Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Понеже в другата тема предизвика интерес , пускам тук разписанието на влака , който осъществяваше връзката на Габрово със столицата.За улеснение давам само по - големите гари.

БВ 340 Габрово - 5:05 , Ц.Ливада - 5:37-5:39 , Трявна - 5:53 , Плачковци - 6:03 , Дъбово - 7:03-7:05 , Тулово - 7:12-7:13 , Казанлък - 7:27 , Калофер - 8:01 , Карлово - 8:18-8:20 , Клисура - 8:44 , Стряма - 8:57 , Копривщица - 9:05 , Пирдоп - 9:21 , Златица - 9:27 , Искър - 10:32 , Подуяне - 10:41 , София - 10:50.

БВ 341 София - 17:00 , Подуяне - 17:09 , Искър - 17:15 , Златица - 18:18 , Пирдоп - 18:24 , Копривщица - 18:40 , Клисура - 18:57 , Карлово - 19:23-19:28 , Калофер - 19:49 , Казанлък - 20:25 , Тулово - 20:37-20:41 , Дъбово - 20:48-20:50 , Плачковци - 21:53 , Трявна - 22:03 , Ц.Ливада - 22:16-22:22 , Габрово - 22:55.

Хайде някой да опита да предложи намаляване на времепътуването , за да се конкурира поне малко с автобуса.Невъзможно!

Габровци , които от край време са се славили с пресметливостта и хитростта си правеха следното - вместо да стават за 5:05 , хващаха първия рейс за Казанлък в 6:00 и чакаха влака там в 7:27.Така се наспиваха поне час повече.На обратно ситуацията бе идентична - слизаха отново на Казанлък с влака , пиеха едно кафе и в 21:00 си хващаха последния автобус до Габрово.Там пристигаха поне 50 минути преди 341.Практически в участъка Дъбово - Габрово влакът се движеше почти празен само с няколко души тревненци , които нямаха друга алтернатива.На Царева Ливада бързия правеше връзка с електричката от Габрово , която се връщаше в Горна Оряховица.Най - интересното бе , че тази електричка имаше връзка на Горна с влака за Москва , возещ директните вагони за Силистра.Когато ходих до дунавския град с международния , на Горна чакахме закъснялата електричка , понеже съобщиха , че имало някакъв човек от Казанлък за Разград със закупен билет , което означаваше , че той ще смени цели 3 влака през своето пътуване.
Модератор
Мнения: 390
Регистриран на: Нед Ное 25, 2007 1:35 pm
Местоположение: Shoumen
Модератор

Мнение от todor plamenov »

Моля, придържайте се към тематиката на форумния раздел - "Дискусии относно предишните ГДВ"!!!
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Тези дни сканирах едно старо разписание от 1994 / 1995 г. на участъка Самуил - Силистра.Именно през този период е имало най - много влакове на ден в двете посоки.

Изображение
Изображение


А ето и разписанието на 9-та линия в същия график.
Изображение
Изображение

Изображение
Изображение
Модератор
Мнения: 390
Регистриран на: Нед Ное 25, 2007 1:35 pm
Местоположение: Shoumen
Модератор

Мнение от todor plamenov »

Благодаря на Весо за усилията при сканирането на старите разписания! От ГДВ 1994/1995 ми прави впечатление,че е имало директен бърз влак София - Силистра. Същият по-късно се движеше заедно със състава на МБВ 382 като силистренската група се разкачваше в Русе, откъдето продължаваше за крайдунавска Добруджа като самостоятелен влак. Доколкото виждам настоящия 40112 се е движел до Самуил, а всички пътнически влакове Русе - Каспичан са били от/до Нови Пазар, тенденция която се запази до 2000 г, преди да закрият отклонението Каспичан - Нози Пазар. Липсват влаковете Самуил - Исперих - Самуил.
Мнения: 1791
Регистриран на: Пет Авг 14, 2009 12:29 pm
Местоположение: Габрово
Обратна връзка:

Мнение от Saruman »

40111 от Силистра, 40104 до Силистра. Бях гледал едно старо разписание не помня годината в което 40104 е бил Стара Загора - Русе - Каспичан - Нови Пазар.
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Като сме тръгнали на второстепенни отсечки , ето разписанието на участъка Левски - Свищов за 1992 / 1993 г.Прави впечатление директният бръз влак до и от София.

