







Пак се почна с мятането на фишеци и миризливи кюфтаци... със същото оправдание и ЖПЗ приключи спортна дейност преди 7 години, а работа има колкото щеш - и тогава, и сега, но пари за заплащането й няма. Това е истината за съжаление. Твърдения от типа, че няма работа са несериозни... сумати локомотиви, които имат още ресурс да обслужват влакове отлежават по оградите на депата, докато на движещите им се вижда сметката за отрицателно време, тъй като нямат време да влязат в депо за елементарно ЕП, камо ли за ТП, а да не говорим, че вместо да влизат за ремонт се издава протокол за надпробег, защото просто няма локомотиви и влаковете не могат да се обвържат. Е какво да говорим повече... 

Всички истински мъже бачкат в БДЖ!



Администратор

И не е само 32 089/090. Ами електровозите? 179 е малко над 50%, 133 май само е разколачена, отделно и 057 се говореше, че ще ходи да се прави там... Пенчо да развързва кесията и да плаща, защото ако ЛВЗ спре край... до тук бяха 32, а и тамън се започна със стягането на чакащи от доста време ремонт електровози и смятам, че тук е по-добре да се извършват средни и капитални ремонти, отколкото в Кочинар.
Остава само депо ГО като алтернатива за бъдещото съществуване на чамугите, но техният ремонтен капацитет е само за 1 ЕМВ, друго си е заводски условия, а да не говорим, че едвам си ремонтират своите ЕМВ в срок, та какво остава да почнат да правят окаяните софийски? Знам за изкарани от ПР 2 варненски - 007/8 през 2007 г. и 071/2 2008 или 2009 г.
Остава само депо ГО като алтернатива за бъдещото съществуване на чамугите, но техният ремонтен капацитет е само за 1 ЕМВ, друго си е заводски условия, а да не говорим, че едвам си ремонтират своите ЕМВ в срок, та какво остава да почнат да правят окаяните софийски? Знам за изкарани от ПР 2 варненски - 007/8 през 2007 г. и 071/2 2008 или 2009 г.
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Информация
Модератори