Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Тези дни температурите са ниски, а до края на седмицата синоптиците са на мнение, че сутрин ще са близки до нулата и във връзка с това, считано от 00:00 ч. на 06.10.2010 г. е наредено да се отопляват всички пътнически влакове.
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Още днес Наско се обади сутринта от Дианата и каза , че се отоплявала.
Пък е нормално да се отопляват всички влакове , не само нощните.
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Всички влакове ще се отопляват.
Мнения: 1030
Регистриран на: Вто Фев 14, 2006 12:31 am
Местоположение: Варна , България

Мнение от disell »

По преценка на нач.влаковете , засега няма предварително отопление.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Нач. влаковете трябва да са мазохисти да не пускат отоплението в тоя студ. :roll: Вече и през деня си има нужда от отопление (не предварително, но е добре 10-15 мин преди заминаване на влака да се включва и при нужда ако стане много топло да се спира).
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Ооо , човешкият фактор е доста субективен.Спомням си как през един студен октомврийски ден преди 2 години в 8610 началника отказа влака да се отоплява , понеже на него му било достатъчно топло и нямало нужда.Някъде след Вакарел обаче хората бяха полудели и няколко човека отидоха за пореден път при него като му заявиха , че ако не включи отоплението незабавно , на следващата гара , където влакът спира (Елин Пелин) , ще легнат пред локомотива и няма да позволят 8610 да потегли.Едва тогава той се видя принуден и го включи , но хората и до София бяха порядъчно измръзнали.
Акредитиран фотограф
Мнения: 1239
Регистриран на: Сря Яну 27, 2010 9:00 pm
Местоположение: Стара Загора
Обратна връзка:
Аватар
Акредитиран фотограф

Мнение от bobara_e_tuk »

Чак на Вакарел... просто ми се вижда, че началник влака и кондуктора не са били с всичкия си :evil:
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Ами и на кондуктора му беше студено , но смее ли да каже нещо на лудия началник - влак.Аз се качих от Пловдив , а представям си какво е било още от Бургас.
Акредитиран фотограф
Мнения: 1239
Регистриран на: Сря Яну 27, 2010 9:00 pm
Местоположение: Стара Загора
Обратна връзка:
Аватар
Акредитиран фотограф

Мнение от bobara_e_tuk »

ако бях на мястото на хората какво писанце щях да пратя до директора на БДЖ... ще го карат после да пише обяснение
Техник
Мнения: 592
Регистриран на: Чет Окт 08, 2009 7:43 pm
Местоположение: Град София
Техник

Мнение от n0_aLoNe »

Nikss написа:Нач. влаковете трябва да са мазохисти да не пускат отоплението в тоя студ. :roll: Вече и през деня си има нужда от отопление (не предварително, но е добре 10-15 мин преди заминаване на влака да се включва и при нужда ако стане много топло да се спира).
В повечето локомотиви, точно до ключа за ВО, има залпено указание, на което пише, градусите, време "включено", време "изключено". Но никой не го гледа и не се съобразява с него. Като се включи примерно от София, се изключва чак в крайната гара.
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Програмата за включване и изключване важи само за вагони с неавтоматично отопление. Такива са само серия 47 и 17, които вече почти не се срещат.
За вагони с въздушно отопление, БГУ вагони, климатични вагони и т. н. ВО е постоянно включено. Такива са серия 74, 33, 43, 45, 63, 44, 40, 50 и т. н.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Това указание съм го виждал единствено в 43-тите, в Р-ки не, но както каза Тодор, сега постоянно се държи включено захранването, пък и според мен трябва да си луд периодично да го спираш... ако стане наистина много горещо, във вагоните си има табла, нач. влакът го спира и като стане студено пак пуска, но захранване трябва да има непрекъснато!
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Техник
Мнения: 592
Регистриран на: Чет Окт 08, 2009 7:43 pm
Местоположение: Град София
Техник

Мнение от n0_aLoNe »

Тук не става въпрос за захранване, а за отопление. Ти дори да спреш влаковото, вагоните си имат батерии и алтернатори-> имат си захранване.
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

При вагони серия 47 и 17, машиниста пуска и спира ВО съгласно програмата.
При БГУ вагони, ВО е постоянно включено, дори през лятото, защото нямат генератори.
БГУ са 74, 63, 44, предполагам и 97.
Публикувай отговор

Обратно към “Да си поговорим за железници | Let's talk about railways”

Информация