Мнения: 151
Регистриран на: Съб Сеп 12, 2009 1:54 pm
Местоположение: София

Мнение от veselintodorov »

Благодарност и от мен че има заинтересовани хора, които наистена вършат работа. Стана супер машината мисля че, всеки оважава историята на железниците и би трябвало всяка една държава да има такива ретро машини. :wink:
Мнения: 54
Регистриран на: Пет Дек 04, 2009 11:43 am
Местоположение: Sofiq

Мнение от zhivko88 »

Невероятна реставрация! Добър пример за следващите машини!
Мнения: 69
Регистриран на: Нед Окт 24, 2010 9:12 pm
Местоположение: Sofia
Обратна връзка:
parniMash

Мнение от bagerite »

Някога през 1982-ра тук-там по гари и индустриални клонове имаше доста изоставени парни машини. Бил съм на 10г. и доста обикалях (времената бяха други) по линиите с надежда да зърна парна машина в движение.......... Имам бегли спомени от 70-те за парната тяга, но усещането, дали защото идва от детството, е уникално....вече 30 години един друг по-наситен и истински свят бързо си отива.....
Не вярвам на очите си, че отново има парни машини, тези хора, които ги възстановяват са истински воини срещу всички порочни практики и безумия на човешката цивилизция и т.н. прогрес.....това вече е друга тема :)
Времената не са добри за влаковете, дори в Германия демонтират коловози по гарите.
Структурата на производството(индустрията) вече е друга, технологичното състояние на автомобилният и железопътният транспорт е в полза на автомобилния...........
В България няма индустрия, всеки се занимава с търговия и то в нередовни и малки количества според случая....То държава нямаме, нямаме промишленост, какво остава за транспортна система.
Останаха въглищата за тецовете, няколко международни влака, композициите със скраб и цистерните с горива............влак е дума означаваща проблем, цигани и липса на държава........
Възстановените парни машини са като Феникс от пепелта, не е за вярване че се случва!
обичам влаковете
Глобален модератор
Мнения: 754
Регистриран на: Съб Фев 04, 2006 1:31 pm
Местоположение: Сф-Пл-ГО
Глобален модератор

Мнение от Tramway »

Ето малко снимки от хода на ремонта в периода 08.2010 - 01.2011г. Макар и да имам голямо желание, нямам достатъчно време да давам подробно обяснение за всичко. Ако имате въпроси, питайте.
http://www.mediafire.com/?q8y5a6hokxkdb#0,2
http://www.mediafire.com/?xf7cmx72m8oce#0,2
http://www.mediafire.com/?65bd2ddy7zla8#0,2
http://www.mediafire.com/?gez28qyjuvlds#0,2
Парната машина няма проблеми с ТД, пантографи, прегряване и охлаждане.
Мнения: 69
Регистриран на: Нед Окт 24, 2010 9:12 pm
Местоположение: Sofia
Обратна връзка:
parniMashini:)

Мнение от bagerite »

Много благодаря :) !
обичам влаковете
Мнения: 66
Регистриран на: Съб Мар 20, 2010 3:39 am
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от vladimir.lekov »

Емо, защо си се заврял в пещта? Едва ли е само заради снимката :lol:
Това между другото. Oсновното, което исках да кажа е, че машината става много красива, по-красива от петицата, с по-изпипани детайли, особено вътре в будката по котелната арматура, там е направо поезия с полирания месинг на тъмния фон на обшивката. Благодаря за снимките!
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Култова снимка!
Изображение
Глобален модератор
Мнения: 754
Регистриран на: Съб Фев 04, 2006 1:31 pm
Местоположение: Сф-Пл-ГО
Глобален модератор

Мнение от Tramway »

vladimir.lekov написа:Емо, защо си се заврял в пещта? Едва ли е само заради снимката :lol:
Това между другото. Oсновното, което исках да кажа е, че машината става много красива, по-красива от петицата, с по-изпипани детайли, особено вътре в будката по котелната арматура, там е направо поезия с полирания месинг на тъмния фон на обшивката. Благодаря за снимките!
Не е само заради снимката, макар че за единия майтап бих са заврял и в куминя, и в тендера, и в кучи гъз. В случая оглеждах скарата, свода, ринговете (има снимки) и други части.

