И серия 06disell написа:От подвижния състав на БДЖ доколкото съм запознат само серии 10 , 18 , 30 , 31 , 32 , 42, 43, 44 , 45 , 46.2хх , 07 , 04 и 51 са могли да се управляват по система много единици , като 10, 18 , 30 ,31 ,32 и 51 са до три броя от един пулт за управление.
Както и 33 000 , 41-00 / но несъвместима с 42-00, 43-00 и 43р-00/ при частниците още и 86 000 , 87 000 , Taurus. Тошко някъде беше изложил подробно проблемите при синхронизирането на АТП при 42-00 , 43-00 и 43р-00, както и имаше описание на веригите при работа по СМЕ на предходните в списание ЖП Транспорт от преди 25 години от бай Петко Ценов ...
Powered by Mac OS X 10.7.3 /Lion/ & Safari 5.1.2


Всъщност по-късно открих синхронизацията на двете АТП. Доста сложно направена, но я има и по-бързото АТП ще спира на всяка позиция да изчаква по-бавното.
Всъщност май най-големият проблем на тази система е, че никой не я е ползвал, съответно никой не я и поддържа.
В редките случаи, когато се случат две машини начело, на бригадите не им се е занимавало да слагат кабели, а и резултатът е съмнителен.
Всъщност май най-големият проблем на тази система е, че никой не я е ползвал, съответно никой не я и поддържа.
В редките случаи, когато се случат две машини начело, на бригадите не им се е занимавало да слагат кабели, а и резултатът е съмнителен.

Администратор
На 06-00 освен електрически, системата "Много единици" се прехвърля и пневматически. За целта има допълнителни черва за командния въздух. Крановете им са били боядисани в синьо ако не се лъжа.shotik написа:И серия 06disell написа:От подвижния състав на БДЖ доколкото съм запознат само серии 10 , 18 , 30 , 31 , 32 , 42, 43, 44 , 45 , 46.2хх , 07 , 04 и 51 са могли да се управляват по система много единици , като 10, 18 , 30 ,31 ,32 и 51 са до три броя от един пулт за управление.

Доколкото ми е известно, предназначението на СМЕ е да се свързват помежду си 2 локомотива, когато във задния няма бригада, а не когато има да се използва и само да лежат.bdz46 написа:Всъщност по-късно открих синхронизацията на двете АТП. Доста сложно направена, но я има и по-бързото АТП ще спира на всяка позиция да изчаква по-бавното.
Всъщност май най-големият проблем на тази система е, че никой не я е ползвал, съответно никой не я и поддържа.
В редките случаи, когато се случат две машини начело, на бригадите не им се е занимавало да слагат кабели, а и резултатът е съмнителен.

Всички истински мъже бачкат в БДЖ!

Да не си крала войници от Плевен? Когато пращаха новобранците от уч. център към поделенията пускаха влак в състав 3хЕМВ 32 до София?bdz46 написа:За съжаление СМЕ вече е неизползваема на повечето локомотиви.
Иначе с 32 ми се е случвало два ЕМВ, една бригада на 20223/224.
Е, командата за сваляне на понтаграфа не действаше през СМЕ, ама паяците на севера са здрави
А веднъж успях да пробвам и 3 Х 32 с кабели.
Намерих тази снимка в Интернет , от която се вижда как изглеждат кабелите за системата "много единици" при 32-00-ките.

Поразрови се още малко из галерията и ще откриеш и снимка на куплирани 3 32-ки.VESO написа:Намерих тази снимка в Интернет , от която се вижда как изглеждат кабелите за системата "много единици" при 32-00-ките.

Чавдаре, наистина май само във Ва остана прикачването на 32-ки по СМЕ, аз съм го виждал много пъти последните 2 години, когато съм засичал 30158.
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Информация
Модератори