Понеже в другата тема предизвика интерес , пускам тук разписанието на влака , който осъществяваше връзката на Габрово със столицата.За улеснение давам само по - големите гари.
БВ 340 Габрово - 5:05 , Ц.Ливада - 5:37-5:39 , Трявна - 5:53 , Плачковци - 6:03 , Дъбово - 7:03-7:05 , Тулово - 7:12-7:13 , Казанлък - 7:27 , Калофер - 8:01 , Карлово - 8:18-8:20 , Клисура - 8:44 , Стряма - 8:57 , Копривщица - 9:05 , Пирдоп - 9:21 , Златица - 9:27 , Искър - 10:32 , Подуяне - 10:41 , София - 10:50.
БВ 341 София - 17:00 , Подуяне - 17:09 , Искър - 17:15 , Златица - 18:18 , Пирдоп - 18:24 , Копривщица - 18:40 , Клисура - 18:57 , Карлово - 19:23-19:28 , Калофер - 19:49 , Казанлък - 20:25 , Тулово - 20:37-20:41 , Дъбово - 20:48-20:50 , Плачковци - 21:53 , Трявна - 22:03 , Ц.Ливада - 22:16-22:22 , Габрово - 22:55.
Хайде някой да опита да предложи намаляване на времепътуването , за да се конкурира поне малко с автобуса.Невъзможно!
Габровци , които от край време са се славили с пресметливостта и хитростта си правеха следното - вместо да стават за 5:05 , хващаха първия рейс за Казанлък в 6:00 и чакаха влака там в 7:27.Така се наспиваха поне час повече.На обратно ситуацията бе идентична - слизаха отново на Казанлък с влака , пиеха едно кафе и в 21:00 си хващаха последния автобус до Габрово.Там пристигаха поне 50 минути преди 341.Практически в участъка Дъбово - Габрово влакът се движеше почти празен само с няколко души тревненци , които нямаха друга алтернатива.На Царева Ливада бързия правеше връзка с електричката от Габрово , която се връщаше в Горна Оряховица.Най - интересното бе , че тази електричка имаше връзка на Горна с влака за Москва , возещ директните вагони за Силистра.Когато ходих до дунавския град с международния , на Горна чакахме закъснялата електричка , понеже съобщиха , че имало някакъв човек от Казанлък за Разград със закупен билет , което означаваше , че той ще смени цели 3 влака през своето пътуване.
БВ 340 Габрово - 5:05 , Ц.Ливада - 5:37-5:39 , Трявна - 5:53 , Плачковци - 6:03 , Дъбово - 7:03-7:05 , Тулово - 7:12-7:13 , Казанлък - 7:27 , Калофер - 8:01 , Карлово - 8:18-8:20 , Клисура - 8:44 , Стряма - 8:57 , Копривщица - 9:05 , Пирдоп - 9:21 , Златица - 9:27 , Искър - 10:32 , Подуяне - 10:41 , София - 10:50.
БВ 341 София - 17:00 , Подуяне - 17:09 , Искър - 17:15 , Златица - 18:18 , Пирдоп - 18:24 , Копривщица - 18:40 , Клисура - 18:57 , Карлово - 19:23-19:28 , Калофер - 19:49 , Казанлък - 20:25 , Тулово - 20:37-20:41 , Дъбово - 20:48-20:50 , Плачковци - 21:53 , Трявна - 22:03 , Ц.Ливада - 22:16-22:22 , Габрово - 22:55.
Хайде някой да опита да предложи намаляване на времепътуването , за да се конкурира поне малко с автобуса.Невъзможно!
Габровци , които от край време са се славили с пресметливостта и хитростта си правеха следното - вместо да стават за 5:05 , хващаха първия рейс за Казанлък в 6:00 и чакаха влака там в 7:27.Така се наспиваха поне час повече.На обратно ситуацията бе идентична - слизаха отново на Казанлък с влака , пиеха едно кафе и в 21:00 си хващаха последния автобус до Габрово.Там пристигаха поне 50 минути преди 341.Практически в участъка Дъбово - Габрово влакът се движеше почти празен само с няколко души тревненци , които нямаха друга алтернатива.На Царева Ливада бързия правеше връзка с електричката от Габрово , която се връщаше в Горна Оряховица.Най - интересното бе , че тази електричка имаше връзка на Горна с влака за Москва , возещ директните вагони за Силистра.Когато ходих до дунавския град с международния , на Горна чакахме закъснялата електричка , понеже съобщиха , че имало някакъв човек от Казанлък за Разград със закупен билет , което означаваше , че той ще смени цели 3 влака през своето пътуване.
Последно промяна от VESO на Съб Яну 29, 2011 8:25 pm, променено общо 1 път.

Модератор

Модератор
Благодаря на Весо за усилията при сканирането на старите разписания! От ГДВ 1994/1995 ми прави впечатление,че е имало директен бърз влак София - Силистра. Същият по-късно се движеше заедно със състава на МБВ 382 като силистренската група се разкачваше в Русе, откъдето продължаваше за крайдунавска Добруджа като самостоятелен влак. Доколкото виждам настоящия 40112 се е движел до Самуил, а всички пътнически влакове Русе - Каспичан са били от/до Нови Пазар, тенденция която се запази до 2000 г, преди да закрият отклонението Каспичан - Нози Пазар. Липсват влаковете Самуил - Исперих - Самуил.


Модератор

Глобален модератор
За тези , които не знят - Фердинанд е старото име на град Монтана.
За отсечката от Каспичан , гледам , че след Нови пазар е продължавала до някаква неизвестна поне за мен гара Вълнари.
За отсечката от Каспичан , гледам , че след Нови пазар е продължавала до някаква неизвестна поне за мен гара Вълнари.
Последно промяна от VESO на Пет Яну 28, 2011 8:46 pm, променено общо 1 път.

Глобален модератор
В зависмост от коя година е картата - може и до по далече да е стигала... Линията е била от Каспичан до Ружица а от ружица е имало клонове до Каолиново и Тодор Икономово...VESO написа:За тези , които не знят - Фердинанд е старото име на град Монтана.
За отечката от Каспичан , гледам , че след Нови пазар е продължавала до някаква неизвестна поне за мен гара Вълнари.
Тошко , разписанието на Повеляново - Кардам от същия график съм го сканирал и пуснал в това мое мнение , ето и участъка Левски - Троян.todor plamenov написа:Весо, когато ти е удобно ще те помоля да сканираш и разписанието на влаковете от същия период за линиите : Варна - Кардам и Левски - Троян. Благодаря ти предварително!!!

Глобален модератор
Разписанието е от 1925г, но то, както и картата, са отнасят само за линиите с пътнишко движение. Затуй клонове и линии само с товарен трафик не са отразени.07 написа:В зависмост от коя година е картата - може и до по далече да е стигала... Линията е била от Каспичан до Ружица а от Ружица е имало клонове до Каолиново и Тодор Икономово...
Парната машина няма проблеми с ТД, пантографи, прегряване и охлаждане.


Модератор
Информация
Модератори