Мнения: 415
Регистриран на: Нед Авг 08, 2010 1:15 am
Местоположение: Sofia, Bulgaria

Мнение от desiro_94 »

VESO написа:Това exDB на опашката като гледам , май е било допълнителен вагон. :D
Именно заради този вагон го показвам клипа тук.
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

:shock: :roll: :shock:
Че , ако е заради него , по - добре да не беше показвал клипа. :lol: И аз имам "Сл.бряг" с "By" след 46-00-цата , но ме е срам да кача снимката във форума.
Мнения: 24
Регистриран на: Сря Сеп 15, 2010 7:15 am
Местоположение: Сливен

Мнение от ElLoko »

Малее не е истина как ме нервят 63-ките... Климатиците почти в 90% от случаите работят едвам едвам, от Сливен до Пловдив вратата на салона се отваряше постоянно и при най-малкия наклон на вагона... Направо скъса нервите на всички и нещо постоянно скърца на тия 63-ки, когато и да се кача като влиза в крива скърца ужасяващо...
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Явно пневморелето чрез което се задържа въздух и не позволява на вратата да се отваря, докато не се окаже по-силен натиск върху нея, е сдало багажа. :? В крива няма как да скърца, защото буксите са разхлабени именно за по-добро вписване и наистина, когато пътувам с Янтрата в криви никакъв проблем, но на прави тресе та се къса. :?
Иначе на всеки е ясно, че 63 отдавна са си изпяли песента. Надеждата е в 44-ките, но рециклирани извън Сараньово. :idea: :arrow:
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Аватар
07
Мнения: 1279
Регистриран на: Пон Фев 13, 2006 11:05 am
Местоположение: Бургас
Аватар

Мнение от 07 »

Nikss написа:Явно пневморелето чрез което се задържа въздух и не позволява на вратата да се отваря, докато не се окаже по-силен натиск върху нея, е сдало багажа. :? В крива няма как да скърца, защото буксите са разхлабени именно за по-добро вписване и наистина, когато пътувам с Янтрата в криви никакъв проблем, но на прави тресе та се къса. :?
Иначе на всеки е ясно, че 63 отдавна са си изпяли песента. Надеждата е в 44-ките, но рециклирани извън Сараньово. :idea: :arrow:
Надеждата е именно в Сараньово, Дряново им видяхме майсторлъка със 63ките....
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Nikss написа:В крива няма как да скърца...
Скърцат плъзгалките при завъртането на талигите, защото никой не ги смазва.
Мнения: 24
Регистриран на: Сря Сеп 15, 2010 7:15 am
Местоположение: Сливен

Мнение от ElLoko »

Много неприятно става, скърца все едно е някаква гума, такъв е звука. Нещо гумено скърца. Иначе на права доста тресе, да... Ама какво да се прави.. Преди 6-7 години бяха много по-добре, климатиците бяха на 6, и като, че ли не скърцаха. Ама тая врата направо беше полудяла, отваряше се и се затваряше сама по няколко пъти в завоите а и на правите като се разтресе повече. Абе голямо шоу беше...
Мнения: 608
Регистриран на: Вто Ное 17, 2009 7:22 pm
Местоположение: Sofia

Мнение от svd90 »

Разбрах , че вагоните на Дианата (63-ките) са махнати защото са в ремонт . 63-ките или друг вид салонни вагони ще бъдат сложени не по-рано от м.Април 2011.
Акредитиран фотограф
Мнения: 1239
Регистриран на: Сря Яну 27, 2010 9:00 pm
Местоположение: Стара Загора
Обратна връзка:
Аватар
Акредитиран фотограф

Мнение от bobara_e_tuk »

доста време ще се оправят, а какво им е :?:
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Дианата вози две 63-ки - едната е първокласна , а другата второкласна инвалидна.Чайката пък вози две първокласни , само че на едната от тях е отбелязано "C" вагон за превоз на трудноподвижни лица.Интересно ми е , ако се наложи , къде ще се сложат инвалидни колички , след като в първокласната 63-ка няма обособени такива пространства в единия край на вагона.
Акредитиран фотограф
Мнения: 1239
Регистриран на: Сря Яну 27, 2010 9:00 pm
Местоположение: Стара Загора
Обратна връзка:
Аватар
Акредитиран фотограф

Мнение от bobara_e_tuk »

поне един инвалиден вагон да сложат няма да е лошо :roll:
Мнения: 608
Регистриран на: Вто Ное 17, 2009 7:22 pm
Местоположение: Sofia

Мнение от svd90 »

bobara_e_tuk написа:доста време ще се оправят, а какво им е :?:
Нямам представа , но поне до Април няма да пипат състав
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Аз разбрах до 1-ви юни 2011-та. Твоята информация от къде е? :lol:
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

07 написа:
Nikss написа:Явно пневморелето чрез което се задържа въздух и не позволява на вратата да се отваря, докато не се окаже по-силен натиск върху нея, е сдало багажа. :? В крива няма как да скърца, защото буксите са разхлабени именно за по-добро вписване и наистина, когато пътувам с Янтрата в криви никакъв проблем, но на прави тресе та се къса. :?
Иначе на всеки е ясно, че 63 отдавна са си изпяли песента. Надеждата е в 44-ките, но рециклирани извън Сараньово. :idea: :arrow:
Надеждата е именно в Сараньово, Дряново им видяхме майсторлъка със 63ките....
Чудя се защо си такъв оптимист, след като онзи ден си пътувал с Викенда и лично си се убедил, че в Сараньово са си оставили ръцете до лактите :?: Явно не си пътувал в дряновска 44. 63 казах вече, че са отживелица. :!:
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Аватар
07
Мнения: 1279
Регистриран на: Пон Фев 13, 2006 11:05 am
Местоположение: Бургас
Аватар

Мнение от 07 »

фугите на таванните плоскости наистина за запълнени много нескопосано, отделно че и индиректното осветление не монтирано както трябва, но да не забравяме че фугите на 63ките не са запълненени изобщо, а изгорелите лампи при тях могат се сменят много трудно... след проблемите с ходовата част на предния випуск от дряново - просто не съм оптимист.... Макар че БДЖ са получили това което са си поръчали.....
Публикувай отговор

Обратно към “Дискусии | Discussions here”

Информация