Мнения: 18
Регистриран на: Пон Авг 09, 2010 2:59 pm
Местоположение: русе16

Мнение от шерифа »

като бракувате толкова електрички защо не съберете малко резервни части и ЛВЗ да заработи за да имате нещо хубаво три са разглобени иедна е на 50 процента готова но както изглежда Господ ще ги помилва там
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Ако ги бракувахме ние щяхме да оставим само тези в ГО. :wink: Бракува ги екипът, работещ на ул. И. Вазов 3 в гр. Сф. :wink: Изводите са за теб.
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Мнения: 18
Регистриран на: Пон Авг 09, 2010 2:59 pm
Местоположение: русе16

Мнение от шерифа »

съгласен съм маи и там са вече политици
Мнения: 18
Регистриран на: Пон Авг 09, 2010 2:59 pm
Местоположение: русе16

Мнение от шерифа »

вече няма смисал от нищо вцера пратиха ипоследните електротехници от ЛВЗ на борсата
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Това ако е истина не знам започнатите, но недовършени единици ТПС кой ще ги доремонтира. :roll: И сега какво правим оттук насетне :?: :idea: :arrow:
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Аватар
07
Мнения: 1279
Регистриран на: Пон Фев 13, 2006 11:05 am
Местоположение: Бургас
Аватар

Мнение от 07 »

Nikss написа:Това ако е истина не знам започнатите, но недовършени единици ТПС кой ще ги доремонтира. :roll: И сега какво правим оттук насетне :?: :idea: :arrow:
Ами теглим една П.... М.... на БДЖ ТПС - защото ако си бяха плащали навреме ремонта щеше да е завършен и хората нямаше да идат на борсата!
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Жалко... наистина много жалко... :cry:
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Мнения: 150
Регистриран на: Пет Ное 13, 2009 10:29 pm
Местоположение: Montana

Мнение от фена »

Че тоя завод не беше ли частен защо го закриват ?
Аватар
07
Мнения: 1279
Регистриран на: Пон Фев 13, 2006 11:05 am
Местоположение: Бургас
Аватар

Мнение от 07 »

фена написа:Че тоя завод не беше ли частен защо го закриват ?
Не го закриват, просто освобождават хора поради липса на работа.... завода може да е частен но основен клиент е БДЖ....
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Пак се почна с мятането на фишеци и миризливи кюфтаци... със същото оправдание и ЖПЗ приключи спортна дейност преди 7 години, а работа има колкото щеш - и тогава, и сега, но пари за заплащането й няма. Това е истината за съжаление. Твърдения от типа, че няма работа са несериозни... сумати локомотиви, които имат още ресурс да обслужват влакове отлежават по оградите на депата, докато на движещите им се вижда сметката за отрицателно време, тъй като нямат време да влязат в депо за елементарно ЕП, камо ли за ТП, а да не говорим, че вместо да влизат за ремонт се издава протокол за надпробег, защото просто няма локомотиви и влаковете не могат да се обвържат. Е какво да говорим повече... :evil:
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Мнения: 18
Регистриран на: Пон Авг 09, 2010 2:59 pm
Местоположение: русе16

Мнение от шерифа »

както искате го разбираите но в ЛВЗ има само администрация
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

То всъщност къде няма? :D
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Ако е вярно за затварянето на ЛВЗ, какво правим с 32-089/090?
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

И не е само 32 089/090. Ами електровозите? 179 е малко над 50%, 133 май само е разколачена, отделно и 057 се говореше, че ще ходи да се прави там... Пенчо да развързва кесията и да плаща, защото ако ЛВЗ спре край... до тук бяха 32, а и тамън се започна със стягането на чакащи от доста време ремонт електровози и смятам, че тук е по-добре да се извършват средни и капитални ремонти, отколкото в Кочинар.
Остава само депо ГО като алтернатива за бъдещото съществуване на чамугите, но техният ремонтен капацитет е само за 1 ЕМВ, друго си е заводски условия, а да не говорим, че едвам си ремонтират своите ЕМВ в срок, та какво остава да почнат да правят окаяните софийски? Знам за изкарани от ПР 2 варненски - 007/8 през 2007 г. и 071/2 2008 или 2009 г.
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

От Варненските колко са в движение , тъй като последният път , когато бях из онзи район , засякох само една , а другата беше горнооряховска.
Публикувай отговор

Обратно към “ЕМВ серия 32 и 33 | Electric multiple units series 32 and 33”

Информация