и когато прогорят маркучите между трафа и радиаторите,над помпите цялото масло -един тон се излива в тавата и тогава вече, става страшно.Тогава и пожарната е безсилна.Ако стане късо в трансформатора, тогава ще даде газ вътре в трансформатора и газовата защита ще го хване и няма други последствия.
Информация
Модератори