Мнения: 665
Регистриран на: Пет Юли 21, 2006 7:49 pm
Местоположение: По
Обратна връзка:
Локомотив 03.12

Мнение от 44-134 »

Тук предлагам да се пише всичко относно сайта който ще се прави и последвалите действия около събирането на пари за машината.
Първото което ме интересува е че трябва да се съчини текста и после с малко помощ от мен и надявам се от колегата Nikola VS да го преведем на англииски.
Най-великата доблест не е в това никога да не паднеш, а да се изправиш всеки път, когато паднеш.
Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Мнение от Labros »

Може и на немски,като знаем отношението на германците към възстановяването на парните локомотиви.
Мнения: 261
Регистриран на: Пет Ное 03, 2006 7:02 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от Nikola VS »

С англ. съм добре и без проблем ще преведа текста, обаче за немски търсете друг :lol:
Мнения: 214
Регистриран на: Съб Дек 30, 2006 11:34 am
Местоположение: София

Мнение от Mashinista »

За немски,мене :) !
Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

Предлагам да има превод и на руски. Аз съм насреща! :)
Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Мнение от Labros »

На колкото повече езици се преведе текста,толкова по-добре.Така по-голям кръг от хора ще могат да се запознаят с подетата кампания.
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Нямате проблем,нека първо текста се намисли,пък после да се превежда.
Глобален модератор
Мнения: 754
Регистриран на: Съб Фев 04, 2006 1:31 pm
Местоположение: Сф-Пл-ГО
Глобален модератор

Мнение от Tramway »

Текстът е по-подирна работа. Дайте да мислим върху стратегията на начинанието.
Парната машина няма проблеми с ТД, пантографи, прегряване и охлаждане.
Мнения: 665
Регистриран на: Пет Юли 21, 2006 7:49 pm
Местоположение: По
Обратна връзка:

Мнение от 44-134 »

Аз лично смятам че сайта и изобщо информацията за инициативата трябва да се предостави на туроператорите които водят уристи у нас като през това време се открие и банкова сметка в която изявилите желание да внасят парите. Трябва да се намери и човек който да се занимава със счетоводството и с това колко пари са влезли и от кой и т.н.
Най-великата доблест не е в това никога да не паднеш, а да се изправиш всеки път, когато паднеш.
Глобален модератор
Мнения: 687
Регистриран на: Съб Юли 15, 2006 4:49 pm
Местоположение: Пловдив
Глобален модератор
Ето че дискусията потръгна в добра насока!, За сайта предварително се радвам... да нека бъде преведен на колкото езика е възможно!. Мисля че се очертава задължителна форумна среща за набелязване както на стратегии така и на детайли. Приемам расъжденията на всеки но трябва да се пазим като дявол от тамян, за да не ни откраднат или изкривят,опорочат идеята!. А това у нас знаете става за минути!. :wink: Предлагам дискусията да продължи в две насоки: Нека се приложат тук, няколко проекта за страница... и отпочне дискусия за уточняване на дата за среща.
В спора се ражда истината!. - А тя боли!!!. http://fedya.snimka.bg/daily/lokomotivi ... 9.18147603
Координатор УС
Мнения: 629
Регистриран на: Пон Ное 27, 2006 3:34 pm
Местоположение: София
Аватар
Координатор УС

Мнение от stankos »

Счетоводството не стои на дневен ред.
Преди това на срещата трябва да се учреди сдружение с нестопанска цел което подлежи на определени регистрации.
Изобщо това си е сериозно начинание и небива да се подхожда несериозно към него.
Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Мнение от Labros »

Разбира се,че всеки разбира сериозността на начинанието.
Предлагам важните детайли да не се обсъждат много-много във форума,че много лоши очи могат да откраднат идеята или поне да правят многобройни опити за създаване на пречки.
Мнения: 261
Регистриран на: Пет Ное 03, 2006 7:02 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от Nikola VS »

Има възможност за съз даване на скрити раздели, но те не винаги са надеждни. Затова е добре да се обсъжда на серия от поредни срещи.
Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Мнение от Labros »

Именно.Като гледам обаче обхвата на работата,която предстои да се свърши,минимум две срещи трябва да бъдат организирани.
Глобален модератор
Мнения: 754
Регистриран на: Съб Фев 04, 2006 1:31 pm
Местоположение: Сф-Пл-ГО
Глобален модератор

Мнение от Tramway »

Labros написа:Именно.Като гледам обаче обхвата на работата,която предстои да се свърши,минимум две срещи трябва да бъдат организирани.
Съгласен съм. Само ще помоля да не предприемате солови необмислени акции защото всичко ще отиде по дяволите.
Парната машина няма проблеми с ТД, пантографи, прегряване и охлаждане.
Публикувай отговор

Обратно към “ПАРНИ ЛОКОМОТИВИ И МОТРИСИ | Steam locomotives and railcars”

Информация