

Ооо , човешкият фактор е доста субективен.Спомням си как през един студен октомврийски ден преди 2 години в 8610 началника отказа влака да се отоплява , понеже на него му било достатъчно топло и нямало нужда.Някъде след Вакарел обаче хората бяха полудели и няколко човека отидоха за пореден път при него като му заявиха , че ако не включи отоплението незабавно , на следващата гара , където влакът спира (Елин Пелин) , ще легнат пред локомотива и няма да позволят 8610 да потегли.Едва тогава той се видя принуден и го включи , но хората и до София бяха порядъчно измръзнали.
Последно промяна от VESO на Сря Окт 06, 2010 4:42 pm, променено общо 1 път.
Чак на Вакарел... просто ми се вижда, че началник влака и кондуктора не са били с всичкия си 

ако бях на мястото на хората какво писанце щях да пратя до директора на БДЖ... ще го карат после да пише обяснение

Техник
В повечето локомотиви, точно до ключа за ВО, има залпено указание, на което пише, градусите, време "включено", време "изключено". Но никой не го гледа и не се съобразява с него. Като се включи примерно от София, се изключва чак в крайната гара.Nikss написа:Нач. влаковете трябва да са мазохисти да не пускат отоплението в тоя студ.Вече и през деня си има нужда от отопление (не предварително, но е добре 10-15 мин преди заминаване на влака да се включва и при нужда ако стане много топло да се спира).

Това указание съм го виждал единствено в 43-тите, в Р-ки не, но както каза Тодор, сега постоянно се държи включено захранването, пък и според мен трябва да си луд периодично да го спираш... ако стане наистина много горещо, във вагоните си има табла, нач. влакът го спира и като стане студено пак пуска, но захранване трябва да има непрекъснато!
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!

Техник
Информация
Модератори