Мерси за високата оценка! Стараем са да правим нещата тъй, че на нас да ни хареса. А ние сме големи маханджии (особено единия от нас) и много трудно ни харесва. Надявам са като стане напълно готова още повече да ви хареса. Е, няма да е толкоз лачена като английска машина, но стремежът ни е да са доближи максимално до фабричния си вид.
Парната машина няма проблеми с ТД, пантографи, прегряване и охлаждане.
Координатор УС
Мнения: 486
Регистриран на: Пет Юли 24, 2009 7:42 pm
Местоположение: Wien / Sofia
Обратна връзка:
Аватар
Координатор УС

Мнение от NiGhtPiSH »

Става голяма красавица, а английските машини са ми някакси изкуствено лачени. Защото през редовната си експлоатация една парна машина никога не може да е толкова чиста. Пък и тях ги пръскат като автомобили - кит, шлайф, грунд, основна боя и лак.
"Бирата е най-великото изобретение. Колелото също не е зле, но не върви с пържени картофки."
Мнения: 113
Регистриран на: Нед Авг 15, 2010 10:25 pm
Местоположение: Vratza

Мнение от semafor4o »

Локомотива изглежда страхотно! :D Поздрави на всички,които се занимават с връщането му към живот - ако всички в държавата си вършеха работата така,ехеееее какво щеше да бъде :) Интересно ми е машината скоро ли ще стане готова и кога евентуално ще може да я видим в действие? :D

П.С. Имам още 2 въпроса:

1.От снимките в халето се вижда една по-различна машинка :wink:...предполагам,че това е exDB 232,която работи в Пирдоп.Пирдопска ли е или е от румънските exDB 232?
2.Спомням си преди много години когато пътувах лятото с влак,че съм виждал на гара Струпец (тогава гара,сега вече бивша такава май) сред няколкото стари товарни вагони и фургони и един ръждясал парен локомотив.По-късно този локомотив май го бяха закарали в депото в Мездра.Някой може ли да каже нещо по въпроса?
Мнения: 1791
Регистриран на: Пет Авг 14, 2009 12:29 pm
Местоположение: Габрово
Обратна връзка:

Мнение от Saruman »

Сигурно в 07 091.
Глобален модератор
Мнения: 754
Регистриран на: Съб Фев 04, 2006 1:31 pm
Местоположение: Сф-Пл-ГО
Глобален модератор

Мнение от Tramway »

semafor4o написа:Локомотива изглежда страхотно! :D Поздрави на всички,които се занимават с връщането му към живот - ако всички в държавата си вършеха работата така,ехеееее какво щеше да бъде :) Интересно ми е машината скоро ли ще стане готова и кога евентуално ще може да я видим в действие? :D

П.С. Имам още 2 въпроса:

1.От снимките в халето се вижда една по-различна машинка :wink:...предполагам,че това е exDB 232,която работи в Пирдоп.Пирдопска ли е или е от румънските exDB 232?
2.Спомням си преди много години когато пътувах лятото с влак,че съм виждал на гара Струпец (тогава гара,сега вече бивша такава май) сред няколкото стари товарни вагони и фургони и един ръждясал парен локомотив.По-късно този локомотив май го бяха закарали в депото в Мездра.Някой може ли да каже нещо по въпроса?
В действие ще я видите през април.
Другите въпроси задай в съответните теми.
Парната машина няма проблеми с ТД, пантографи, прегряване и охлаждане.
Координатор УС
Мнения: 629
Регистриран на: Пон Ное 27, 2006 3:34 pm
Местоположение: София
Аватар
Координатор УС

Мнение от stankos »

Браво !
Много добра работа !
Координатор УС
Мнения: 486
Регистриран на: Пет Юли 24, 2009 7:42 pm
Местоположение: Wien / Sofia
Обратна връзка:
Аватар
Координатор УС

Мнение от NiGhtPiSH »

Достигнахте ли до стационарни проби?
"Бирата е най-великото изобретение. Колелото също не е зле, но не върви с пържени картофки."
Глобален модератор
Мнения: 754
Регистриран на: Съб Фев 04, 2006 1:31 pm
Местоположение: Сф-Пл-ГО
Глобален модератор

Мнение от Tramway »

NiGhtPiSH написа:Достигнахте ли до стационарни проби?
Още не. Тендера са работи, по машината има още малко работа, по шатунния и ексцентриковия лагер и принадлежностите им също.
Парната машина няма проблеми с ТД, пантографи, прегряване и охлаждане.
Публикувай отговор

Обратно към “ПАРНИ ЛОКОМОТИВИ И МОТРИСИ | Steam locomotives and railcars”

Информация