Мнения: 26
Регистриран на: Пон Ное 24, 2008 10:31 am

Мнение от dancho.danchistiia »

lok45111 написа: Единствената ми забележка е слабата механика, която в стрелките и по слабите участъци по 5-та доста се усеща.
:D :lol: :shock:
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Смешно или не, механиката на 46 211.9 доста се е поразбила, водилата тропат като костенурка по теракота, освен това подскача като див кон. Седейки на стола на машиниста при скорост над 90 км/час имаш чувството че яздиш бясно препускащ кон, само камшик ти трябва. :lol:

Въпреки това не обвинявам ремонта или поддръжката, а по - скоро плачевното състояние на нашата инфраструктура, по която и "Таурус"-а не издържа и разби механиката си.
64.19
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

211 и се разтропа механиката още на 3-тия месец след модернизацията. Даже и след ГПР-то в Кончар пак си остана тропаща. Същата е и 46242. Съвсем скоро 46235 влиза за ПР в Кончар.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Водилата трябва да се сменят барабар с ГМП 8) и ще се оправи механиката. 242 я знам, че тропа също, но май 211 я надминава.
64.19
Мнения: 194
Регистриран на: Пет Май 15, 2009 11:18 am
Местоположение: България
Обратна връзка:

Мнение от Ghost »

lok45111 написа:Водилата трябва да се сменят барабар с ГМП 8) и ще се оправи механиката. 242 я знам, че тропа също, но май 211 я надминава.
Простете незнаещият, но "водила" като технически термин в механичната част на тази серия локомотиви няма. Добре е да поясните написаното от Вас. 8)
Глобален модератор
Мнения: 687
Регистриран на: Съб Юли 15, 2006 4:49 pm
Местоположение: Пловдив
Глобален модератор
Явно колегата е прибързал в писането. :lol:
В спора се ражда истината!. - А тя боли!!!. http://fedya.snimka.bg/daily/lokomotivi ... 9.18147603
Зам. Администратор
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Аватар
Зам. Администратор

Мнение от 42 072.9 »

Най-грубо казано динамиката на локомотив или вагон в прав участък от пътя и видовете трептения:

Изображение
Изображение
Мнения: 1
Регистриран на: Вто Сеп 08, 2009 11:30 pm
Местоположение: Sofia

Мнение от prosto_mashinist »

Ghost написа:
lok45111 написа:Водилата трябва да се сменят барабар с ГМП 8) и ще се оправи механиката. 242 я знам, че тропа също, но май 211 я надминава.
Простете незнаещият, но "водила" като технически термин в механичната част на тази серия локомотиви няма. Добре е да поясните написаното от Вас. 8)
Вероятно има в предвид 8 раменния механизъм който изпълнява функцията на централния болт при другите локомотиви,но....това са само мои догадки.Ако не е това..........значи ми е бедна фантазията :lol:
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Точно за "фиктивния" централен болт говоря- Той е един основен недостатък при талигите на серия 46 и 46200.
64.19
Мнения: 4
Регистриран на: Пет Ное 05, 2010 8:05 am
Местоположение: belovo

Мнение от rumen drenkov »

nai mnogo tegliat 46 219 i 46 243 i te sa za 130km no nesa tolkova skopeni i imat strashen reostat
Мнения: 4
Регистриран на: Пет Ное 05, 2010 8:05 am
Местоположение: belovo

Мнение от rumen drenkov »

tropat selenovite vtulki na amortesiorite ponege sa izpadnali za tova taka se thuva Всеки следващ твой пост ще бъде изтрит ако е на латиница!.
Акредитиран фотограф
Мнения: 1239
Регистриран на: Сря Яну 27, 2010 9:00 pm
Местоположение: Стара Загора
Обратна връзка:
Аватар
Акредитиран фотограф

Мнение от bobara_e_tuk »

колега пиши на кирилица :wink:
Публикувай отговор

Обратно към “Електрически локомотиви 44 001/002 и 46 200 | Modernized electric locomotives subclass 44001/2 and 46 200”

Информация