Аватар
07
Мнения: 1279
Регистриран на: Пон Фев 13, 2006 11:05 am
Местоположение: Бургас
Аватар

Мнение от 07 »

bdz46 написа:Аз съм сигурен, че не е сигурен. Но съм сигурен и че със АЛС влакът може да върви навреме по сегашното разписание.
Вярно че го направиха 6 часа..... Според тебе възможни ли са 5:30ч София Бургас, със спиране само на Карлово, Казанлък и Сливен и Vmax 130?
Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Мнение от 46 242 »

Възможни са. Ако завишат ремонтираното в Макоцево-Пирдоп на максималната скорост. Чакат комисията да мине.
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

8671 с 46 231:
По -6;
СЗ -1;
Бс -6
Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Мнение от 46 242 »

С по-дебела машина и каране на пожар навсякъде, падаме на 5:35. Пра положение че скоростите с малко по-ниски от тези на ГДВ 2010.....
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

8672 днес е с 44 076 трасе до влака и 44 198 начело.
Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Мнение от 46 242 »

Днес да очакваме ли -10 на София? Май на там вървят нещата.
Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm

Мнение от 43.309 »

Път 2 е по-зле, но едно -5 е реализуемо :D
Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Мнение от 46 242 »

Ха, става интересно. Ако съумеят да ръчкат в добър синхрон, като нищо ще ударят -10. По-добре 076 да е отпред, с по-голяма дебелина е.
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

8672 се очертава с населеност към 100 % от начална гара.
Прогнозите за -10 ги оставете за друг път. 44 198 е последна стружка, а 44 076 е счупена.
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

8672 +1/+1 на Ямбол и +1/+2 на СЗ.
+4 на входния сигнал на Завой по среща със закъснелия 8613.
Мнения: 608
Регистриран на: Вто Ное 17, 2009 7:22 pm
Местоположение: Sofia

Мнение от svd90 »

Тоя 8613 няма оправия :evil: Като закъснява да го задържат още , така само забавя и останалите влаци.
Населеността как беше и от Ял. и СЗ някой успя ли да се качи изобщо
Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm

Мнение от 43.309 »

Проблема е че на Пловдив и Сз му дават 2-3 минути което е нищо. Отделно още от начална гара е + поради връзки.
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

И накрая, 8672 на По +2'/+3', Сф -4'.
Населеност към 100% за сметка на 8614.
Мнения: 644
Регистриран на: Пет Юли 16, 2010 10:45 am
Местоположение: ПЛОВДИВ

Мнение от Тената »

bdz46 написа:И накрая, 8672 на По +2'/+3', Сф -4'.

Браво на майстора!!!
Мнения: 608
Регистриран на: Вто Ное 17, 2009 7:22 pm
Местоположение: Sofia

Мнение от svd90 »

Браво !

Логично е всички да предпочитат 8672 и не само защото спира на малко гари, а защото пристига в много по -нормален час - 21:30 . Ако Сл.бряг не пристигаше чазк 22.15 би бил по предпочитан.

Какъв беше съставът на влака ?
Публикувай отговор

Обратно към “Trainspotters forum”

Информация