А... е те тва е насоката, по която трябва да се работи!07 написа:Проверките са лов на вещици.... що не проверяват как излизат лок. от депата, дали ГПР се прави на необходимия пробег и дали се спазва технологията на ремонта предписана от производителя на машината? Що не се пусне заповед - ако дело майстор остави влак които е за 130 по КР с машина за 100 - УВО!46 242 написа:Знам за дисплея. Следствието е в час. Повече не мога да коментирам, по понятни причини. Имате ли най-малките съмнения, спирате и отказвате лок. Работата е много напечена. Ще ви скъсат от проверки.
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Администратор
Към момента, следните 46-ци са в депата София и Подуяне за разни ремонти:
46 036 - колоос
46 039 - колоос(лагер на редуктор)
46 044 - ГМП
46 205 - редуктор+колоос
46 238 - ГМП
036, 044 и 205 са в Подуяне, като първите две са в ел. цеха, а 205 чака отвън да се освободи място. 039 и 238 са в дизеловия цех в депо София, като вчера събираха 039 и вероятно ще я гонят днес да излезе. Интересна инвазия на "Станимирки"...
46 036 - колоос
46 039 - колоос(лагер на редуктор)
46 044 - ГМП
46 205 - редуктор+колоос
46 238 - ГМП
036, 044 и 205 са в Подуяне, като първите две са в ел. цеха, а 205 чака отвън да се освободи място. 039 и 238 са в дизеловия цех в депо София, като вчера събираха 039 и вероятно ще я гонят днес да излезе. Интересна инвазия на "Станимирки"...
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Администратор
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm
46 036 е вързана и извън халето, но ще чака за понеделник та ''Кончар'' да си видят режимните контактори, тъй като в Дирекцията някой трябва да се сети, че без да се направи курс за ремонт на този тип локомотив ще продължават да си плащат на ''Кончар''-ите за глупости - това е положението!!!
ОП ''Среден ремонт електровози'' - Подуене
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm
Администратор
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm
Информация
Модератори






