Понеже Pavel спомена за влака до Благоевград,който някога е пътувал до Кулата,нека аз на свой ред кажа нещо.Това е историята на "чирпанската хубост",известна още под номер 80202/80203.Този влак до 2002 г. вървеше до Ст.Загора,като 8117,обслужваше се от ПО електричка,нощуваща там,която сутринта се връщаше.И в двете посоки едва се намираха свободни места - пътувах с нея през 2001 г.,като сутринта беше първия влак (след нощните) ,който идвашв в Пловдив и доста хора отиваха на работа.Вечерта,въпреки че Дианата обираше повечето хора за Н.Загора и Ямбол,доста старозагорци не си ходеха с нея,а чакаха мотрисата,която тръгваше близо един час след експреса.Тогавашната електричка обираше и последните закъснели пътници от селата до Сзт и отново беше почти пълна дори до крайната си гара.
Какво стана сега?Днешният 80203,теглен от Сзт електровоз се обслужва от композиция,най - често 3 вагонна и в нея се регистрира някаква минимална населеност.Фактически след Дианата няма удобен влак до Ст.Загора,който да пристига там,освен нощния 8637.Сутринта положението е идентично: 80202 тръгва от Чирпан и пътниците от малките гари и спирки в участъка от Сзт имат връзка чак с 80110,а той идва в ПО едва към 9:18.Според мен тази ситуация може да се промени като се възстанови движението на влака между Чирпан и Ст.Загора.Така или иначе,сега машината при идването си в крайната гара се откача и си отива,за какво да пътува изолирана?
Ето и последното разписание на този влак в периода 2001/2002:
http://foto.bg/data/1847/medium/Picture_00152.jpg
http://foto.bg/data/1847/medium/Picture_00251.jpg
Ето и сегашното:
http://foto.bg/data/1847/medium/Picture_00353.jpg
http://foto.bg/data/1847/medium/Picture_00450.jpg