Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm

Администратор
Правокачилия се служител на БЛФ не констатира проблем в локомотива, а лок бригадата направи всичко по силите си за да докара хората с по - малко закъснение.43.309 написа:8692 +114, явно 46.205 е каталясала след тея изпълнения с 10-те атмосфери на вагоните и влака бе теглен от 44/45.
Ако един "приятел" на железницата не бе създал куп ядове на По, можеби щеше да заминем с +100, вместо +114...

Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm
От По доколкото разбрах е заминал +80 с 46 205. Там са натрупани +30 по въртене на първия вагон на опашката - нещо което 40 мин на Кн са се чудили дали да направят и не са го направили, защото ревизорите там се били занимавали само с ТВ.
А 46 205 замина 10671 - скоростни проби. Уж трябваше машина за 150 км/ч ама нещо ги омешаха.
3621 замина с 44 198 от 8626.
А 46 205 замина 10671 - скоростни проби. Уж трябваше машина за 150 км/ч ама нещо ги омешаха.
3621 замина с 44 198 от 8626.

Администратор
В По се изсипа цялата ревизорска смяна и пак умуваха 15 мин. какво да правят вагона. В крайна сметка, с 46205 го извадихме на парчето, от там 61-ва серия го взе и даде на опашка, а ние с машината се върнахме на влака, като 005 беше първи вагон след него беше бистрото 97 001.bdz46 написа:От По доколкото разбрах е заминал +80 с 46 205. Там са натрупани +30 по въртене на първия вагон на опашката - нещо което 40 мин на Кн са се чудили дали да направят и не са го направили, защото ревизорите там се били занимавали само с ТВ.
А 46 205 замина 10671 - скоростни проби. Уж трябваше машина за 150 км/ч ама нещо ги омешаха.
3621 замина с 44 198 от 8626.
Тук дойде и друг проблем. Появи се един доста неуважаван господин и размахвайки свидетелство за някаква правоспособност започна да държи сметка за това кой се вози в машината, защо началника на влака не отразява промени в състава на влака(визираше вагона), защо влака закъснява и въобще пълна идиотия. В крайна сметка, лицето, возило се в машината си показа на когото трябва напълно редовните документи, при което заяжданията преминаха отново към закъснението на влака.
От По заминахме към 20:10 и в София бяхме в 22:37.

Администратор

Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm
Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm
Самия факт че два пъти по 40-50 минути немогат да вземат решение какво да правят на Карнобат и на Пловдив... просто показва че БДЖ изобщо не им дреме за привличане на пътници и клиенти.....43.309 написа:Дъто да и съдерат под 13 минути обход Ихтиман-Веринско НЕ МОЖЕ чисто теретично, практично и каквото щеш. Отделно е голяма занимавка тъпото намаление 25 след Ик.
Информация
Модератори