

Двуетажни вагони тогава можеха да се видят само на влакове за Драгоман или Станянци. Показаните на снимката са последните, които съм видял в редовна експлоатация.След това няколко такива влака можеха да се видят хвърлени на крайните коловози гара Илиянци, но скоро всичко отиде да "нахрани звяра", по думите на уважавания съфорумец Tramwayicobdz написа:Учудих се защото постъпих в края на 93г. в ел. депото като помошник а нямам спомени да са се движили но разбирасе това може да се дължи на факта ,че бях в товарачките (което е нормално) и се явявах основно в подуене.

Виж си личните.За другите форумци , на които им е интересно:
Русе - Дъбово:
http://www.foto.bg/data/3731/PA2300011.JPG
http://www.foto.bg/data/3731/PA2300021.JPG
http://www.foto.bg/data/3731/PA2300041.JPG
http://www.foto.bg/data/3731/PA2300031.JPG
Дъбово - Русе:
http://www.foto.bg/data/3731/PA2300051.JPG
http://www.foto.bg/data/3731/PA2300061.JPG
http://www.foto.bg/data/3731/PA2300071.JPG
http://www.foto.bg/data/3731/PA230009.JPG
Русе - Дъбово:
http://www.foto.bg/data/3731/PA2300011.JPG
http://www.foto.bg/data/3731/PA2300021.JPG
http://www.foto.bg/data/3731/PA2300041.JPG
http://www.foto.bg/data/3731/PA2300031.JPG
Дъбово - Русе:
http://www.foto.bg/data/3731/PA2300051.JPG
http://www.foto.bg/data/3731/PA2300061.JPG
http://www.foto.bg/data/3731/PA2300071.JPG
http://www.foto.bg/data/3731/PA230009.JPG




Модератор

Модератор
Предполагам 460 и 461 са били "Кадъните" , а "Тракия"-та се запази като експрес поне до 1994 г. , когато бе прекатегоризиран в обикновен бръз влак. В по - късните разписания помня композицията , която бе съставена от фургон и 5 вагона (някъде към 1998 г. имаше и пощенски вагон в другия край на влака) , преди да спрат директната връзка вагоните бяха фургон и 3 , а първоначално на Димитровград , после на Пловдив прикачаха още два или 3.Когато Дианата от София возеше директната група , бяха 3 второкласни , а на ПО прикачаха и фургона.В този камерен състав влакът тръгваше за Момчилград.В последните разписания бе сведен то това , след което се обслужваше от диз. мотриса DESIRO.Така и остана , след като вече е само от и до Дг.

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm
Едно разписание на чайката от далечната 1988г.
http://lok45.hit.bg/DSC03070a.JPG
http://lok45.hit.bg/DSC03071a.JPG
http://lok45.hit.bg/DSC03070a.JPG
http://lok45.hit.bg/DSC03071a.JPG
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Информация
Модератори