Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:
Аз все още не съм се качвал на някой от бананите, та не знам какво е положението там, но при първа възможност ще се кача да поразгледам, виждал съм как изглеждат отвътре и имат коренна разлика от червените шкоди.
Мнения: 665
Регистриран на: Пет Юли 21, 2006 7:49 pm
Местоположение: По
Обратна връзка:

Мнение от 44-134 »

Nikss написа:имат коренна разлика от червените шкоди.
Единственото което е останало от червената шкода е коша ;)
Най-великата доблест не е в това никога да не паднеш, а да се изправиш всеки път, когато паднеш.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Е да, щото само него не са го сменяли, а ако го бяха сменили и него щеха да викат, че локомотива е целия произведен от Кончар... :D
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

44-134 написа: Единственото което е останало от червената шкода е коша ;)
Запазени са спирачните вентилатори, спирачните съпротивления, някой елементи от реверсорите, запазена е силовата част на контакторите за отслабване на полето, маслените радиатори, тяговите двигатели, рамата на талигата, редукторите са с усилена кутия и коша е частично променен.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Е че то колко работи останаха... махнат е контролера с позициите...и т.н.
Мнения: 665
Регистриран на: Пет Юли 21, 2006 7:49 pm
Местоположение: По
Обратна връзка:

Мнение от 44-134 »

Nikss написа:Е че то колко работи останаха...махнат е контролера с позициите...и т.н.
начи има много работи отзад зад контролера с позициите като вентилатори, компресори, трафове, изправители, инвертори и много други
Най-великата доблест не е в това никога да не паднеш, а да се изправиш всеки път, когато паднеш.
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

44001 и 002 са направени доста сполучливо. В началото като всяка прототипна маш даваха ядове но в последствие се направиха някой преустроиства в резултат на което лок работят много добре.
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

При 462 също са запазени някой елементи от оригиналния вариант на 46.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Според мен се справят добре.
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

44 001 и 002 бяха гола вода в началото. Както 44 00Х, така и 46 200 обаче имат проблеми с дъждовното време и това е донякъде пропуск при модернизацията.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

В какъв смисъл с дъждовното време?
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Nikss написа:В какъв смисъл с дъждовното време?
В смисъл като вали дъжд.
Гост
Гост

Мнение от Гост »

При мокро време буксуват адски много ...
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

Примерно ето една интересна повреда на 46211. При появата на тази защита лок би трябвало да изкл и да не е работоспособен. Това е някаква грешка в компютъра.
http://bdz123.hit.bg/DSC04932a.JPG
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Зависи. Може и да не изключи. Ако грешката е в системата против боксуване или в системата на измерване може да си работи. Но за да се отстрани трябва да изключиш ключа S8-S5 и да изчакаш 30 сек. след което отново да го включиш. Ако повредата се индикира отново локомотива е неработоспособен и за отвозване на влака се търси сервизна помощ.
64.19
Публикувай отговор

Обратно към “Електрически локомотиви 44 001/002 и 46 200 | Modernized electric locomotives subclass 44001/2 and 46 200”

Информация