Защо номерата на влаковете са такива , вече съм обяснил по - горе.

Най - старото разписание , което имам е от 1989 / 1990 и оттам сканирах как са изглждали няколко участъка.Ето Пазарджик - Варвара.Часовете вдясно (влаковете от Варвара към Пазарджик) се четат отдолу нагоре.

Пловдив - Карлово.Показаните БВ 341 и БВ 342 са били с дестинация от Сливен за Пловдив и обратно.


Долна махала - Хисар (забележете колко директни влака има от Пловдив).Иконката с колата означава , че влаковете са мотрисни.


Пловдив - Карлово.Показаните БВ 341 и БВ 342 са били с дестинация от Сливен за Пловдив и обратно.
Долна махала - Хисар (забележете колко директни влака има от Пловдив).Иконката с колата означава , че влаковете са мотрисни.




Модератор
От пресниманите от Весо влакове по трета линия ми направи впечатление колко много работнически влакове е имало през 1989 г. Това е една почти забравена в наши дни категория по простата причина, че индустрията ни почти не функционира. В разписанието присъства и обедния бърз влак 323 София - Карлово - Бургас, за който само бях чувал досега.
П3105 беше директен пътнически влак София-Бургас през Карлово с продължителност на пътуването 10ч и 15мин, като часа на пристигане в Бургас 23.30 е посочен на стр.141 под колона 8. Освен този по главните линии пътуваха и други директни пътнически влакове на дълги разстояния, като най-дългото времепътуване беше около 14 часа -София - Варна през ГО (Веско може да го провери в разписанието). Винаги съм се чудил имало ли е някой да пътува от начална до крайна гара с такъв влак
. Сигурно затова около 1990-1991 г повечето от тези директни пътнически влакове бяха премахнати.


Петко , влакът е пътувал толкова дълго , понеже е правил една необявена релация.Били са 2 електрички.На Карлово след като хората са слизали , са разделяли електричките , в едната се качвали работници и влакът е заминавал към гара Ботев , от където се отклонявал към Марно поле.Там е имало авиоремонтен завод и по този начин се е извозвал пероснала.След като е оставял работниците , качвал е смяната , която се прибира и обратно към Карлово.Там електричките се събирали и потегляли отново към Бургас.Тези необявени релации до Марно поле и обратно не са се обявявали и освен работници , други пътници не се допускани във влака.Кондукторите също са слизали , тъй като е имало уговорка между Железницата и завода за заплащането на тези курсове и работниците не са вадили билети.
Колкото за пътнически влакове от София за Варна , намерих един чифт в разписанието 1993 / 1994.Поради огромният обем е невъзможно да сканирам , затова давам по - големите гари.
ПВ 2205 София - 14:20 , София север - 14:25 , Курило - 14:39 , Томпсън - 15:03 , Своге - 15:11 , Лакатник - 15:35 , Мездра - 16:39-16:59 , Роман - 17:25 , Червен бряг - 17:54-18:20 , Ясен - 19:07 , Плевен - 19:19-19:24 , Левски - 20:04-20:14 , Павликени - 20:35 , Г.Оряховица - 21:13-22:40 , Стражица - 23:13 , Славяново - 23:40 , Попово - 23:56 , Дралфа - 0:24 , Търговище - 0:52 , Шумен - 1:39-1:45 , Каспичан - 2:12-2:10 , Синдел - 3:25 , Повеляново - 3:41 , Белослав - 3:42 , Варна - 4:20.
ПВ 2204 Варна - 22:48 , Белослав - 23:18 , Повеляново - 23:24 , Синдел - 23:40 , Каспичан - 0:33-0:34 , Шумен - 1:01-1:03 , Търговище - 1:50 , Дралфа - 2:12 , Попово - 2:40 , Славяново - 2:56 , Стражица - 3:25 , Г.Оряховица - 3:44-4:10 , Павликени - 4:50 , Левски - 5:09-5:23 , Плевен - 6:06-6:30 , Ясен - 6:45 , Червен бряг - 7:31-7:35 , Роман - 8:04 , Мездра - 8:47 - 8:50 , Лакатник - 9:51 , Своге - 10:17 , Томпсън - 10:26 , Курило - 10:50 , София север - 11:03 , София - 11:10.
Колкото за пътнически влакове от София за Варна , намерих един чифт в разписанието 1993 / 1994.Поради огромният обем е невъзможно да сканирам , затова давам по - големите гари.
ПВ 2205 София - 14:20 , София север - 14:25 , Курило - 14:39 , Томпсън - 15:03 , Своге - 15:11 , Лакатник - 15:35 , Мездра - 16:39-16:59 , Роман - 17:25 , Червен бряг - 17:54-18:20 , Ясен - 19:07 , Плевен - 19:19-19:24 , Левски - 20:04-20:14 , Павликени - 20:35 , Г.Оряховица - 21:13-22:40 , Стражица - 23:13 , Славяново - 23:40 , Попово - 23:56 , Дралфа - 0:24 , Търговище - 0:52 , Шумен - 1:39-1:45 , Каспичан - 2:12-2:10 , Синдел - 3:25 , Повеляново - 3:41 , Белослав - 3:42 , Варна - 4:20.
ПВ 2204 Варна - 22:48 , Белослав - 23:18 , Повеляново - 23:24 , Синдел - 23:40 , Каспичан - 0:33-0:34 , Шумен - 1:01-1:03 , Търговище - 1:50 , Дралфа - 2:12 , Попово - 2:40 , Славяново - 2:56 , Стражица - 3:25 , Г.Оряховица - 3:44-4:10 , Павликени - 4:50 , Левски - 5:09-5:23 , Плевен - 6:06-6:30 , Ясен - 6:45 , Червен бряг - 7:31-7:35 , Роман - 8:04 , Мездра - 8:47 - 8:50 , Лакатник - 9:51 , Своге - 10:17 , Томпсън - 10:26 , Курило - 10:50 , София север - 11:03 , София - 11:10.
Последно промяна от VESO на Сря Яну 26, 2011 9:08 pm, променено общо 1 път.
Информация
Модератори