
Аз все още не съм се качвал на някой от бананите, та не знам какво е положението там, но при първа възможност ще се кача да поразгледам, виждал съм как изглеждат отвътре и имат коренна разлика от червените шкоди.
Последно промяна от Nikss на Пон Апр 25, 2011 10:58 am, променено общо 1 път.

Е да, щото само него не са го сменяли, а ако го бяха сменили и него щеха да викат, че локомотива е целия произведен от Кончар... 

Последно промяна от Nikss на Пон Апр 25, 2011 10:57 am, променено общо 1 път.

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm
Запазени са спирачните вентилатори, спирачните съпротивления, някой елементи от реверсорите, запазена е силовата част на контакторите за отслабване на полето, маслените радиатори, тяговите двигатели, рамата на талигата, редукторите са с усилена кутия и коша е частично променен.44-134 написа: Единственото което е останало от червената шкода е коша

Е че то колко работи останаха... махнат е контролера с позициите...и т.н.
Последно промяна от Nikss на Пон Апр 25, 2011 10:57 am, променено общо 1 път.
начи има много работи отзад зад контролера с позициите като вентилатори, компресори, трафове, изправители, инвертори и много другиNikss написа:Е че то колко работи останаха...махнат е контролера с позициите...и т.н.
Най-великата доблест не е в това никога да не паднеш, а да се изправиш всеки път, когато паднеш.

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Според мен се справят добре.
Последно промяна от Nikss на Пон Апр 25, 2011 10:56 am, променено общо 1 път.


Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm
Примерно ето една интересна повреда на 46211. При появата на тази защита лок би трябвало да изкл и да не е работоспособен. Това е някаква грешка в компютъра.
http://bdz123.hit.bg/DSC04932a.JPG
http://bdz123.hit.bg/DSC04932a.JPG

Администратор
Зависи. Може и да не изключи. Ако грешката е в системата против боксуване или в системата на измерване може да си работи. Но за да се отстрани трябва да изключиш ключа S8-S5 и да изчакаш 30 сек. след което отново да го включиш. Ако повредата се индикира отново локомотива е неработоспособен и за отвозване на влака се търси сервизна помощ.
64.19
Информация
Модератори