

Администратор

С IGBT ето подробности:
http://109-e.wgz.cz/file/9213852
http://109-e.wgz.cz/file/9213852

Глобален модератор
Не Забравяйте!, че чехите са както Германофили така и най-отявлените Евреии!, в сърцето на Европа!,...
В спора се ражда истината!. - А тя боли!!!. http://fedya.snimka.bg/daily/lokomotivi ... 9.18147603

Патешкия контролер си е наистина перфектен! Много е надежден и удобен. Много правилно, че са го оставили.TAURI написа:Защо имаш забележки относно контролера?
След като ги попитах защо не са избрали да цифровизират управлението те се оправдаха с цената на начинанието и казаха, че контролера от патицата си е перфектен дори не искаха да чуят за друг.

«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
Локомотивите от серия CD 380 000 са вече в редовна експлоатация и обслужват тътнически и товарни влакове. Чешките железници са поръчали за сега 20 локомотива а Словашките железници 2. В Словакия локомотивите ще са познати като серия 381 000 и ще са за максимална скорост до 160 км/ч. В есплоатацията вече са получили прозвишето "Месершмит" поради две причини - заводското им означение 109Е / Месершмит 109 е бил основен изтребител на Луфтвафе през втората световна война/ и заради специфичния звук, който издават IGBT инверторите и обърнете внимание 6-фазовите 96 Hz асинхронни тягови двигатели. Клип на CD 380-008 с товарен влак
Powered by Mac OS X 10.7.3 /Lion/ & Safari 5.1.2



Глобален модератор
Веско, Благодаря за инфото пък и "Месершмит" си е направо, едно към едно!.




В спора се ражда истината!. - А тя боли!!!. http://fedya.snimka.bg/daily/lokomotivi ... 9.18147603

Информация
Модератори