Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Ето и разписание от 1993 / 1994 г. на един небезизвестен , а днес толкова наболял участък.

Изображение

Изображение

Защо номерата на влаковете са такива , вече съм обяснил по - горе.
Мнения: 1791
Регистриран на: Пет Авг 14, 2009 12:29 pm
Местоположение: Габрово
Обратна връзка:

Мнение от Saruman »

Весо, Благодарско. Интересни неща могат да се видят, напримен ПВ Стара Загора - Русе - Каспичан - Нови Пазар, ПВ до Борущица, ПВ от Самоводене, ПВ Русе - Бяла, Габрово - Плачковци и други.
Мнения: 1178
Регистриран на: Чет Авг 14, 2008 3:57 pm
Местоположение: Русе/Свищов

Мнение от Vancho »

Леле, колко зле е бил русе го, а и го софия.... Гледам МВ спира на Акация... Това какво трябва да значи : оттам ли са минавали влаковете
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Най - старото разписание , което имам е от 1989 / 1990 и оттам сканирах как са изглждали няколко участъка.Ето Пазарджик - Варвара.Часовете вдясно (влаковете от Варвара към Пазарджик) се четат отдолу нагоре.
Изображение


Пловдив - Карлово.Показаните БВ 341 и БВ 342 са били с дестинация от Сливен за Пловдив и обратно.
Изображение

Изображение

Долна махала - Хисар (забележете колко директни влака има от Пловдив).Иконката с колата означава , че влаковете са мотрисни.
Изображение

Изображение
Мнения: 12
Регистриран на: Вто Яну 05, 2010 9:50 pm
Местоположение: София, Пирдоп

Мнение от forhi »

Може ли да качиш снимчици от книжката и за София - Карлово, защото аз нямам толкова стари разписания :)
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Ето го и участъка София - Карлово през далечната 1989 г.

Изображение
Изображение

Изображение
Изображение

И на Карлово - София.

Изображение
Изображение

Изображение
Изображение


Забелязвате ли спирка Г. Дамянов между Златица и Пирдоп? :)
Мнения: 12
Регистриран на: Вто Яну 05, 2010 9:50 pm
Местоположение: София, Пирдоп

Мнение от forhi »

Дам.. и някакъв интересен летен влак 363 София - Бургас, който между София и Карлово е спирал само на тая спирка :)
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Предполагам са сгрешили , искали са да покажат , че спира на Пирдоп.Както и с 321 на Казичене , вместо на Искър.
Мнения: 12
Регистриран на: Вто Яну 05, 2010 9:50 pm
Местоположение: София, Пирдоп

Мнение от forhi »

След последните ремонти в участъка по бързина сме стигнали 1989година, ама по брой на влаковете си е направо за рев... И то сега е по-добре положението, преди 2-3 години трагедията беше пълна...
Модератор
Мнения: 390
Регистриран на: Нед Ное 25, 2007 1:35 pm
Местоположение: Shoumen
Модератор

Мнение от todor plamenov »

От пресниманите от Весо влакове по трета линия ми направи впечатление колко много работнически влакове е имало през 1989 г. Това е една почти забравена в наши дни категория по простата причина, че индустрията ни почти не функционира. В разписанието присъства и обедния бърз влак 323 София - Карлово - Бургас, за който само бях чувал досега.
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Този влак се запази поне и до 1998 г.В отделни разписания се движеше само в петък от София и в неделя от Бургас , като през някои години се движеше по маршрут София - Пловдив - Карлово.
Мнения: 151
Регистриран на: Сря Апр 21, 2010 8:15 pm
Местоположение: Пирдоп,София

Мнение от Petko Ivanov »

П3105 беше директен пътнически влак София-Бургас през Карлово с продължителност на пътуването 10ч и 15мин, като часа на пристигане в Бургас 23.30 е посочен на стр.141 под колона 8. Освен този по главните линии пътуваха и други директни пътнически влакове на дълги разстояния, като най-дългото времепътуване беше около 14 часа -София - Варна през ГО (Веско може да го провери в разписанието). Винаги съм се чудил имало ли е някой да пътува от начална до крайна гара с такъв влак :oops: . Сигурно затова около 1990-1991 г повечето от тези директни пътнически влакове бяха премахнати.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Абе аз съм чувал от майка ми и баща ми, че с такива влакове са пътували до морето /вероятно за по-евтино/ :roll: но това е било някъде 1986-1987 г.
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Петко , влакът е пътувал толкова дълго , понеже е правил една необявена релация.Били са 2 електрички.На Карлово след като хората са слизали , са разделяли електричките , в едната се качвали работници и влакът е заминавал към гара Ботев , от където се отклонявал към Марно поле.Там е имало авиоремонтен завод и по този начин се е извозвал пероснала.След като е оставял работниците , качвал е смяната , която се прибира и обратно към Карлово.Там електричките се събирали и потегляли отново към Бургас.Тези необявени релации до Марно поле и обратно не са се обявявали и освен работници , други пътници не се допускани във влака.Кондукторите също са слизали , тъй като е имало уговорка между Железницата и завода за заплащането на тези курсове и работниците не са вадили билети.

Колкото за пътнически влакове от София за Варна , намерих един чифт в разписанието 1993 / 1994.Поради огромният обем е невъзможно да сканирам , затова давам по - големите гари.

ПВ 2205 София - 14:20 , София север - 14:25 , Курило - 14:39 , Томпсън - 15:03 , Своге - 15:11 , Лакатник - 15:35 , Мездра - 16:39-16:59 , Роман - 17:25 , Червен бряг - 17:54-18:20 , Ясен - 19:07 , Плевен - 19:19-19:24 , Левски - 20:04-20:14 , Павликени - 20:35 , Г.Оряховица - 21:13-22:40 , Стражица - 23:13 , Славяново - 23:40 , Попово - 23:56 , Дралфа - 0:24 , Търговище - 0:52 , Шумен - 1:39-1:45 , Каспичан - 2:12-2:10 , Синдел - 3:25 , Повеляново - 3:41 , Белослав - 3:42 , Варна - 4:20.

ПВ 2204 Варна - 22:48 , Белослав - 23:18 , Повеляново - 23:24 , Синдел - 23:40 , Каспичан - 0:33-0:34 , Шумен - 1:01-1:03 , Търговище - 1:50 , Дралфа - 2:12 , Попово - 2:40 , Славяново - 2:56 , Стражица - 3:25 , Г.Оряховица - 3:44-4:10 , Павликени - 4:50 , Левски - 5:09-5:23 , Плевен - 6:06-6:30 , Ясен - 6:45 , Червен бряг - 7:31-7:35 , Роман - 8:04 , Мездра - 8:47 - 8:50 , Лакатник - 9:51 , Своге - 10:17 , Томпсън - 10:26 , Курило - 10:50 , София север - 11:03 , София - 11:10.
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

ГДВ 1982 - лято
Изображение
Публикувай отговор

Обратно към “График за движение на влаковете | Trains schedule”

Информация