lok45111 написа: Единствената ми забележка е слабата механика, която в стрелките и по слабите участъци по 5-та доста се усеща.
Мнения: 26
Регистриран на: Пон Ное 24, 2008 10:31 am
Администратор
Смешно или не, механиката на 46 211.9 доста се е поразбила, водилата тропат като костенурка по теракота, освен това подскача като див кон. Седейки на стола на машиниста при скорост над 90 км/час имаш чувството че яздиш бясно препускащ кон, само камшик ти трябва.
Въпреки това не обвинявам ремонта или поддръжката, а по - скоро плачевното състояние на нашата инфраструктура, по която и "Таурус"-а не издържа и разби механиката си.
Въпреки това не обвинявам ремонта или поддръжката, а по - скоро плачевното състояние на нашата инфраструктура, по която и "Таурус"-а не издържа и разби механиката си.
64.19
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm
Администратор
Глобален модератор
Явно колегата е прибързал в писането. 
В спора се ражда истината!. - А тя боли!!!. http://fedya.snimka.bg/daily/lokomotivi ... 9.18147603
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Вероятно има в предвид 8 раменния механизъм който изпълнява функцията на централния болт при другите локомотиви,но....това са само мои догадки.Ако не е това..........значи ми е бедна фантазиятаGhost написа:Простете незнаещият, но "водила" като технически термин в механичната част на тази серия локомотиви няма. Добре е да поясните написаното от Вас.lok45111 написа:Водилата трябва да се сменят барабар с ГМПи ще се оправи механиката. 242 я знам, че тропа също, но май 211 я надминава.
Администратор
колега пиши на кирилица 
Информация
Модератори