Изображение

Изображение
Модератор
Мнения: 390
Регистриран на: Нед Ное 25, 2007 1:35 pm
Местоположение: Shoumen
Модератор

Мнение от todor plamenov »

Весо, когато ти е удобно ще те помоля да сканираш и разписанието на влаковете от същия период за линиите : Варна - Кардам и Левски - Троян. Благодаря ти предварително!!!
Глобален модератор
Мнения: 754
Регистриран на: Съб Фев 04, 2006 1:31 pm
Местоположение: Сф-Пл-ГО
Глобален модератор

Мнение от Tramway »

Продължавам с ГДВ от 1925г:

Линии 6, 7 и 8:

Изображение

Линии 9, 12, 13, 14, 16, 18, 22 и 23:

Изображение

Линия 11:

Изображение

Линии 24 и 26:

Изображение

Линия 31 (760 мм)
Линии 32, 33, 34, 35, 36 и 37 (600 мм):

Изображение
Парната машина няма проблеми с ТД, пантографи, прегряване и охлаждане.
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

За тези , които не знят - Фердинанд е старото име на град Монтана.
За отсечката от Каспичан , гледам , че след Нови пазар е продължавала до някаква неизвестна поне за мен гара Вълнари.
Глобален модератор
Мнения: 754
Регистриран на: Съб Фев 04, 2006 1:31 pm
Местоположение: Сф-Пл-ГО
Глобален модератор

Мнение от Tramway »

Вълнари и сега си е Вълнари, на около 10 км северно от Хърсово. След демонтирането на дековилката друга линия там не е строена.
Парната машина няма проблеми с ТД, пантографи, прегряване и охлаждане.
Аватар
07
Мнения: 1279
Регистриран на: Пон Фев 13, 2006 11:05 am
Местоположение: Бургас
Аватар

Мнение от 07 »

VESO написа:За тези , които не знят - Фердинанд е старото име на град Монтана.
За отечката от Каспичан , гледам , че след Нови пазар е продължавала до някаква неизвестна поне за мен гара Вълнари.
В зависмост от коя година е картата - може и до по далече да е стигала... Линията е била от Каспичан до Ружица а от ружица е имало клонове до Каолиново и Тодор Икономово...
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

todor plamenov написа:Весо, когато ти е удобно ще те помоля да сканираш и разписанието на влаковете от същия период за линиите : Варна - Кардам и Левски - Троян. Благодаря ти предварително!!!
Тошко , разписанието на Повеляново - Кардам от същия график съм го сканирал и пуснал в това мое мнение , ето и участъка Левски - Троян.

Изображение

Изображение
Глобален модератор
Мнения: 754
Регистриран на: Съб Фев 04, 2006 1:31 pm
Местоположение: Сф-Пл-ГО
Глобален модератор

Мнение от Tramway »

07 написа:В зависмост от коя година е картата - може и до по далече да е стигала... Линията е била от Каспичан до Ружица а от Ружица е имало клонове до Каолиново и Тодор Икономово...
Разписанието е от 1925г, но то, както и картата, са отнасят само за линиите с пътнишко движение. Затуй клонове и линии само с товарен трафик не са отразени.
Парната машина няма проблеми с ТД, пантографи, прегряване и охлаждане.
Мнения: 1791
Регистриран на: Пет Авг 14, 2009 12:29 pm
Местоположение: Габрово
Обратна връзка:

Мнение от Saruman »

Червена, Перла, Кукла, Илиево, Весо какви са тия то сега ги няма?!?!
Модератор
Мнения: 390
Регистриран на: Нед Ное 25, 2007 1:35 pm
Местоположение: Shoumen
Модератор

Мнение от todor plamenov »

Спирка Червена е облужвала населението на село Козар Белене общ. Левски, макар и доста отдалечена от въпросното населено място. Сп. Илиево,ако не се лъжа е в непосредствена близост до Ореш,но не знам кое точно неселено място е обслужвала.
Публикувай отговор

Обратно към “График за движение на влаковете | Trains schedule”

Информация