Мнения: 80
Регистриран на: Вто Апр 18, 2006 4:01 pm
Местоположение: София

Мнение от TAURI »

Глупости говоря захранването им е на 400V.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

TAURI написа:Глупости говоря захранването им е на 400V.
Ясно, но пак защо 400V, а не 380V, много странни решения избират чехите. Другото интересно нещо, което искам да знам е дали са с IGBT или са тиристорни инверторите за ТД.
64.19
Мнения: 80
Регистриран на: Вто Апр 18, 2006 4:01 pm
Местоположение: София

Мнение от TAURI »

С IGBT ето подробности:
http://109-e.wgz.cz/file/9213852
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

lok45111 написа:Ясно, но пак защо 400V, а не 380V, много странни решения избират чехите.
380V е стандарт за електропреносната мрежа НН.
И при ЕМВ 30/31 собствените нужди са 400V, а при Тауруса даже 440V.
При ЕМВ 32/33 пък е 220V.
Глобален модератор
Мнения: 687
Регистриран на: Съб Юли 15, 2006 4:49 pm
Местоположение: Пловдив
Глобален модератор
Чуждите железници

Мнение от choveka_vlak »

Не Забравяйте!, че чехите са както Германофили така и най-отявлените Евреии!, в сърцето на Европа!,...
В спора се ражда истината!. - А тя боли!!!. http://fedya.snimka.bg/daily/lokomotivi ... 9.18147603
Мнения: 1004
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 8:08 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от dido73 »

TAURI написа:Защо имаш забележки относно контролера?
След като ги попитах защо не са избрали да цифровизират управлението те се оправдаха с цената на начинанието и казаха, че контролера от патицата си е перфектен дори не искаха да чуят за друг.
Патешкия контролер си е наистина перфектен! Много е надежден и удобен. Много правилно, че са го оставили.
Изображение - Директива № 432/Д - несбъднатият холокост
«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
Мнения: 255
Регистриран на: Сря Мар 19, 2008 2:23 pm
Местоположение: Варна
Обратна връзка:

Мнение от vesko7 »

Локомотивите от серия CD 380 000 са вече в редовна експлоатация и обслужват тътнически и товарни влакове. Чешките железници са поръчали за сега 20 локомотива а Словашките железници 2. В Словакия локомотивите ще са познати като серия 381 000 и ще са за максимална скорост до 160 км/ч. В есплоатацията вече са получили прозвишето "Месершмит" поради две причини - заводското им означение 109Е / Месершмит 109 е бил основен изтребител на Луфтвафе през втората световна война/ и заради специфичния звук, който издават IGBT инверторите и обърнете внимание 6-фазовите 96 Hz асинхронни тягови двигатели. Клип на CD 380-008 с товарен влак
Powered by Mac OS X 10.7.3 /Lion/ & Safari 5.1.2

Изображение
Глобален модератор
Мнения: 687
Регистриран на: Съб Юли 15, 2006 4:49 pm
Местоположение: Пловдив
Глобален модератор
Веско, Благодаря за инфото пък и "Месершмит" си е направо, едно към едно!. :lol: :lol: :lol:
В спора се ражда истината!. - А тя боли!!!. http://fedya.snimka.bg/daily/lokomotivi ... 9.18147603
Мнения: 589
Регистриран на: Вто Ное 17, 2009 3:51 pm
Местоположение: Бургас

Мнение от plastikat »

Незнам ,обаче предното стъкло ми е много смешно ,все едно е взето от шкода октавия и е обърнато с главата надолу.Можеше да се постараят още поне малко с дизайна.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Нормално да ти прилича на стъкло от кола. Все пак това май е първият дизайн проект на Порше извън автомобилостроенето. :wink:
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Гост
Гост

Мнение от Гост »

Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

За тези , които не ползват Facebook:

http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak- ... 4120_n.jpg
:D
Публикувай отговор

Обратно към “Чуждите железници | Foreign railway administrations”

Информация