Мнения: 236
Регистриран на: Чет Мар 22, 2007 10:47 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от shotik »

disell написа:От подвижния състав на БДЖ доколкото съм запознат само серии 10 , 18 , 30 , 31 , 32 , 42, 43, 44 , 45 , 46.2хх , 07 , 04 и 51 са могли да се управляват по система много единици , като 10, 18 , 30 ,31 ,32 и 51 са до три броя от един пулт за управление.
И серия 06
Мнения: 255
Регистриран на: Сря Мар 19, 2008 2:23 pm
Местоположение: Варна
Обратна връзка:

Мнение от vesko7 »

Както и 33 000 , 41-00 / но несъвместима с 42-00, 43-00 и 43р-00/ при частниците още и 86 000 , 87 000 , Taurus. Тошко някъде беше изложил подробно проблемите при синхронизирането на АТП при 42-00 , 43-00 и 43р-00, както и имаше описание на веригите при работа по СМЕ на предходните в списание ЖП Транспорт от преди 25 години от бай Петко Ценов ...
Powered by Mac OS X 10.7.3 /Lion/ & Safari 5.1.2

Изображение
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Всъщност по-късно открих синхронизацията на двете АТП. Доста сложно направена, но я има и по-бързото АТП ще спира на всяка позиция да изчаква по-бавното.

Всъщност май най-големият проблем на тази система е, че никой не я е ползвал, съответно никой не я и поддържа.
В редките случаи, когато се случат две машини начело, на бригадите не им се е занимавало да слагат кабели, а и резултатът е съмнителен.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

shotik написа:
disell написа:От подвижния състав на БДЖ доколкото съм запознат само серии 10 , 18 , 30 , 31 , 32 , 42, 43, 44 , 45 , 46.2хх , 07 , 04 и 51 са могли да се управляват по система много единици , като 10, 18 , 30 ,31 ,32 и 51 са до три броя от един пулт за управление.
И серия 06
На 06-00 освен електрически, системата "Много единици" се прехвърля и пневматически. За целта има допълнителни черва за командния въздух. Крановете им са били боядисани в синьо ако не се лъжа.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

bdz46 написа:Всъщност по-късно открих синхронизацията на двете АТП. Доста сложно направена, но я има и по-бързото АТП ще спира на всяка позиция да изчаква по-бавното.

Всъщност май най-големият проблем на тази система е, че никой не я е ползвал, съответно никой не я и поддържа.
В редките случаи, когато се случат две машини начело, на бригадите не им се е занимавало да слагат кабели, а и резултатът е съмнителен.
Доколкото ми е известно, предназначението на СМЕ е да се свързват помежду си 2 локомотива, когато във задния няма бригада, а не когато има да се използва и само да лежат. :twisted:
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Една бригада за два локомотива е съвсем невероятно да се случи.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

С тези постоянни съкращения и напускания, скоро ще стане много вероятно доста често да се случва. :wink:
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

За съжаление СМЕ вече е неизползваема на повечето локомотиви.
Иначе с 32 ми се е случвало два ЕМВ, една бригада на 20223/224.
Е, командата за сваляне на понтаграфа не действаше през СМЕ, ама паяците на севера са здрави 8)

А веднъж успях да пробвам и 3 Х 32 с кабели.
Аватар
07
Мнения: 1279
Регистриран на: Пон Фев 13, 2006 11:05 am
Местоположение: Бургас
Аватар

Мнение от 07 »

bdz46 написа:За съжаление СМЕ вече е неизползваема на повечето локомотиви.
Иначе с 32 ми се е случвало два ЕМВ, една бригада на 20223/224.
Е, командата за сваляне на понтаграфа не действаше през СМЕ, ама паяците на севера са здрави 8)

А веднъж успях да пробвам и 3 Х 32 с кабели.
Да не си крала войници от Плевен? Когато пращаха новобранците от уч. център към поделенията пускаха влак в състав 3хЕМВ 32 до София?
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Не.
Влак 10115 вървеше с 3 Х 32 по график.
Третата остава на Вакарел, втората на Септември, първата продължава до По.
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Намерих тази снимка в Интернет , от която се вижда как изглеждат кабелите за системата "много единици" при 32-00-ките.
Мнения: 1030
Регистриран на: Вто Фев 14, 2006 12:31 am
Местоположение: Варна , България

Мнение от disell »

Май само във Варна единствено остана редовното прикачване на 2 х 32 серия по СМЕ при обслужване на влакoве 30158 / 30151.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

VESO написа:Намерих тази снимка в Интернет , от която се вижда как изглеждат кабелите за системата "много единици" при 32-00-ките.
Поразрови се още малко из галерията и ще откриеш и снимка на куплирани 3 32-ки. :wink:

Чавдаре, наистина май само във Ва остана прикачването на 32-ки по СМЕ, аз съм го виждал много пъти последните 2 години, когато съм засичал 30158.
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Миналия месец като имаше двойна ЕМВ до Копривщица, също ги връзвахме по СМЕ.
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Nikss , на мен ми трябват снимки на куплирани мотриси.Исках единствено да намеря фотография на кабелите , за да се видят как изгеждат.
А тези кабели къде се намират , когато мотрисата е сама? В някой шкаф ли?
Публикувай отговор

Обратно към “ТЕХНИЧЕСКА КОНСУЛТАЦИЯ | Technical Consultation”

Информация